Mese.fi:n historian ensimmäinen Lada-viesti!

Kaikkea Lada -viestiin liittyvää
Vastaa Viestiin
Avatar
piku
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 2529
Liittynyt: 09.10.2005 11:40
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja piku »

jantaasi kirjoitti:Tervehys. vieläkö se larppa vaikuttaa täällä kuopion suunnalla päin? olis ihan kiva käyvvä ihmettelemässä autoo. ja jos se jolla lata on hallussa on viihteliäisyyttä ja mielenkiintoa niin tänään 21.1 klo.18.00 on rastaantien teboililla volvolandian miitti, sielläkin varmaan olis porukka mielenkiinnolla pällistelemässä itän ihmettä. tai jos auto on tulossa jonnekkin päin kuopioo tulevalla viikola parkkiin niin olen ihan mielelläni paikalla pällistelemässä. saa ilmoitella liikkeistä YV:nä.
joo lata on mulla
ilmoittelen yv:llä kun tulen kuopioon
soittaakin saa lataan numero on.0408538913
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

ArPi kirjoitti:
HVM kirjoitti: :director: VESA JUMPPANEN EI OMISTA VIESTI-LADAA, SEN OMISTAVAT SEN HUUTO.NETISTÄ OSTANEEN MESELÄISET!
Kyllä siitä oli puhetta, että alunperin auton osti vesa, mutta nyt sen omistaa Meseläiset. No pikku virheitä..
Joo, pikkuvirheitä. Peräänkuuluttelin vain, että kunnia niille joille se kuuluu, eli meille. :wink:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tuotanoin...nyt pitäisi keksiä milloin Lada olisi Helsingissä ja miten. :idea: Oliskoon kellään ehdotuksia? Onko paras reitti suoraan Kuopiosta isoja teitä etelään, vai koukkaako auto itärajan kautta? Etelään olisi päästävä mielellään tottakai mahdollisimman pian, syytä en voi valitettavasti tässä kertoa. Mutta jotain ohjelmaa saattaa olla luvassa.
Avatar
jakika
Viestit: 49
Liittynyt: 27.8.2006 19:28
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja jakika »

totanoin ...mites äkkiä se pitäs saaha liikkeelle kun ois pari lehtijuttua tulossa autosta ja siitä miksi tämmönen viesti on liikkeellä....lapinlahden paikallislehti ja mahdollisesti kuopion paikallislehti .... ovat olleet yhteydessä jo meihin. asia selvinnee jo tämän illan aikana. ILIMOTELLAAN SITTE
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

jakika kirjoitti:totanoin ...mites äkkiä se pitäs saaha liikkeelle kun ois pari lehtijuttua tulossa autosta ja siitä miksi tämmönen viesti on liikkeellä....lapinlahden paikallislehti ja mahdollisesti kuopion paikallislehti .... ovat olleet yhteydessä jo meihin. asia selvinnee jo tämän illan aikana. ILIMOTELLAAN SITTE
Ilmotteleppa, ei tässä nyt ihan jäniksen selässä olla. :wink:
Avatar
jakika
Viestit: 49
Liittynyt: 27.8.2006 19:28
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja jakika »

perkkule ukon turjake sotkoo minut ..... niin muute ne haastattelut on 23.01. matti ja liisa-lehti ja 24.01 viikkosavo .... nyt sitten on vissiin se ilta.... eiks vaan
Avatar
jakika
Viestit: 49
Liittynyt: 27.8.2006 19:28
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja jakika »

no sinä et ollu jäniksen selässä mut minä taijan olla vieläki
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Laitanpa tämän tähän saumaan.... TM:lle on suoritettu kirjeenvaihtoa ja juttu seuraavaan numeroon on luvattu laittaa keskiviikkoon puoleen päivään mennessä.

Jos jollain on heittää faktaa joistain tunnusluvuista, niin niistä saa hyviä detaljeja tarinaan.
Matkaa on taittunut HVM:n laskuopin mukaan 7000 km, vielä kun joku keksii, paljonko Latukka ryyppäsi pensaa ja öljyä tai söi sytytystulppia ja vaati muuta ylläpitoa reissulla? Kauanko auto oli taipaleellaan? Kuinka monta juttua viestistä on jo julkaista? TM:n tarina tulee olemaan niistä ehkä mittavin ja arvovaltaisin. Oliko puikoissa yhtään naista? Saako Sydänlasten edustalta kommenttia tai löytyykö jostain jo julkaistusta tarinasta mitään, jota voisi lainata TM:n juttuun? Mikä reissun pahin paikka? Haavereita? Mikä oli Ladan paras ominaisuus? Samoin kuskien lukumäärä voitaisiin laskea, jos joku ehtii, niin saadaan vähän perspektiiviä hankkeen mittakaavasta.

