Mese.fi:n historian ensimmäinen Lada-viesti!

Kaikkea Lada -viestiin liittyvää
Vastaa Viestiin
p.i.t
Viestit: 2
Liittynyt: 30.1.2006 19:59
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja p.i.t »

juuri yöradion(radio suomi) toimittaja mainitsi lada-viestistä, käsitin että hänellä oli aikomus haastatella asianomaisia...
Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

veppe kirjoitti:
Jos jättäisitte Laatokan Muurameen, niin ainakin Jyskälään asti se minun toimesta kulkisi :!:
Varaston perukoilta löytyy yksi sarja Nisukassa olleita pölykapseleita. Kuin myös tyyliin sopiva karvalakki :roll:




Kyllä tuo muurameen jättäminen minulle käypi.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Pikku Myy
Viestit: 3379
Liittynyt: 21.9.2005 19:49
Paikkakunta: pianotehtaan kupeessa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pikku Myy »

Viestikapula on näemmä ehtinyt illan ja yön aikana jo pääkaupunkiseudulle :lol:

Innolla odottelen jo oma vuoroa :roll: Koskaan ennen en ole muuten Ladaa ajanut, vaan kerta se on ensimmäinenkin. Ja heti näin hyvän idean puitteissa.

Raul: Starttiaika vahvistunee päivällä? Mercedes uhkaili tulla ainakin bongailemaan Ladaa jossain vaiheessa. Ottanee yhteyttä omatoimisesti.

Miulla loppuu työt heti klo. 16.00 aikaan ja pikaisesti vaihtaisin vaatetuksen, eihän tuota komistusta saata ajella työvaatteissa :? Vaan ongelmallista on miun siirtyminen sinne jonnekin? Minne ja miten? Tuleeko Lada mahdollisesti Vantaan suuntaan noutamaan?

Ja HVM, laitanko Ladan takapaksiin tuon teille päin tulevan vaatelaatikon :? 8) ?
Avatar
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies
Viestit: 3204
Liittynyt: 14.10.2005 8:25
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Arto N »

halme kirjoitti:Erittäin upea lada! Erittäin upeat teippaukset! Erinomaisesti suoritettua toimintaa tähän asti! :) Kertakaikkiaan erinomaisen erinomaista! Suurta, jopa!

Milloinkas kiesi olisi Tampereella ja mihin se täältä sitten jatkaa? Olisi kunnia päästä komentamaan kyseistä kappaletta suurta ja mahtavaa Neuvostoliittoa! :twisted: Etenkin kun tämäntasoisesta rajoja rikkovasta yhteistyöstä on kysymys!

Kovin kauas en sillä kyllä kerkiä kruisailemaan, mutta tulisihan se nyt ainakin kuvauttaa tuossa läheisellä vanhalla VPK:n talolla, paikka sentään toimi punaisten päämajana vuonna 1918. (aasinsilta vedetty :roll: )


Onnea kuskeille, olkoon teiden jumalat armollisia.

-halmelujah
Auto on täällä Tampereella hetken aikaa kyllä..
Eiköhän sitten mukaan haluavia kysellä tarkemmin uudestaan.
® Mesen linttaklubi
JukkaK
Viestit: 38
Liittynyt: 12.8.2006 21:14
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

mä mitää ladaviesti ala ajamaan

Viesti Kirjoittaja JukkaK »

Jos kieltäytyy ladalla ajamisesta joutuuko telkkariin?
En tiedä mitä mieltä muut meselapualaiset on mutta minä meinaan pysyä poissa ladasta. Tää mikään kommarien pitäjä oo joten ajakaa ohi Lapuan.


Eikä tästä viestistä saa ottaa nyt kukaan herneitä nenään. Jos alkaa tollasia tekeen niin voi saada tälläsiä viestejä.

Mä ehkä oon vähä liikaa rovosoitunnut nyt just.


TeamKarhu miehistönä voin katsoa kun lada menee ohi.
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

Pikku Myy kirjoitti:Raul: Starttiaika vahvistunee päivällä? Mercedes uhkaili tulla ainakin bongailemaan Ladaa jossain vaiheessa. Ottanee yhteyttä omatoimisesti.

