C-43 AMG,farmari!?
C-43 AMG,farmari!?
Vaihdettiin tuossa pösö takaisin mersuun.Meillä oli aikaisemmin
c-280 sportti,hiukan viritetty,vuosimallia-95.
Siinä vaiheessa kun vaihdoimme sen pököttiin(406),meillä olei vielä
matkailuauto,joten tarvitsimme pieniruokaisen kakkos auton.
Jokatapauksessa,AMG mersuja/mersu oli jo ollut kauan "ostos" listalla,
joten,kun myimme a-auton heinä/elokuussa,aloimme "metsästämään"
AMG mersua,ongelma oli,koska meillä on 2 koiraa,"keskikokoista",
farkku malli on silloin pakollinen.Tuolla tuusulassa myytiin c-43 amg
farmaria hintaan 29000e,vielä marraskuussa hinta oli hiukan alle 28000e
nyt joulukuusa 24900,ja päätin iskeä kiinni,korkea hinta käytetystä
autosta,mutta mielestäni suhteellisen ok,saksassa maksavat siinä
15000e,mutta käytetyn auton osto on aina riski,hakee sen saksasta tai ei.
Kysyisinkin mitä tyyppivikoja tässä mallissa saattaisi olla?
Pakoputkistoa ei tarvi kuulemma kovin helpolla uusia?Mistä aineesta
se on tehty?
Entäs jarrut? Vaihteisto taitaa olla E-mersun(E-420?),vahvistettuna?
Jämäkkä on ajaa,paranee koko ajan,kulutus on V8 koneeksi yllättävän
sopiva,luulisi vievän huomattavasti enemmän.Seka ajossa 11-12L/100km.
Vääntöä on mersumaisen muhkeasti.Ikävää ku on näiän paskat kelit,tuo
ajelu jää vähäiseksi,säätyy ainakin bensa rahaa......
Jos jollakin on vihjeitä,hyviä huolto vinkkejä,kaikki kelpaa,kiitoksia
etukäteen!
c-280 sportti,hiukan viritetty,vuosimallia-95.
Siinä vaiheessa kun vaihdoimme sen pököttiin(406),meillä olei vielä
matkailuauto,joten tarvitsimme pieniruokaisen kakkos auton.
Jokatapauksessa,AMG mersuja/mersu oli jo ollut kauan "ostos" listalla,
joten,kun myimme a-auton heinä/elokuussa,aloimme "metsästämään"
AMG mersua,ongelma oli,koska meillä on 2 koiraa,"keskikokoista",
farkku malli on silloin pakollinen.Tuolla tuusulassa myytiin c-43 amg
farmaria hintaan 29000e,vielä marraskuussa hinta oli hiukan alle 28000e
nyt joulukuusa 24900,ja päätin iskeä kiinni,korkea hinta käytetystä
autosta,mutta mielestäni suhteellisen ok,saksassa maksavat siinä
15000e,mutta käytetyn auton osto on aina riski,hakee sen saksasta tai ei.
Kysyisinkin mitä tyyppivikoja tässä mallissa saattaisi olla?
Pakoputkistoa ei tarvi kuulemma kovin helpolla uusia?Mistä aineesta
se on tehty?
Entäs jarrut? Vaihteisto taitaa olla E-mersun(E-420?),vahvistettuna?
Jämäkkä on ajaa,paranee koko ajan,kulutus on V8 koneeksi yllättävän
sopiva,luulisi vievän huomattavasti enemmän.Seka ajossa 11-12L/100km.
Vääntöä on mersumaisen muhkeasti.Ikävää ku on näiän paskat kelit,tuo
ajelu jää vähäiseksi,säätyy ainakin bensa rahaa......
Jos jollakin on vihjeitä,hyviä huolto vinkkejä,kaikki kelpaa,kiitoksia
etukäteen!
Tervetuloa vaan porukkaan.
Mahtaa olla aika huoleton peli noin yleensä ottaen, poislukien mersun normaalit "akilleen kantapäät." Kaverilla oli hiljan E43 AMG, ja ei se siihen mitään sen kummempaa tainnut joutua laittelemaan. Ongelmattomampi peli takuulla kuin vaikkapa kuuluisa cdi.
Kuka laittaa rahansa mihinkin - bensaan tai remontteihin. Minä laitan rahani bensaan ja remontteihin.
Mahtaa olla aika huoleton peli noin yleensä ottaen, poislukien mersun normaalit "akilleen kantapäät." Kaverilla oli hiljan E43 AMG, ja ei se siihen mitään sen kummempaa tainnut joutua laittelemaan. Ongelmattomampi peli takuulla kuin vaikkapa kuuluisa cdi.
Kuka laittaa rahansa mihinkin - bensaan tai remontteihin. Minä laitan rahani bensaan ja remontteihin.
www.mobile.de
Tuolla niitä on jo halvimmillaan alta kympin . Halvat ovat myös aina "halpoja" . Kuten jo edellä sanottiin niin 10-15T€ saa maksaa hyvästä ja veroa n.7-10t€. Tuosta vähän pohjaa...
Tuolla niitä on jo halvimmillaan alta kympin . Halvat ovat myös aina "halpoja" . Kuten jo edellä sanottiin niin 10-15T€ saa maksaa hyvästä ja veroa n.7-10t€. Tuosta vähän pohjaa...