Koetan ehtiä blokata tuosta mammuttiketjusta jotain, mutta kun konetta ei ole kotona, olisi hyvä jos joku noita asioita ehtisi koota kasaan huomiseksi ja laittaa minulle vaikka yyveellä tai sitten tähän ketjun jatkoksi. Kaikki nippelitieto ja hyvät huomiot reissusta kelpaavat, katsotaan sitten mitä itse juttuun laitetaan.

Edelläolevan vuodatuksen syy on, että aikataulu on todella kireä ja itse en ehdi millään kahlata kaikkea aineistoa läpi, joten tässä täytyy nyt viritellä pientä talkoohenkeä näiden tietojen onkimisessa tuolta ketjun uumenista. Kuten sanottu, kaikki hyvät huomiot kelpaavat - valitsen sitten kuranteimmat sattumukset mukaan.

Tack :shock:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Tuohon Kaapon projektiin olisi varmastikkin hyvä lähdeteos se Lattaran ajopäiväkirja?
Pro HVM
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Kaapo kirjoitti:Laitanpa tämän tähän saumaan.... TM:lle on suoritettu kirjeenvaihtoa ja juttu seuraavaan numeroon on luvattu laittaa keskiviikkoon puoleen päivään mennessä.

Jos jollain on heittää faktaa joistain tunnusluvuista, niin niistä saa hyviä detaljeja tarinaan.
Matkaa on taittunut HVM:n laskuopin mukaan 7000 km, vielä kun joku keksii, paljonko Latukka ryyppäsi pensaa ja öljyä tai söi sytytystulppia ja vaati muuta ylläpitoa reissulla? Kauanko auto oli taipaleellaan? Kuinka monta juttua viestistä on jo julkaista? TM:n tarina tulee olemaan niistä ehkä mittavin ja arvovaltaisin. Oliko puikoissa yhtään naista? Saako Sydänlasten edustalta kommenttia tai löytyykö jostain jo julkaistusta tarinasta mitään, jota voisi lainata TM:n juttuun? Mikä reissun pahin paikka? Haavereita? Mikä oli Ladan paras ominaisuus? Samoin kuskien lukumäärä voitaisiin laskea, jos joku ehtii, niin saadaan vähän perspektiiviä hankkeen mittakaavasta.

Koetan ehtiä blokata tuosta mammuttiketjusta jotain, mutta kun konetta ei ole kotona, olisi hyvä jos joku noita asioita ehtisi koota kasaan huomiseksi ja laittaa minulle vaikka yyveellä tai sitten tähän ketjun jatkoksi. Kaikki nippelitieto ja hyvät huomiot reissusta kelpaavat, katsotaan sitten mitä itse juttuun laitetaan.

Edelläolevan vuodatuksen syy on, että aikataulu on todella kireä ja itse en ehdi millään kahlata kaikkea aineistoa läpi, joten tässä täytyy nyt viritellä pientä talkoohenkeä näiden tietojen onkimisessa tuolta ketjun uumenista. Kuten sanottu, kaikki hyvät huomiot kelpaavat - valitsen sitten kuranteimmat sattumukset mukaan.

Tack :shock:
Kas, päällekkäisyyttä. :lol: No, nyt asialle on olemassa oma topikkinsakin Lada-foorumissa, heitelkää speksejä sinne niin eivät huku tänne. :idea:
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10698
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Tekniikan maailma tekee nähtävästi sen, mihin tuulilasin "turbo" ei pystynyt... Hyvä hyvä. :opel: A-Lehdet.
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
veppe
Mekka-master
Viestit: 1715
Liittynyt: 02.10.2005 14:42
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja veppe »