Miulla loppuu työt heti klo. 16.00 aikaan ja pikaisesti vaihtaisin vaatetuksen, eihän tuota komistusta saata ajella työvaatteissa :? Vaan ongelmallista on miun siirtyminen sinne jonnekin? Minne ja miten? Tuleeko Lada mahdollisesti Vantaan suuntaan noutamaan?
Vahvistettaneen joo... Ehkä helpointa että tuun noutamaan sut Vantaalta, pitää kuitenkin Ladashopilta käydä hakemassa paidat ja se sopis just niihin aikoihin... :wink:
Avatar
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies
Viestit: 3204
Liittynyt: 14.10.2005 8:25
Paikkakunta: Kangasala

Re: mä mitää ladaviesti ala ajamaan

Viesti Kirjoittaja Arto N »

JukkaK kirjoitti:Jos kieltäytyy ladalla ajamisesta joutuuko telkkariin?
En tiedä mitä mieltä muut meselapualaiset on mutta minä meinaan pysyä poissa ladasta. Tää mikään kommarien pitäjä oo joten ajakaa ohi Lapuan.


Eikä tästä viestistä saa ottaa nyt kukaan herneitä nenään. Jos alkaa tollasia tekeen niin voi saada tälläsiä viestejä.

Mä ehkä oon vähä liikaa rovosoitunnut nyt just.


TeamKarhu miehistönä voin katsoa kun lada menee ohi.
Mä kyllä luulen että Lada-viestiin ei ole politiikkaa mukaan sekoitettu. :D :?
Vai miten luulet että mersumiehet ja ladamiehet sulassa sovussa keskenään tällaiseen osallistuisi :roll:
Silti, palelkaa pohjalaiset vaan ladoissanne, täällä ei peltoja enää ole :lol:
® Mesen linttaklubi
Aleksi
Viestit: 74
Liittynyt: 08.9.2006 11:02
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ei voi muuta sanoa kuin loistavaa! :D En usko että missään muulla foorumilla oltaisiin saatu tällaista ideaa toimintaan parin päivän sisällä, paljonko lie Larssi jo niellyt kilometrejä? 8)
JukkaK
Viestit: 38
Liittynyt: 12.8.2006 21:14
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

just

Viesti Kirjoittaja JukkaK »

Siis ihan aikuisten oikeesti. En mä politiikkaa halunnut sekoittakkaan. Vaan lada ajelu on ihan kiva juttu. Ja kun nyt hyvä olla jotakin mielti niin miksi ei samalla heittäis asiasta vitsiä. Mä kyllä kirjoitin että...
"Eikä tästä viestistä saa ottaa nyt kukaan herneitä nenään. Jos alkaa tollasia tekeen niin voi saada tälläsiä viestejä. "....Eli minusta on kiva heittää sellasta vistsiä. Samoin kun että satuhahmoja kaikki joulupukki, viisas insinööri ja lapualainen kommari.

Sori jos mun viesti nähtiin poliittisena kannanottona.
Avatar
pekkavee
Viestit: 55
Liittynyt: 13.10.2005 9:51

Viesti Kirjoittaja pekkavee »

Olen aina tiennyt, että savolaiset on kieroja, mutta HVM on kyllä yliveto. Manipuloi maan parhaat mersumekaanikot koeajamaan vanhaa Ladaa ja huoltamaan ja korjaamaan sen loistokuntoon ja vieläpä toimittamaan sen perille kauheassa kelissä, itse voi sen ajan vaan köllötellä muijan vieressä viltin alla...

Onneksi sentään Lapualta löytyy vielä suoraselkäsyyttä...

Ja ei hymiöitä, koska eilisessä Aamulehdessä kerrottiin, että tosimiehet ei niitä käytä.
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Tuleekohan täällä hengailtua liikaa kun näinä viimeyönä unta missä Lada-viesti oli päässyt 10-uutisten loppukevennykseen?
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

pekkavee kirjoitti:Olen aina tiennyt, että savolaiset on kieroja, mutta HVM on kyllä yliveto. Manipuloi maan parhaat mersumekaanikot koeajamaan vanhaa Ladaa ja huoltamaan ja korjaamaan sen loistokuntoon ja vieläpä toimittamaan sen perille kauheassa kelissä, itse voi sen ajan vaan köllötellä muijan vieressä viltin alla...

Onneksi sentään Lapualta löytyy vielä suoraselkäsyyttä...

