SUOMENKIELINEN SULAKEKAAVIO/ nariseva penkki...
- avantgarde
SUOMENKIELINEN SULAKEKAAVIO/ nariseva penkki...
LÖYTYYKÖ KELTÄÄN OTSIKON MUKAISTA W203 :SEEN
KYSELEE HÄN JOKA MERSUN HANKKI JA SULAKKEENSA POLTTI.
Re: SUOMENKIELINEN SULAKEKAAVIO
Onko tuollaista olemassa? Olen nähnyt vain englanninkielisiä ja saksankielisiä.avantgarde kirjoitti:LÖYTYYKÖ KELTÄÄN OTSIKON MUKAISTA W203 :SEEN
-T
- avantgarde
en tiedä onko semmosta mutta joku kielimies vois kääntää.
pari kysymystä: onhan kuljettajan puoleisen istuimen sähkösäädön sulake takakontin sulakeboxissa toiseksi ylimmäinen sulake.?
mulla polttaa sulaketta vähän väliä, ja voi olla joku muukin vika. mutta mikä?? en oo syntyny sähkömieheksi
kuuluuko sulake olla 15amppeerinen
pari kysymystä: onhan kuljettajan puoleisen istuimen sähkösäädön sulake takakontin sulakeboxissa toiseksi ylimmäinen sulake.?
mulla polttaa sulaketta vähän väliä, ja voi olla joku muukin vika. mutta mikä?? en oo syntyny sähkömieheksi
kuuluuko sulake olla 15amppeerinen
- avantgarde
No itse asiassa tuli tehtyä aika iso homma, eli irroitin koko penkin (Ole varovainen keltaisen ASR-liittimen kanssa, hajotin omani) ja sitten muovikuoret ja selkänojan takapaneelin ja öljysin myös sähkömoottorien koneistot. Sprayasin myös sellaista vähemmän sottaavaa, taisi olla litiumrasvaa, penkin jousituksiin, koska mullakin oli inhottavasti kitisevä penkki. Aikaa paloi varmaan kolmisen tuntia, mutta vuoteen ei ole sulake kärähtänyt eikä penkki kitise. Saattaisi onnistua vähemmälläkin työllä irroittamalla selkänojan taustan: kaksi ruuvia aivan selkänojan alapäässä, senjälkeen vedät verhoilua alaspäin. Tätä kautta pääsee jotenkuten käsiksi selkänojan mekaniikkaan ja kitiseviin jousiin. Istuinosan sivumuovia raottamalla saattaisi saada öljyä sprayattua istuinosan mekaniikkaan ja istuimen altapäin kitiseviin jousiin. Vai oliko siellä alla jokin suoja, en muista. Mulla meni sulake päivässä, joten oli pakko ottaa asia vakavasti.
- avantgarde
[ Olen nähnyt vain englanninkielisiä ja saksankielisiä.[/quote]
Mistähän löytyisi edes englannin/saksankielinen sulakekaavio ? (W203 200CDI -01) Etukäteen kiitellen..
Mistähän löytyisi edes englannin/saksankielinen sulakekaavio ? (W203 200CDI -01) Etukäteen kiitellen..
Mistähän löytyisi edes englannin/saksankielinen sulakekaavio ? (W203 200CDI -01) Etukäteen kiitellen..[/quote]hanse kirjoitti:[ Olen nähnyt vain englanninkielisiä ja saksankielisiä.
No eikös sulakkepaikoissa ole numerot ja ne on selitetty ohjekirjassa? En kyllä osaa 203:sta mennä sanomaan, mutta 202:ssa taitaa näin olla.
[quote No eikös sulakkepaikoissa ole numerot ja ne on selitetty ohjekirjassa? En kyllä osaa 203:sta mennä sanomaan, mutta 202:ssa taitaa näin olla.[/quote]
Tää olisikin helppo ratkaisu, mutta mun auton ohjekirjasta ei löydy sulakkeiden selityksiä..
Tää olisikin helppo ratkaisu, mutta mun auton ohjekirjasta ei löydy sulakkeiden selityksiä..
Jassoo, ovat sitten kryptanneet tämänkin asian. Todella nerokasta ja asiakasystävällistä pantata tietoa mikä sulake on mikäkin.hanse kirjoitti: Tää olisikin helppo ratkaisu, mutta mun auton ohjekirjasta ei löydy sulakkeiden selityksiä..
-
- Perunankeittäjä
- Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....
No vissii jo mualimalla luullaa että kaekki ossoo muutakkii Savvoo. Ni , ollaa sitä Stuttgartissakkii Savolla pärjätty. Mutta se on pitkä juttu.Mutta pistäkeeppä se Fusen / Sicherungin nimmee tänne ni kohta ukot kilivan vastoovat. Noo, suapha sitä muutki yrittee mutta Rässihä se noppein on sillo ko konneella on. Kyll se tiällä selevii. Elekee suurentako niitä sulakkeita , siellä on joku vika ei se sulaketta suurentamalla parane. Ei kaikki sulakkeet oo viallisia.
VALMET 5oo -69