Pappi kirjoitti:Tekniikan maailma tekee nähtävästi sen, mihin tuulilasin "turbo" ei pystynyt... Hyvä hyvä. :opel: A-Lehdet.
Olisko lie johtunut siitä, kun menivät lopettamaan Turbon :evil: eivät muuten olisi varmaan lopettaneet, jos olisivat Lada-viestistä tienneet :whisper: :lol: Nyt muuten sattuu tulemaan meikäläiselle TM, kuinka sopivasti sattuikaan, kun saadaan juttukin lehteen :roll:
Avatar
jakika
Viestit: 49
Liittynyt: 27.8.2006 19:28
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja jakika »

onhan se .......mutta toivomus tää huomioon ota kun kirjaan kirjoitat ....päivää ja allekirjoita selkeesti niin on helpompi asioita selvittää........KIITOS :lol: :wink:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Pojat oli ratiossa :D :

Viuuuuuu-räts...Suomen sotilaat...viuuuu...älkää alistuko Hitlerin vasalleiksi...viuuuuuu-räts... :shock:

Ps. Juttu vaikuttaa alkavan kesken, johtuneeko siitä, etten kuullut kertaakaan sanottavan "Mese.fi" ? :shock:
Avatar
piku
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 2529
Liittynyt: 09.10.2005 11:40
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja piku »

Tämmösen jutun teki paikallinen lehti matti ja liisa
http://i100.photobucket.com/albums/m6/p ... isa001.jpg


edit:sori osu pienellä kirjaimella
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Pikku Myy
Viestit: 3379
Liittynyt: 21.9.2005 19:49
Paikkakunta: pianotehtaan kupeessa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pikku Myy »

Ja missä muuten Laapotti nyt tällä hetkellä viipottaa menemään?

Onko seuraavasta viestinviejästä tietoa? Kuka lähtee seuraavana puikkoihin ja milloin, niin ja ennen kaikkea mistä?
Pikku Myy
Viestit: 3379
Liittynyt: 21.9.2005 19:49
Paikkakunta: pianotehtaan kupeessa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pikku Myy »

Piku, saisitko kopioitua tuota juttua ja postitettua minulle? Tai vaikka pelastettua koko lehden jostakin kierrätyslootasta? Pliis...

Ja huomio kaikki muutkin: Jos saatte kopioitua ja postitettua minulle Ladaa käsitteleviä lehtijuttuja paperimuodossa, niin olisin enemmän kuin onnellinen. Myös kokonaiset lehdet kelpaavat mainiosti!

Kiitos ja kumarrus.
Avatar
piku
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 2529
Liittynyt: 09.10.2005 11:40
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja piku »

Pikku Myy kirjoitti:Piku, saisitko kopioitua tuota juttua ja postitettua minulle? Tai vaikka pelastettua koko lehden jostakin kierrätyslootasta? Pliis...

Ja huomio kaikki muutkin: Jos saatte kopioitua ja postitettua minulle Ladaa käsitteleviä lehtijuttuja paperimuodossa, niin olisin enemmän kuin onnellinen. Myös kokonaiset lehdet kelpaavat mainiosti!

Kiitos ja kumarrus.
Kokolehti lähtee latan mukana sitten seuraavalla jolle se menee
viikko savon toimitan kun saan käsiini sen sitten lataan
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Suatassiinkos sitä Lataa välillä miten tänne Karjalaan päin? :roll: Ite oun loppuviikon, viikonlopun, oikeastaan koko loppukuun töissä, joten en pääse työn luonteen takia juuri paikkakunnalta poistumaan.

Muutkin suunnat toki passaa, pääasia että pyörät pyörii ja Järvenpää lähestyy.

Oliskos ehotelmia?
Pikku Myy
Viestit: 3379
Liittynyt: 21.9.2005 19:49
Paikkakunta: pianotehtaan kupeessa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pikku Myy »

Tuo HVM:n ehdotus olisi kyllä sen puoleen pakko toteuttaa että saataisiin jotain konkreettista kuvaa siitä että idean isä on edes viestin jossain vaiheessa nähnyt tai jopa kokeillut alunperin itselleen ostamansa auton.

Eikös?

Melkeinpä se olisi kansalaisvelvollisuus, ainakin minun mielestä.

Kuinkas se on? Saataisiinko Laapottia liikkumaan Karjalan suuntaan?
Avatar
piku
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 2529
Liittynyt: 09.10.2005 11:40
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja piku »

HMV ajan ko viikon loppuna sinne
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
karvine
Teräshermo
Viestit: 784
Liittynyt: 29.9.2005 23:23

Viesti Kirjoittaja karvine »

Minulle sopisi melkein paremmin tuo itään päin vienti. Voisin ajaa ladan vaikka tuusniemelle. Parhaiten sopisi karvionkoski heinävedellä. Siitä kun on muutama kilometri isovanhempien luokse. En tarvitsisi mitään kyytejä minnekään.