Ja ei hymiöitä, koska eilisessä Aamulehdessä kerrottiin, että tosimiehet ei niitä käytä.
Niin, hymiöitä käyttävien tuttavat käyttävät yleensä myös hymiöitä.

- Onko hymiöiden käyttäjät siis jotenkin "huonompaa porukkaa"?
ja hymiö perään....... :D
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10716
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Jiitekki: Ajele tuonne pohjosen suuntaan, jotta saadaan auto käymään napapiirillä.

Kainuu savo akselilla on kuljettajia jonoksi asti :D hyvä vaan. Rovaniemeltä Kajaaniin reitti kulkee Pudasjärven kautta tie nro 78 pitkin. Jos nyt auto menee Rovaniemelle kerosiinin haltuun, hope so.

Löytyykö tuohon rutistukseen kuskeja vai pakkaanko repun? :shock:
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Ja terveisiä Prahasta.

Kaikkea ne hullut keksii, kun vähäksi aikaa selkänsä kääntää. :lol: Sitten kun Lada rantautuu Oulun seudulle, niin ilmoitelkaa. Pitäähän se nähdä, vaikkei rattiin pääsisikään. :D

Mitään selkeää reittisuunnitelmaa ei vissiin ole tehty vaan homma edennee pitkälti improvisaation voimalla? Mitään pitkän etapin ajoa en uskalla luvata varsinkaan jos paluukyyti on korkeamman kädessä. Tosin jos reilun viikon päästä on Lada alla, niin sitten se kulkee tarvittaessa Taivalkoskelle tai jopa Kuusamoon (tai sieltä Ouluun).

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
JukkaK
Viestit: 38
Liittynyt: 12.8.2006 21:14
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

just just

Viesti Kirjoittaja JukkaK »

Ennen ei oo ollu pohjanmaalla konelaa. Siitä se johtuu että täällä ei niitä kuskeja oo silleen jonossa kun savossa.

Tultiin muuten opiskelupoikein kanssa kainuusta viime kesännä ja ajettiin volkkarin ransportterilla. Sellasella tanan paskalla opiston värkillä. No yks vihree nappisilmä lada ajoi edessä ja aina kun meinasin ohi niin pappa kiihdytti itsensä niin että ei millään. No kun en ohi taas meinannu niin pappa seilas keskikaistan ja pyöräkaistan välissä. Sillä oli lanelipaita vaalean ruskeat housut, kenkiä ei näkynnyt mutta varmasti nahka paulakengät. Kaljupää loisti hienosti ladan puhtaan takaikkunan läpi. Ladaa oli pestu niin paljon että -73 tummemman keltainen rekkari oli jo kulunut mustien kohdalta. Takaikkunalla loisti vaalean oranssi ensiapulaukku joka oli joskus ollut kommarien punaanen, vois körttiläiset sanoa että sellanen suruttoman värinen. Lujaa laatua lada tais luke ikkunassa. Nooh, sen jälkeen kun oltiin poikien kanssa rofiloitu tää tyyppi. Joko maanviljelijä tai metallipajan hitsari tai olla. Päätimme otttaa ja ohittaa sillä surkeesti kiihtyvällä ransportterilla. Katottiin sellanen mäki että tullaan mäen takaa kovalla vauhdilla ohi ettei lada kerkii kiihtyy ja niinhän me mentiin ohi. Pappa kiihdytti ladaa aiavan äärirajoille asti kun oli päättännyt pitää meidät takana. Edes suumaher ei aja niin keskittyneesti kun tämä meidän ohitettava. Taisi pappa vielä rattia läpsästä siinä meidän juuri ohi päästyämme.

Vaikeaa on kuvailla kaikkea sitä mitä siinä hetkessä näki ja hokas mutta edes jotakin tässä. Parhaimpia ja ikimuistoisempia ohituksia oli se.
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Jani kirjoitti:Niin, onko Tampereen jaostossa halukkaita lähtemään mukaan Jämsän suuntaan?
Voisi mersulla tai jollain muulla ajoneuvolla tulla perässä ja ajella osan matkaa...
Pääsisi sitten jotenkin kotiinkin.
Ei huvittaisi sinnekään jäädä pitkäksi aikaa :roll:
Pikku Myyn logistiikkaketjun kohdan 9. mukaan Latukka olisi kulkemassa Tampereelta Jämsän suuntaan. Vai onko reitti Tre-Seinäjoki edelleen voimassa.

