transiitti nakkas osat mäelle.
transiitti nakkas osat mäelle.
yllätys yllätys, minkä se piru teki
no kun täällä on tietävää porukkaa niin täytyy kysäistä että tulikohan kallis remontti auto on vm-99 ja 2.5 td ja se toinen remmi mikä pyörittää vesipumppua ja ilmastointia ja ilmeisesti laturia. joku kiristäjänrulla olis vissiin kans jääny lähtöpaikalle voiko tuon remmin katkeaminen aiheuttaa jotain suurenpaa tuhoa. käyntiin se ei kuulemma ainakaan lähde.
no kun täällä on tietävää porukkaa niin täytyy kysäistä että tulikohan kallis remontti auto on vm-99 ja 2.5 td ja se toinen remmi mikä pyörittää vesipumppua ja ilmastointia ja ilmeisesti laturia. joku kiristäjänrulla olis vissiin kans jääny lähtöpaikalle voiko tuon remmin katkeaminen aiheuttaa jotain suurenpaa tuhoa. käyntiin se ei kuulemma ainakaan lähde.
W202 C36 AMG
ex W140 300TD
ex W124 300D
ex W140 300TD
ex W124 300D
ei sen luulis käyntiin vaikuttavan jos ei ole paikkoja särkenyt
osta mersu ei ole kuin yksi hihna
osta mersu ei ole kuin yksi hihna
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
- dieselpower
- Viestit: 59
- Liittynyt: 28.3.2006 16:24
- Paikkakunta: Kivialho city
sekaisinkoCDTA kirjoitti:Olenko minä sekaisin(taaskin) vai....dieselpower kirjoitti:Jos se on päässyt jakohihnan väliin niin on jako hypännyt. No ei transussa aiheuta yleensä muuta kuin että työntötankoja menee väärään ja noille antaa joko vasaraa tai laittaa uusia tankoja niin matka jatkuu.
jollain konstilla sitä nokkaa pitää pyörittää vaikka ei se kannessa olekaan
ei liity tähän mutta joissain transun kannen tiivisteissä on liian pienet nostajien reijät jolloin käytettäessä liian jäykkää öljyä ei öljy ehdi valua alas vaan täyttää ventiili koneiston ja tulee huohottimen kautta turpolle jolloin tulee hyvästi vetoja kaasu tosin ei enää toimi ja savuaa
hiace on muuten helvetin hauska ja hyvä ajaa liukkaillaHarju kirjoitti:Transsiitin korjaus-opas on yksi sivuinen opus jossa lukee isolla
OSTA HIACE
mutta kuljetus ominaisuuksiltaan se ei vedä mitään vertoja pitkälle ja puolikoerkealle 150l mallille, ja siellä on ohjaamossakin tilaa.
ja kun tuota ei meinaa saada vaihdettua mihinkään transiittiin on pesiytynyt väyrys-ilmiö (hinta tippuu kuin vapaa pudotuksessa, ja samoin maalit katoaa ruosteen tieltä kuin manne työmaalta)
onneksi siinä on sentään kasko, tuun viikonloppuna ja pyörittelen sen lunastukseen että päästään siitä erohon.Henkka kirjoitti:Noniin Transiitti käy ja kukkuu taas työntötankot vaihrettu ja muutama keinuvipu sekä tietenkin jakoremmi ja kiristäjä kuten myön ilmastointilaitteen ja ohjaustehostimenremmi ja automaattikiristin (joka oli kallein osa noista)
Ei muutaku Baanalle
Siis voiko sitä enää halvemmalla tehdä? Lyhyt hihna ja työntötankot vanhoista pyörän pinnoista. Sitten ympätään vielä edullinen lucaksen polttoaine- ja sähköjärjestelmä. Se on siinä. Miksihän ne ovat yleensä edes vaivautuneet tekemään kohtuullisen jämäkän korin tuollaiseen autoon, eikö jokin vanhojen kaljatölkkien kuorista väsätty koppa olisi sopinut enemmän linjaan.
Minusta olisi parempi jos transitin tekniikka olisi hiacessa ja ja hiacen tekniikka transitissa. Silloin olisi yksi tehokas, jämäkkä ja varma pakettiauto ja toinen täysi paska jonka voisi kipata suoraan maahantuontihuollosta kuusakoskelle.
Minusta olisi parempi jos transitin tekniikka olisi hiacessa ja ja hiacen tekniikka transitissa. Silloin olisi yksi tehokas, jämäkkä ja varma pakettiauto ja toinen täysi paska jonka voisi kipata suoraan maahantuontihuollosta kuusakoskelle.
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
MB E 320cdi -99
Mutta ne transitin työntötangothan ovat sulakkeita .Ne kuuluu tuohon moottoriin ja suojelevat moottoria suuremmilta tuhoilta remmin katketessa.Eikös jossain vanhemmissa transiteissa oo ihan normaali boschin jakajapumppu.Mitä jos yhistelis transit+om617+valurauta 4v laatikko?
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
pahoin pelkään että ei siihen sopisi noinkaan lyhyt kartaanijari_w123 kirjoitti:Saattais transitti liikkua noilla Pertun eväillä mutta jos laitettas se om606 suzuki carryyn ja jätettäs tuo työkalu tekniikka ransittiin .Vois olla kyllä villi vehje tuo suzuki keski moottorilla ja noin 20cm kardaanilla vai hä .
mutta ei tuo kartaania tarvikkaan sehän paikallaankin pelkästä kaasusta kaatuisi katolleen
- dieselpower
- Viestit: 59
- Liittynyt: 28.3.2006 16:24
- Paikkakunta: Kivialho city