Jos ladan sais huomenna liikkeelle :?: tuo tuusniemikin sopisi :arrow: pääsisin ukin kyydillä karvioon

Mutta kuka jatkaa siitä vai mennäänkö etelään:?: Ideoita :?:

EDIT: Olin hidas. Homma on bueno jos piku ajaa sen tajunkankaalle
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

piku kirjoitti:HMV ajan ko viikon loppuna sinne
Perjantai-lauantai välisen yön olen töissä, heräilen varmaan siinä poulen päivän jälkeen. Lauantai-sunnuntai väli sama juttu. Melko pitkä tulee yhdelle miehelle matka, mutta minulle toki passaa jos piku viitsii ajaa. :shock:

Asuuhan tuossa välilläkin jokunen meseläinen, kuulostellaan ilmestyykö väliltä innokkaita auton siirtelijoitä.
Avatar
piku
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 2529
Liittynyt: 09.10.2005 11:40
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja piku »

päivällä vois tuoda tulis käytyä samalla motonetilla
poistulo kyyti pitää järjestellä jos emäntä töissä

ei tuonne matka ole ajaa 2.5h joensuuhun ja siitä tunti sinne
tulis tuo viikon lopun ajelukin suoritettua väh.n 500km
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

piku kirjoitti:päivällä vois tuoda tulis käytyä samalla motonetilla
poistulo kyyti pitää järjestellä jos emäntä töissä

ei tuonne matka ole ajaa 2.5h joensuuhun ja siitä tunti sinne
tulis tuo viikon lopun ajelukin suoritettua väh.n 500km
OK. :D

Paluukyytiä ei meiltä valitettavasti järjesty, eukkokin on viikonlopun töissä. :(

Soitellaan vaikka huomenissa.
*******
Viestit: 2068
Liittynyt: 16.12.2006 18:19

Viesti Kirjoittaja ******* »

HVM kirjoitti:Pojat oli ratiossa :D :

Viuuuuuu-räts...Suomen sotilaat...viuuuu...älkää alistuko Hitlerin vasalleiksi...viuuuuuu-räts... :shock:

Ps. Juttu vaikuttaa alkavan kesken, johtuneeko siitä, etten kuullut kertaakaan sanottavan "Mese.fi" ? :shock:
No hienon jutun oli kuitenkin toimittaja tehny Lada-viestistä. Asiallisesti pojat vastaili huastattelijan kymysyksiin 8) .
Avatar
CDTA
Viestit: 1617
Liittynyt: 02.11.2006 1:27
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

EI PRKL :twisted: Lada EI mene EHJÄNÄ Joensuun ohi ennen kuin minä, ja veikkaampa että myös Myrkky, ollaan ajot suoritettu...JA!! Daimleria EI myöskään ohiteta jos joku meinaa hengissä täältä vielä selvitä poiskin.

Ja näin on jämpti :!:

Huoh huoohh hoohh :D :D
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Mie ja mannesmann voitas se toki Karviosta ajella etiäpäin.. :?:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Joensuun osasto voisi pitää autoa viikonlopun yli ja tarjotella sitä alkuviikosta vaikka Karjalaiseen? :idea: Itse en valitettavasti alkuviikosta pääse Joensuuhun lähtemään. :(
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

HVM kirjoitti:
ArPi kirjoitti:
HVM kirjoitti: :director: VESA JUMPPANEN EI OMISTA VIESTI-LADAA, SEN OMISTAVAT SEN HUUTO.NETISTÄ OSTANEEN MESELÄISET!
Kyllä siitä oli puhetta, että alunperin auton osti vesa, mutta nyt sen omistaa Meseläiset. No pikku virheitä..
Joo, pikkuvirheitä. Peräänkuuluttelin vain, että kunnia niille joille se kuuluu, eli meille. :wink:
Tuossa viimeisimmässä artikkelissa lukee mm. seuraavaa....

....auto on kertaalleen huutokaupattu ja huudettu saman tien takaisin mese porukalle"..... :roll:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lada on topic”