Jos vaihtoehto yksi pätee, niin Tampereelta voisi ajaa viestiä 100-150 km eteenpäin eli reittiä Kangasala-Kuhmalahti-Kuhmoinen vt 24:lle Lahti-Jämsä asti. Kuhmoisista ei tosin ole pitkäkään enää Jämpsään. Noita Mersuja voisi ripotella pitkin matkaa, yksi jätetään vaikkapa meidän talliin Mannesteriin Aleksille tai puolimatkan varrelle Tärviölle tai Sahalahteen ja "huolto/paluuauto" seuraa sitten joko tuonne Kuhmoisiin (jos Jämsän/Jyskylän väki tulee sinne vastaan) tai sitten Sivoselle asti.

Tampereen seudun osakunnasta kaiketi Jani, Arto N. ja Kuapo ovat valmiita tämän reitin suorittamiseen :shock:

Kommenttia tähän reittiviritykseen :idea:
Viimeksi muokannut Kaapo, 02.11.2006 10:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

pekkavee kirjoitti:Olen aina tiennyt, että savolaiset on kieroja, mutta HVM on kyllä yliveto. Manipuloi maan parhaat mersumekaanikot koeajamaan vanhaa Ladaa ja huoltamaan ja korjaamaan sen loistokuntoon ja vieläpä toimittamaan sen perille kauheassa kelissä, itse voi sen ajan vaan köllötellä muijan vieressä viltin alla...

Onneksi sentään Lapualta löytyy vielä suoraselkäsyyttä...

Ja ei hymiöitä, koska eilisessä Aamulehdessä kerrottiin, että tosimiehet ei niitä käytä.
Ensialkuun kiitokset Jukalle Lapualle, aamu läksi käyntiin makeiden naurujen merkeissä. :lol:

Pekkavee: Olen karjalainen, en umpikiero savolainen. Karjalaiset ovat avarasydämmistä, vieraanvaraista ja iloista porukkaa, mutta saattaa meissä olla toki hitunen savolaistakin perimää? 8) Kukas sen tietää jos mutsi on vaikka käynyt Savon solmussa pikkujoulussa alkutalvesta 1967? :shock: :lol:

Viesti etenee jopa odotettua paremmin, vaikka tiesinhän minä jo entuudestaan, että teihin voi luottaa tällaisissa pölhöissä tempauksissa, mutta hieman olen kuitenkin yllättynyt innokkuudesta jolla tähän tempaukseen ilmoittaudutaan mukaan. :shock: Huolto tuntuu olevan järjestyksessä, samaten varustelu. :D

Muistakaa uudet mukaan ilmoittautuneet seurata Ladan reitti-topikkia, ja laitella yksityisviestejä Ladan kuljettajille, puhelinnumeroita vaihtamalla asiat selviävät parhaiten. :wink:

Kiitos taas tähän saakka, seurataan tilannetta. 8)

Ps. Tosimies käyttää hymiöitä jopa ylettömästi, ne auttavat selvittämään viestin sävyä. 8)
Avatar
Jani
Viestit: 1449
Liittynyt: 29.9.2005 18:45
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Jani »

Kaapo kirjoitti:Pikku Myyn logistiikkaketjun kohdan 9. mukaan Latukka olisi kulkemassa Tampereelta Jämsän suuntaan. Vai onko reitti Tre-Seinäjoki edelleen voimassa.

Jos vaihtoehto yksi pätee, niin Tampereelta voisi ajaa viestiä 100-150 km eteenpäin eli reittiä Kangasala-Kuhmalahti-Kuhmoinen vt 24:lle Lahti-Jämsä asti. Kuhmoisista ei tosin ole pitkäkään enää Jämpsään. Noita Mersuja voisi ripotella pitkin matkaa, yksi jätetään vaikkapa meidän talliin Mannesteriin Aleksille tai puolimatkan varrelle Tärviölle tai Sahalahteen ja "huolto/paluuauto" seuraa sitten joko tuonne Kuhmoisiin (jos Jämsän/Jyskylän väki tulee sinne vastaan) tai sitten Sivoselle asti.

