Venäläisten varustesivut herjaa W124:sen runkonumerolla
Venäläisten varustesivut herjaa W124:sen runkonumerolla
Monta kertaa tuota MB Club Russian varuste"ohjelmaa" käyttänyt, hyvin on pelannut. Nyt kuitenkin syötin tuosta varaosa-autosta tuon runkonumeron ja herjaa seuraavaa:
Datacard for VIN WDB1240301A016059 is not found
1) VIN was misspelled in the request form;
2) VIN was erroneously read from vehicle body or documents;
3) VIN is not of an original vehicle and was forged by criminals;
4) The vehicle was produced in late 2005 or 2006, and is not included yet in our database
Autohan on -85 300E 124. Onko jollain muulla käynyt näin?
Datacard for VIN WDB1240301A016059 is not found
1) VIN was misspelled in the request form;
2) VIN was erroneously read from vehicle body or documents;
3) VIN is not of an original vehicle and was forged by criminals;
4) The vehicle was produced in late 2005 or 2006, and is not included yet in our database
Autohan on -85 300E 124. Onko jollain muulla käynyt näin?
WISseistä ei taida saada tietoa irti, mutta EPC tuskin kertoo sen enempää kuin tuo venäläissivustokaan, koska siellähän on myös EPC käytössä, ei se omiaan keksiRässi66 kirjoitti: Joku vois WISsillä koittaa?

Kaikkien autojen tietysti pitäisi tuolta löytyä, mutta näin ei ole.
Kyseessä on usein numerovirhe. On myös autoja mitkä on varhaisessa vaiheessa poistettu tietokannasta, romutettuja testiautoja, varastettuja jne...
Itse ajattelin kanssa numerovirhettä, mutta tyyppikilpi autosta tönöttää tässä kirjoituspöydällä ja olen noin 20 kertaa naputellut ne tuonne. Vaihtanut välillä nollaa ooksi yms. Auto pitäis olla uutena suomen Vehon maahantuoma. Autossa on vaan niin mielenkiintoinen varusteyhdistelmä, että olis kiva tietää onko kaikki ollut tuossa mallissa jo tehtaalta lähtiessä.
Niin en tarkoittanut että sulla olisi näpyttelyvirhe vaan tehtaalla.Meesu kirjoitti:Itse ajattelin kanssa numerovirhettä, mutta tyyppikilpi autosta tönöttää tässä kirjoituspöydällä ja olen noin 20 kertaa naputellut ne tuonne. Vaihtanut välillä nollaa ooksi yms. Auto pitäis olla uutena suomen Vehon maahantuoma. Autossa on vaan niin mielenkiintoinen varusteyhdistelmä, että olis kiva tietää onko kaikki ollut tuossa mallissa jo tehtaalta lähtiessä.
On myös autoja joissa runkonumero heittää peltilätkästä tai kantakortista jne. Kaikki on mahdollista.
Kerro tarkemmin mitä varusteita arvuuttelet?
Lähinnä ilmastoinnin osalta, kun on ilmeisesti jälkiasennettu ilmastointi. Toisaalta taas vaikuttais, että olis alkuperäinen. Autossa on sen lisäksi alkuperäinen sähkökattoluukku, vakionopeudensäädin, ym. Mutta toisaalta taas ikkunat pelaa veivillä ja oli siinä jotain muutakin kuin ihmetyttyi. Olis vaan mielenkiintoista tietää onko kootut teokset vai onko joku ottanut vain tuollaisilla varusteilla.
HahahAki H. kirjoitti:Hieman OT, mutta en ollut huomannut noilla sivuilla aikaisemmin tätä tekstiä:
If you do not trust our service, if you are afraid of Russian mafia or if at you a paranoia, do not use our service!





Re: Venäläisten varustesivut herjaa W124:sen runkonumerolla
Onko tuo suomi peli vai joku tuonti? Esim. jenkkimalleissa tuo alku on jotain muuta kuin WDB ja kirjaimetkin muutettiin jotenkin hankalasti numeroiksiMeesu kirjoitti:Monta kertaa tuota MB Club Russian varuste"ohjelmaa" käyttänyt, hyvin on pelannut. Nyt kuitenkin syötin tuosta varaosa-autosta tuon runkonumeron ja herjaa seuraavaa:
Datacard for VIN WDB1240301A016059 is not found
1) VIN was misspelled in the request form;
2) VIN was erroneously read from vehicle body or documents;
3) VIN is not of an original vehicle and was forged by criminals;
4) The vehicle was produced in late 2005 or 2006, and is not included yet in our database
Autohan on -85 300E 124. Onko jollain muulla käynyt näin?

