?
Soittele suomalaisiin rahtifirmoihin jotka ajavat noita autoja pois ja koita saada rahti sille. Jätät luovutuksen huoltokorjaamolle, rekkakuski käy noukkimassa sen kyytiin. Väittäisin tulevan halvimmaksi vaihtoehdoksi. -86 mallisessa on aivan erityyppinen kone kuin autossasi.
MB 313CDI Sprinter -12
MB 318CDI Sprinter -08
MB E500 -04
MB E320CDI -02
MB 416CDI Sprinter -00 X2
ex.MB 213CDI Sprinter -02
ex.MB 614D Vario -00
ex.MB 313CDI Sprinter -00
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 318CDI Sprinter -08
MB E500 -04
MB E320CDI -02
MB 416CDI Sprinter -00 X2
ex.MB 213CDI Sprinter -02
ex.MB 614D Vario -00
ex.MB 313CDI Sprinter -00
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
-
- Viestit: 2095
- Liittynyt: 02.10.2005 21:20
Kiitoksia kaikille!!!!! Homma pulkassa!!!!!
KTS. ylin
Viimeksi muokannut LoCo, 26.11.2007 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Kiitoksia kaikille!!!!! Homma pulkassa!!!!!
Ensin se tärkein: Mainiota, että sait homman kuntoon!LoCo kirjoitti:On hieno todeta miten mersuilijat pitää yhtä. Yhteydenottoja tuli pilvin pimein sähköpostilla/tekstiviestillä/soittaen.

Sitten kehutaan meseläisiä - valitan jo etukäteen, kohta haisee omakehu.

Tässä yhteisössä asuu syvälle pinttyneenä toisen ihmisen auttaminen. Syytä tähän ei tiedä todennäköisesti kukaan?



Sorruin ehkä pieneen liioitteluun, mutta tällainen tapa täällä tuppaa olemaan.

Kummaa porukkaa - positiivisella tavalla.