Tampereen seudun osakunnasta kaiketi Jani, Arto N. ja Kuapo ovat valmiita tämän reitin suorittamiseen :shock:

Kommenttia tähän reittiviritykseen :idea:
Tuo kuulostaisi hyvältä reitiltä kyllä :roll:
:mrgreen:
www.mese.fi/seuranta

Kuva
250D -88
® Pro 702
Avatar
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies
Viestit: 3204
Liittynyt: 14.10.2005 8:25
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Jani kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Pikku Myyn logistiikkaketjun kohdan 9. mukaan Latukka olisi kulkemassa Tampereelta Jämsän suuntaan. Vai onko reitti Tre-Seinäjoki edelleen voimassa.

Jos vaihtoehto yksi pätee, niin Tampereelta voisi ajaa viestiä 100-150 km eteenpäin eli reittiä Kangasala-Kuhmalahti-Kuhmoinen vt 24:lle Lahti-Jämsä asti. Kuhmoisista ei tosin ole pitkäkään enää Jämpsään. Noita Mersuja voisi ripotella pitkin matkaa, yksi jätetään vaikkapa meidän talliin Mannesteriin Aleksille tai puolimatkan varrelle Tärviölle tai Sahalahteen ja "huolto/paluuauto" seuraa sitten joko tuonne Kuhmoisiin (jos Jämsän/Jyskylän väki tulee sinne vastaan) tai sitten Sivoselle asti.

Tampereen seudun osakunnasta kaiketi Jani, Arto N. ja Kuapo ovat valmiita tämän reitin suorittamiseen :shock:

Kommenttia tähän reittiviritykseen :idea:
Tuo kuulostaisi hyvältä reitiltä kyllä :roll:
Onnistuu, ei jää Jani eikä neiti matkan varrelle :lol:
® Mesen linttaklubi
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Kukas ajelee jkl:stä/Jämsästä eteenpäin,taitaa olla vielä puuttuva lenkki siinä kohti :evil:

Jos ei löydy niin onko sittenkin parempi suunnistaa Tampereelta suoraan kohti seinäjokea :?
Avatar
Mika.U
Tolokun mies
Viestit: 167
Liittynyt: 03.10.2005 14:16
Paikkakunta: Riihimäki, tuo radanvarren helmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika.U »

Missäspäin larvas liikkuu näillä hetkillä? Minäkun olen tällanen myöhäisherännyt niin en ehtinyt aikasemmin sotkea lusikkaani soppaan.
turha supistella kun on jo paskat housussa
c202 250tdt elegance

Jeep XJ, tuleva safarilaite
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Mika.U kirjoitti:Missäspäin larvas liikkuu näillä hetkillä? Minäkun olen tällanen myöhäisherännyt niin en ehtinyt aikasemmin sotkea lusikkaani soppaan.
Lada on Espoossa/ Helsingissä? Vantaalla? :shock: Ralen hallussa kumminkin. Ota yhteyttä herraan "raul". :idea:
Avatar
Mika.U
Tolokun mies
Viestit: 167
Liittynyt: 03.10.2005 14:16
Paikkakunta: Riihimäki, tuo radanvarren helmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika.U »

HVM kirjoitti: Lada on Espoossa/ Helsingissä? Vantaalla? :shock: Ralen hallussa kumminkin. Ota yhteyttä herraan "raul". :idea:
Yv:tä laitettu ja yritetty ujuttaa lusikkaa soppaan :)
turha supistella kun on jo paskat housussa
c202 250tdt elegance

Jeep XJ, tuleva safarilaite
Avatar
tuc
Ekomies
Viestit: 830
Liittynyt: 30.10.2005 1:59
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja tuc »

Kun Lada saapuu Turkuun, meikäläiselle voisi rimpautella (en työkiireiltäni taida ehtiä tosiaan kapulaa siirtämään, mutta Tyko & kumppanit hoitavat varmasti homman kunnialla kotio). Olisi loistavaa edes hetken olla mukana tällaisessa historiallisessa tapahtumassa! 041 535 2035 saa kiinni.

