Olen tässä suunnitellut hankkivan MB C36 AMG:n. En tosin tiedä kuinka järkevä hankinta sellanen olis...

putkistohan oli usienman tonnin, mutta kyllähän sen varmasti pystyy tekemään/teettämään paljon edullisemmin jossain metallipajassa.LC kirjoitti:Olen kuullut noista pakoputkien ja jarrusatuloiden hinnoista... Juu, hinnat ei kyllä päätä huimaa kun ottaa huomioon sen kuinka paljon auto on maksanu silloin kun tullut markkinoille! Pitänee siis laittaa AMG hakuseen...
joo putki on kokonaan rosteria ja ainakin mulla uudenveroinen eli ei sitä jatkuvasti tarvi uusia, katit varmaan joskus mutta tuskin siihenkään kannattaa alkuperäisiä harkita... ja jos sitä muuten kolhasee niin joku kyläseppä korjaa tigillämarkusm kirjoitti:putkistohan oli usienman tonnin, mutta kyllähän sen varmasti pystyy tekemään/teettämään paljon edullisemmin jossain metallipajassa.LC kirjoitti:Olen kuullut noista pakoputkien ja jarrusatuloiden hinnoista... Juu, hinnat ei kyllä päätä huimaa kun ottaa huomioon sen kuinka paljon auto on maksanu silloin kun tullut markkinoille! Pitänee siis laittaa AMG hakuseen...
Nyt ollaan asian ytimes.Muumi kirjoitti:Tiedä siitä järkevästä mutta oikeasti järkevissä autoissa ei ole mitään hauskaaLC kirjoitti:Jep jep. Eihän se sitten pahan hintanen oo.Tuo mersuhan alkaa kuulostaan kohta järki-valinnalta...
Itse omaan kysymykseeni vastaten: 5-vaihteinen automaattilaatikko tuli mukaan 08/1996. C36-mallin valmistus jatkui puoliväliin 1997. Eli autoa löytyy sähkölaatikolla.eerola kirjoitti:Milloin C36 AMG:hen tuli viisipykäläinen sähkövaihteisto? 08/1996 alkaenko? Vai poistuiko C36 AMG valmistuksesta samalla kohdalla kun sähkölaatikko tuli valmistukseen?
joo siinä sähkölaatikossahan oli sellanen vika ettei se kestänyteerola kirjoitti:Itse omaan kysymykseeni vastaten: 5-vaihteinen automaattilaatikko tuli mukaan 08/1996. C36-mallin valmistus jatkui puoliväliin 1997. Eli autoa löytyy sähkölaatikolla.eerola kirjoitti:Milloin C36 AMG:hen tuli viisipykäläinen sähkövaihteisto? 08/1996 alkaenko? Vai poistuiko C36 AMG valmistuksesta samalla kohdalla kun sähkölaatikko tuli valmistukseen?
Olen ymmärtänyt alkupään sähkölaatikoissa olleen hiukan lastentautia, joten seuraaliuta lisäkysymyksä: Onko C36:n sähkölaatikko sama kuin C280:ssa? Vai onko C36-versio vahvempaa tekoa? Entä onko sen elektroniikka ja vaihto-ohjelma sama kuin C280:ssa? Eli onko siinä vastaavaa urheilulliseen autoon sopivaa hienoutta vaihdoissa, vaihteiden päällä pitämisissä ja lukituksissa kuin W203-korissa olevassa AMG Speedshift-laatikossa?