Ekana alkoi :abs: valo palamaan, kun sammutti auton ja käynnisti niin jarut toimi jonkin matkaa ja otin kaikki anturit irti ja putsasin, sen jälkeen toimi viikon ja taas alkoi palamaan ja tänä aamuna töihin körötellessä syttyi eikä sammu vaik auton käynnistää uudelleen.....
Elikkä olisko syynä perässä oleva ABS anturi..??!!??
Mistä perä tunnistaa sutimisen?? Tuosta samasta ABS anturista??
Perä pitää ääntä vedättäessä ja on klappia 3 cm kun kardaanista kääntelee...
Mursu on mallia W124, 260 vm- 89
Osaisko joku auttaa..??
Perän lukko ei toimi..
Tuo ABS valon syttyminen ensin viittaa kyllä siihen että toiselta etuanturilta olisi johto poikki.
Omista autoista olen johtoviat korjannut niin että olen katkaissu vanhan johdon ja liittänyt uudella johdolla anturilta sinne konehuoneen läpi viennin lähelle. Eli se pätkä kokonaan uusiksi joka heiluu jousituksen mukana.
Omista autoista olen johtoviat korjannut niin että olen katkaissu vanhan johdon ja liittänyt uudella johdolla anturilta sinne konehuoneen läpi viennin lähelle. Eli se pätkä kokonaan uusiksi joka heiluu jousituksen mukana.
Ei niitä parin euron piuhoja kannata uusia, saa sen kulentaneen jarrupalan valon palamaan muutenkin: Vetäse siitä iskaritolpalta piuha maihin, ja kas: :jarru:oih_anddi kirjoitti:
Samalla huomasin että kummankin puolen jarrupala tunnistimet ol sökönä.. Pitää kattoa jaksaako niitä vaihtaa ensinkään ku eivät vaikuta huippunopeuteen..