..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Joku häikkä siinä valmistenumerossa on todennäköisesti.
Mulla ei kumpikaan EPC antanut Datacardia.
Mulla ei kumpikaan EPC antanut Datacardia.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Juu..voi myös tietoja puuttuakkin eli ei saa tuota kantakorttia vaikka valm. numero olisi oikeinkin.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Ja kirjaimia on euromalleissa käsittääkseni WDB:n lisäksi vain 11. merkki eli valmistustehdas, tuli käyttöön noin 1982, esim. F on RastattLeka kirjoitti:Kymmenes merkki kyllä kertoo onko auto oikean- vai vasemmanpuoleisella ohjauksella.Jarkko N kirjoitti:Kymmenes merkki kertoo vuosimallin. "F" on 1985 ja "1" on 1991. Tarkista valmistusnumero.
Tuolta EPC:stä saattaa puuttua välistä pitkänkin jakson tuotanto erilaisista syistä.

Joo, tuo 10. merkki Mersun tapauksessa tarkoittaa vasemman puolista ohjausta. Vuodesta 2003 tuo 10. merkki on kai aina ohjauksen kätisyys kaikille merkeille.
ISO 3997 -standardin mukaan 1983-2003 suositeltiin käyttämään 10. merkkiä valmistusvuodelle (kirjainkoodi), mutta se oli vapaaehtoista. Valmistaja sai valita itse.
Se 11. merkki on valmistuspaikka,Rastatt = J ja Bremen = F.
Tässä linkki, jossa voi "korjata" rikkinäisen valmistusnumeron. "Korjaus" tarkoittaa, että valmistusnumeron 1-3 merkkiä voi olla epäselviä ja niille saa ehdotuksia oikeista merkeistä. Sivustolla voi myös tarkistaa (Check VIN), onko auto varastettujen listalla Itä-Euroopassa.
http://www.autobaza.pl/ab/en/web/productaa0150
ISO 3997 -standardin mukaan 1983-2003 suositeltiin käyttämään 10. merkkiä valmistusvuodelle (kirjainkoodi), mutta se oli vapaaehtoista. Valmistaja sai valita itse.
Se 11. merkki on valmistuspaikka,Rastatt = J ja Bremen = F.
Tässä linkki, jossa voi "korjata" rikkinäisen valmistusnumeron. "Korjaus" tarkoittaa, että valmistusnumeron 1-3 merkkiä voi olla epäselviä ja niille saa ehdotuksia oikeista merkeistä. Sivustolla voi myös tarkistaa (Check VIN), onko auto varastettujen listalla Itä-Euroopassa.
http://www.autobaza.pl/ab/en/web/productaa0150
Nämä taitaa olla jotain yleisiä standardimäärityksiä, joita ei kuitenkaan Mersu ole käyttänyt.Jarkko N kirjoitti:Vuodesta 2003 lukien 10. merkki tarkoittaa ohjauksen kätisyyttä. Jos tätä vanhemmassa Mersun VIN-numerossa on 17 merkkiä, 10. on valmistusvuosi ja 11. on valmistuspaikka. Jos merkkejä on vain 16, niin valmistusvuotta ei ole annettu.
Mersun VIN-numerossa ei tietääkseni ole koskaan näkynyt valmistusvuotta. Joskus 70-80-luvulla tuli käyttöön WDB-alkuinen 17-merkkinen VIN-koodi, ennen sitä oli 14-merkkinen joka alkoi suoraan mallisarjan tunnuksella esim 107.044-12- 123456. Seitsemäs numero kertoo ohjauksen kätisyyden ja kahdeksas vaihteiston (0-manual, 2-automatic) ja myöhemmin valmistuspaikan.
Ilmastoinnista: Jos etupuskurin alapuolella ei ole ritilöitä, niin on jälkiasennettu. Jos on ritilät niin voi olla alkuperäinen tai jälkiasennettu.
Joo kyllä niillä sattuu siellä kämmejäkin. Classic Centeriin pistin parikin kertaa sähköpostia ja kyselin 220D:n valmistuspäivämäärää. No eihän ne pirulaiset olleet pistäny sitä edes ylös minnekkään. Lähettivät mulle kantakortin jossa sitä ei myöskään lukenut.
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83