320 CDI:n kulutus
320 CDI:n kulutus
Olen "harkinnut" siirtyväni diesel aikakauteen ja kiinnostunut em. automallista. Mielessä olisi vm. 2003-2004 320 Cdi farmari ja tuontiauto, koska suomi-autoissa valinnanvara ja varusteet aika minimissä. Niin ja olisin kiinnostunut kyseisen auton kulutuksesta ja yleisestä laadukkuudesta + kestävyydestä
Ps. Olisi eka mersuni.
Ps. Olisi eka mersuni.
Mulla taitaa olla sama kone, kuin tuossa sinun haluamassasi. Korimalli on kyllä 210, mutta kulutukset taitaa olla melko vertailukelpoiset. Kesäkelillä kylillä pyöriessä noin 8 litraa ja pitkässä matka-ajossa pääsee jopa alle seitsemään. Talvella litran verran ehkä enemmän. Älä usko tietokoneen ilmoittamaan kulutukseen.
MB S210 320 cdi Avantgarde
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
Onko rahaa koskaan riittävästi
Voiko naisella olla koskaan liian isot ti**it
Aina voisi vääntöä ja tehoa olla lisää
Kyllä tuollakin ehtii, kop kop, vielä ei ole tullut sakkoja.
Vääntöä on vakiona 470 nm.
Voiko naisella olla koskaan liian isot ti**it
Aina voisi vääntöä ja tehoa olla lisää
Kyllä tuollakin ehtii, kop kop, vielä ei ole tullut sakkoja.
Vääntöä on vakiona 470 nm.
MB S210 320 cdi Avantgarde
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
MB R129 500SL 1991
MB 124 CE230 1991 sportline
Honda CBR 1100 XX 1998
Minulla E320T CDI -04 ja kaapelilla ajettu viritys -> Yli 240 hp / 580NM.
Kulutuksen ei vaikuta paljonkaan. Ehkä lisäntynyt vääntö hieman
pienentää kulutusta hiljaa ajettaessa (alle 90) mutta muuten kulutus
90 km/h 5.0l/100km, 130 km/h 6.5l/100km, nämä ajotietokoneen
näyttämiä pitkällä matkalla. Todellinen n. 0.5l korkeampi.
Normaalissa matkajossa, Suomen rajoituksilla pääsee todelliseen
alle 6.5l eli 1200km tankillisella.
Viritys itsessään erinomainen. Kiihtyvyys 0-100km/h n. 7.0s
(mitattu kiihtyvyysmittarilla) ja lisääntynyt vääntö tuntuu
jokapäiväisessä ajossa ja varsinkin ohitukset tapahtuvat kuin ajatus.
Ainut negatiivinen asia, mikä on littynyt laatuun, on takaluukussa
olevat muutamat ruostepilkut, mitä tuon ikäisestä ei pitäisi löytyä.
Ymmärtääkseni ne menevät MB:n tauuseen.
Ohjaus ei palauta eikä keskitä, mutta siihen tottuu ja penkit (pitkillä matkolla) voisivat olla paremmat. muutama 100km menee hyvin.
Kuulema myös taksimiestenkin keskuudessa tunnettu ongelma.
Moottorin ääni kiihdytyksissä yllättävät kova (verrattuna vihollisiin)
Muuten ei mitään valittamista. Tilava, hyvä ergonometria, erinomainen jousitus ja iskunvaimennus.
Kulutuksen ei vaikuta paljonkaan. Ehkä lisäntynyt vääntö hieman
pienentää kulutusta hiljaa ajettaessa (alle 90) mutta muuten kulutus
90 km/h 5.0l/100km, 130 km/h 6.5l/100km, nämä ajotietokoneen
näyttämiä pitkällä matkalla. Todellinen n. 0.5l korkeampi.
Normaalissa matkajossa, Suomen rajoituksilla pääsee todelliseen
alle 6.5l eli 1200km tankillisella.
Viritys itsessään erinomainen. Kiihtyvyys 0-100km/h n. 7.0s
(mitattu kiihtyvyysmittarilla) ja lisääntynyt vääntö tuntuu
jokapäiväisessä ajossa ja varsinkin ohitukset tapahtuvat kuin ajatus.
Ainut negatiivinen asia, mikä on littynyt laatuun, on takaluukussa
olevat muutamat ruostepilkut, mitä tuon ikäisestä ei pitäisi löytyä.
Ymmärtääkseni ne menevät MB:n tauuseen.
Ohjaus ei palauta eikä keskitä, mutta siihen tottuu ja penkit (pitkillä matkolla) voisivat olla paremmat. muutama 100km menee hyvin.
Kuulema myös taksimiestenkin keskuudessa tunnettu ongelma.
Moottorin ääni kiihdytyksissä yllättävät kova (verrattuna vihollisiin)
Muuten ei mitään valittamista. Tilava, hyvä ergonometria, erinomainen jousitus ja iskunvaimennus.
Valmiiksi tehokkaaan moottorin lastutus on rahamiesten hommaa. Vaimon veli lastutti oman w203 270 cdi:n, ja siitä vaivat ynnä vikakoodit alkoivat.
-Vaihteisto muutamaan otteeseen vikatilassa.
- Cooleri halki ihan kunnolla.
-Kaikki ylimääräiset huoltoreissut vikakoodit tuona aikana kulminoituvat juuri tähän uudelleenohjelmointiin.
-Hermot meni ohjelma alkuperäiseksi Lompsakin kestää auton lisäksi.
-Vaihteisto muutamaan otteeseen vikatilassa.
- Cooleri halki ihan kunnolla.
-Kaikki ylimääräiset huoltoreissut vikakoodit tuona aikana kulminoituvat juuri tähän uudelleenohjelmointiin.
-Hermot meni ohjelma alkuperäiseksi Lompsakin kestää auton lisäksi.