Ja pitäisihän sitä itsekin pari kuvaa ottaa... ja taas käyttää väärin koulun serverin kapasiteettia :oops:
2005 S 500 L
1995 C 220 Elegance
Avatar
SamuliS
Käkisalamen Kuatro
Viestit: 1291
Liittynyt: 11.10.2005 13:18

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

Noniin. Matka Ladan ratin takana on taivallettu, ratiolle jutusteltu, kaffetta juotu ja kuvia otettu todisteeksi. Matkapäiväkirja toimii kuulijan osassa, keräten matkasta muistoja.
On Se Vaan Hieno Peli, Iso Lohko Varusteineen Kaikkineen.

Harras olo :shock: :lol:

Kuva
Neuvostoliiton Suurlähetystön valvovan silmän alla!

Molemmat laapotit
Viimeksi muokannut SamuliS, 03.11.2006 0:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
rtd
virallinen valvoja
Viestit: 787
Liittynyt: 14.10.2005 15:32

Viesti Kirjoittaja rtd »

Wikke kirjoitti:Komea on auto! Koskas Lada on mahdollisesti täällä Oulun seudulla, pakkohan tuota on päästä ainakin katsomaan! 8)
Samaa mietin minäkin, ei oo tullu viellä eläissään ladalla ajettu, kerran oon istunu kyydissä, oliskohan tuo jo aika ajaakkin... :D

Eli ainakin kattomaan, ja jos sattuu sopivaan aikaan täällä olemaan niin voishan tuolla muutaman sata kilsaa johonkin päin pöräyttää... :-)
Pro-HVM
jamku
TV:stä tuttu
Viestit: 74
Liittynyt: 06.11.2005 21:16
Paikkakunta: Karstula

Viesti Kirjoittaja jamku »

hyvältä näyttää lada ja meininki.

itse lupauduin AM:n kyytipojaks, siis karstula-seinäjoki -välille, kameran kanssa tietenkin. siis sikälimikäli saadaan se laite tänne karstulan perälle jollakin ilveellä. innolla itäraudan tapaamista odottaen! 8)
JukkaK
Viestit: 38
Liittynyt: 12.8.2006 21:14
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Hei jepet

Viesti Kirjoittaja JukkaK »

Laittakaa nyt sitten jonnekkin selkee reitti ja muutkin asiaan liittyvät jutskat. Ei postiin vaan siis tarkoitan intternettiin.
Että voi yhdestä paikkaa lukea ladan liikkumisen ja sun muut jutskat.
Jalokuvista"valokuva" ja koko tarinasta sitten julkaistaan tietty kirjaa jota saavat ameriikassakin lukea.

ei muuta

t:JukkaK

jk. *mumisee mennesnään* hitsi, pitää lähtiä ettiin sitä rautalankaa notta ne laramiähet pääsee seinäjoen ohi nopiaa, melkopitkälti tasan tarkkaan
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

Mahtavat kuvat!

Hmm.. en oo saanu vielä mitään kuvia, pitää Markolta kysellä uudestaan jahka jaksaa heräillä hän. Kumminkin, radiohaastattelu tuli suoritettua aamusella Pasilassa, saadaan valtakunnan eetteriin informaatiota tempauksesta, kiitos siitä "makemyday":lle! Myös sponssitavaraa ilmaantui Ladaan :D .

Ja niinkun SamuliS:n kuvista näkee, jatkettiin Pasilasta ajatuksena kuvailla Ladoja hieman aihepiiriin sopivissa maisemissa, eli Hakaniemenrannassa Maailmanrauhan patsaalla, Venäjän suurlähetystön edessä, sirpin ja vasaran alla :lol: sekä vielä Suomen ja NL:n välisen rinnakkaiselon ja ystävyydenpatsaalla Kaivopuistossa. Ajopäiväkirjaan turinoitiin hieman juttua teekupillisen ääressä Cafe Ursulassa :wink: .

Edit: niin unohtui tuo radiolähetyksen ajankohta, kaikille varsinkin aamuvirkuille tiedoksi että kannattaa siis virittää Radio Suomen taajuus perjantai-aamuna 5:15 jolloin tulee tää Ladajuttu...
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Arto N kirjoitti:
Auto on täällä Tampereella hetken aikaa kyllä..
Eiköhän sitten mukaan haluavia kysellä tarkemmin uudestaan.
Joo, mulle kans :supersad: Voin sitten ostaa vaikka wunderbaumin siihen
Kein siknatuur
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lada on topic”