Tervetuloa foorumille...
Kuluvia osia on ainakin alapallonivelet.
Apusimpukka kannattaa tarkikstaa.
Perän tiivisteet.
Ruostumispaikkoja on oven tiivisteeet sekä ylhäällä että alhaalla. sivulistojen alla saattaa olla ruosteen alkuja, listat lähtee suht helposti irti.
takakontin alareuna ja lukon ympärystä.
Sumuvaloja meni multa talven aikana 3 kappaletta a´100€, jotenkin ne imi kiviä. (mulla ei ollut C43:sta vaan AMG korisarja)
Pakoputki on rosteria, eli lähes ikuinen
Kuinka vahna auto on??
Ruostumattomuustakuu on 8 vuotta.....
Avamaski on ehdoton
Kuluvia osia on ainakin alapallonivelet.
Apusimpukka kannattaa tarkikstaa.
Perän tiivisteet.
Ruostumispaikkoja on oven tiivisteeet sekä ylhäällä että alhaalla. sivulistojen alla saattaa olla ruosteen alkuja, listat lähtee suht helposti irti.
takakontin alareuna ja lukon ympärystä.
Sumuvaloja meni multa talven aikana 3 kappaletta a´100€, jotenkin ne imi kiviä. (mulla ei ollut C43:sta vaan AMG korisarja)
Pakoputki on rosteria, eli lähes ikuinen
Kuinka vahna auto on??
Ruostumattomuustakuu on 8 vuotta.....
Avamaski on ehdoton
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
C-43 AMG
Kiitos,kiitos.Käytin auton tänään tohtorilla,ihan vaan sen takia,et saa
pidettyä omaa päiväkirjaa.
Tässä muutamia huoltosuosituksia,tämä Nummelassa oleva hemmo on
entinen vehon huoltomies,edelleen oiva mese tohtori,vastaus löytyy
aina.Jokatapauksessa,meidän auto täysin ok,etujarrupalat tänä vuonna
edessä.Hinta on jossain 100euron kummallakin puolen,kuulemma samat
palat kuin E420 mersus.
Peräöljyt kannattaa vaihdattaa ehkä n.100tkm välein,vaihteisto öljyt vehon mukaan ikuiset,mutta hyvä vaihtaa n.120tkm välein.
Tulpat 90tkm,mikä maksaa maltaita v8 konneeseen..........(visa vinkuu).
Ei siinä oikeen muuta isompaa huolta ja huoltoja ole,alustaa kun katselin.
se on kyllä roinaa täynnä,siellä ei ole muovia eikä,oikeestaan tyhjiä
kohtia,pakoputki on jämäkkä.
Joka päivä tämä auto vaan paranee,ajettavuus on loisto luokkaa.Äänetön
kori kun on.
tässä yksi oiva linkki
http://www.ostamyy.com/autosaksasta.htm
Eikös se uusi veromuutos tule voimaan maaliskuussa?Jos näin,kannattaa
heti hakea...meinaan kyllä suomen valtio keksii jonkin uuden koukeron
mistä saavat rahaa lisää,jos ei heti,niin jonkun ajan päästä kuitenkin.
tuommoinen 200tkm ajettu AMG-43 on siinä 10000e,ja vähän alle.
Vähemmän ajetut ovat siinä 13-21000,21000 oli kallein mitä löysin.mutta
alle 100tkm ajettu,ja hemmetin siisti auto.
Ilmat ovat niin persiistä ettei oikeen huvita ajella!
pidettyä omaa päiväkirjaa.
Tässä muutamia huoltosuosituksia,tämä Nummelassa oleva hemmo on
entinen vehon huoltomies,edelleen oiva mese tohtori,vastaus löytyy
aina.Jokatapauksessa,meidän auto täysin ok,etujarrupalat tänä vuonna
edessä.Hinta on jossain 100euron kummallakin puolen,kuulemma samat
palat kuin E420 mersus.
Peräöljyt kannattaa vaihdattaa ehkä n.100tkm välein,vaihteisto öljyt vehon mukaan ikuiset,mutta hyvä vaihtaa n.120tkm välein.
Tulpat 90tkm,mikä maksaa maltaita v8 konneeseen..........(visa vinkuu).
Ei siinä oikeen muuta isompaa huolta ja huoltoja ole,alustaa kun katselin.
se on kyllä roinaa täynnä,siellä ei ole muovia eikä,oikeestaan tyhjiä
kohtia,pakoputki on jämäkkä.
Joka päivä tämä auto vaan paranee,ajettavuus on loisto luokkaa.Äänetön
kori kun on.
tässä yksi oiva linkki
http://www.ostamyy.com/autosaksasta.htm
Eikös se uusi veromuutos tule voimaan maaliskuussa?Jos näin,kannattaa
heti hakea...meinaan kyllä suomen valtio keksii jonkin uuden koukeron
mistä saavat rahaa lisää,jos ei heti,niin jonkun ajan päästä kuitenkin.
tuommoinen 200tkm ajettu AMG-43 on siinä 10000e,ja vähän alle.
Vähemmän ajetut ovat siinä 13-21000,21000 oli kallein mitä löysin.mutta
alle 100tkm ajettu,ja hemmetin siisti auto.
Ilmat ovat niin persiistä ettei oikeen huvita ajella!