Re: Kiitoksia kaikille!!!!! Homma pulkassa!!!!!
Erittäin kiva kuulla että löysit moottorin noinkin nopeasti. Olen myös kiinnostunut kuulemaan ainakin itse millaista palvelua jne. tuo kyseinen firma antaa.LoCo kirjoitti: Tilanne on nyt tämä. Ostin sitten tuon moottorin VÄTH-viripajalta. Hoitavat auton kuntoon ASAP. On muuten harkinnan arvoinen juttu muillekin, jos hyvää konetta haluatte ja olette saksanmaalla.
Kunhan kerkiän, raapustan matkakertomuksen kaikille ihmeteltäväksi. Jos se vaikka auttaisi muita verovapaata muuttoautoa itse saksasta hakevia. Ja muille turinoitavaksi.
Antti
VÄTHistä...
Elikkäs, kyseinen viripaja on erikoistunut MB:n ja Smartin tuotoksiin.
Ajavat kilpaa saksan ratasarjoissa omilla autoillaan, muutkin ajavat heidän moottoreillaan/vast. Asentavat tehdaskorjattuja (itse korjaamiaan) moottoreita periaatteessa mihin tahansa MB/Smarttiin. Löytyy hyllystä kuulemma aika kokoelma moottoreita valmiina.
Ottavat mielellään työn alle virityshommia ja tuningia tarvitsevia. Käykää osoitteessa www.vaeth.com ja alareunasta vielä www.vaeth-motoren.com. Löytyy aika paljon faktaa ja tuntuivat olevan asiantuntevia, kun eivät tuntilaskuta tästä moottorin vaihdosta, vaan kiinteällä hinnalla tekevät.
Lainaus VÄTHin sivuilta mitä VÄTH on...
"Since 1977 the team of VÄTH has been devoted to reconditioning, optimizing and improving Mercedes engines. Wolfgang VäTH, with more than 40 years of experience in the Mercedes envrionment, instructs every staff member himself.
There is hardly a Mercedes model for which VÄTH cannot offer an increased performance utilizing an engine enhancement program from his vast repertoire.
The latest Mercedes highlights are the E-class and the new SL-roadster. Here VÄTH's engine technology offers not only chip tuning for the Diesel-models as well as displacement engines for all naturally aspirated engines. For the top models SL 55 AMG and E 55 AMG, VÄTH has the ultimate power package. With 72% under the allowed threshold value of gas emission the 5.5 litre supercharged engine achieves 565 hp and 770 Nm torque.
The high-end power package is the V58k suitable for SL 55 AMG, S 55 AMG, CL 55 AMG and E 55 AMG. Enlarging the displacement to 5.8 litres as well as adjusting pressure, engine cooling and engine management this power package reaches 620 hp and 800 Nm torque.
For maximum speeds up to 320 km/h DUNLOP provides cars with high performance tires which are especially developed for load, power and speed without any restraints.
An engine improvement for the new V12-Bi-Turbo gives the 600 biturbo 718 hp and 1000 Nm. A special suspension development, 22 inch light-alloy wheels with high performance tires grant best dynamic and sporty feel. Huge brake systems give you protection and are as powerful as VÄTH-engines.
Accessories as well as wooden- or carbon-interior complete the concept of a perfect car.
VÄTH is a synonym for high quality and high standard. Products hand made in Germany. Engineering and precision work. "
Tuo viimeinen kappale kertoo kaiken...
Aika hyvä vai mitä? (karvanen setä)
Ajavat kilpaa saksan ratasarjoissa omilla autoillaan, muutkin ajavat heidän moottoreillaan/vast. Asentavat tehdaskorjattuja (itse korjaamiaan) moottoreita periaatteessa mihin tahansa MB/Smarttiin. Löytyy hyllystä kuulemma aika kokoelma moottoreita valmiina.
Ottavat mielellään työn alle virityshommia ja tuningia tarvitsevia. Käykää osoitteessa www.vaeth.com ja alareunasta vielä www.vaeth-motoren.com. Löytyy aika paljon faktaa ja tuntuivat olevan asiantuntevia, kun eivät tuntilaskuta tästä moottorin vaihdosta, vaan kiinteällä hinnalla tekevät.
Lainaus VÄTHin sivuilta mitä VÄTH on...
"Since 1977 the team of VÄTH has been devoted to reconditioning, optimizing and improving Mercedes engines. Wolfgang VäTH, with more than 40 years of experience in the Mercedes envrionment, instructs every staff member himself.
There is hardly a Mercedes model for which VÄTH cannot offer an increased performance utilizing an engine enhancement program from his vast repertoire.
The latest Mercedes highlights are the E-class and the new SL-roadster. Here VÄTH's engine technology offers not only chip tuning for the Diesel-models as well as displacement engines for all naturally aspirated engines. For the top models SL 55 AMG and E 55 AMG, VÄTH has the ultimate power package. With 72% under the allowed threshold value of gas emission the 5.5 litre supercharged engine achieves 565 hp and 770 Nm torque.
The high-end power package is the V58k suitable for SL 55 AMG, S 55 AMG, CL 55 AMG and E 55 AMG. Enlarging the displacement to 5.8 litres as well as adjusting pressure, engine cooling and engine management this power package reaches 620 hp and 800 Nm torque.
For maximum speeds up to 320 km/h DUNLOP provides cars with high performance tires which are especially developed for load, power and speed without any restraints.
An engine improvement for the new V12-Bi-Turbo gives the 600 biturbo 718 hp and 1000 Nm. A special suspension development, 22 inch light-alloy wheels with high performance tires grant best dynamic and sporty feel. Huge brake systems give you protection and are as powerful as VÄTH-engines.
Accessories as well as wooden- or carbon-interior complete the concept of a perfect car.
VÄTH is a synonym for high quality and high standard. Products hand made in Germany. Engineering and precision work. "
Tuo viimeinen kappale kertoo kaiken...
Aika hyvä vai mitä? (karvanen setä)
Jäegermeister-pullosta...
Nonniin, nyt on arvontalaulun aika. Katson pullon ansainneeksi AKI H:n, tuon karvanaaman!!! Protesteja kuunnellaan...
Kunhan nyt työkiireiltä kerkiän, laitan sen matkakertomuksen luettavaksi.
Kiitos edelleen kaikille vaivannäöstä ja etenkin AKI H:lle!!!
Annan aplodeja ja fanfaareja täältä "alhaalta".
Sitten olisi vielä edessä ensi viikon torstaina auton haku saksasta pajalta ja ajoreissu Balkanille, toivottavasti ei tule enempää ongelmia matkaan.
Antti
Kunhan nyt työkiireiltä kerkiän, laitan sen matkakertomuksen luettavaksi.
Kiitos edelleen kaikille vaivannäöstä ja etenkin AKI H:lle!!!
Annan aplodeja ja fanfaareja täältä "alhaalta".
Sitten olisi vielä edessä ensi viikon torstaina auton haku saksasta pajalta ja ajoreissu Balkanille, toivottavasti ei tule enempää ongelmia matkaan.
Antti
Tiiliskiviä ja malmilaivoja...
Oho, pääsi pieni lipsu käymään kun taas touhotti. Lupasin jo Aki H:lle sen tiiliskiven, mutta onpa myös Timppa ottanut YV:llä yhteyttä ja nyt on ongelma. Timppa olikin 1h 6min aikaisemmassa kuin Aki H, mutta olen sen verran reilu tyyppi että jos jotain lupaan sen pidän.
Eli Aki H saa pullon suorasta linkistä ja Timppa ohjauksesta Väthin pajalle.
Laitan YV:llä viestiä herroille.
Ja vielä kerran kiitos kaikille, malmilaiva on tällä hetkellä turvallisesti makedoniassa vartioidulla parkkialueella.
Reissua tuli 1900km reitillä: Väthin paja - Itävalta - Slovenia - Kroatia - Serbia - Makedonia. Reissu meni hyvin kaikenkaikkiaan hyvin, itävallassa on soppa kohtuuhintaista 0,994€/l. Tullimiehiä en ihan hirveästi kiittele noiden neljän viimeisen valtion osalta. Tieopasteet olivat paikkapaikoin tosi hyvät, muuten hyvät. Tiet oli möhkölle sopivat. 140km/h nopeudeksi ja vakkari päälle, lysti ajaa.
Suomeen sitten ensi kesäksi ja varmaan jossain miitissä tavataan.
Antti
Eli Aki H saa pullon suorasta linkistä ja Timppa ohjauksesta Väthin pajalle.
Laitan YV:llä viestiä herroille.
Ja vielä kerran kiitos kaikille, malmilaiva on tällä hetkellä turvallisesti makedoniassa vartioidulla parkkialueella.
Reissua tuli 1900km reitillä: Väthin paja - Itävalta - Slovenia - Kroatia - Serbia - Makedonia. Reissu meni hyvin kaikenkaikkiaan hyvin, itävallassa on soppa kohtuuhintaista 0,994€/l. Tullimiehiä en ihan hirveästi kiittele noiden neljän viimeisen valtion osalta. Tieopasteet olivat paikkapaikoin tosi hyvät, muuten hyvät. Tiet oli möhkölle sopivat. 140km/h nopeudeksi ja vakkari päälle, lysti ajaa.
Suomeen sitten ensi kesäksi ja varmaan jossain miitissä tavataan.
Antti