Tommi P kirjoitti:Ok, kokeilenpa tonkia uudella innolla kunhan seuraavan kerran auton kanssa talliin asti päädyn

No niin, voi kättä voi jalkaa

Sitä kun pimeässä ja kylmässä turaa noiden hommien kanssa, niin ei voi tietenkään huomata, että tarvis ottaa vielä yksi suojalevy irti tuosta puhallinkompleksista

Melkein hävettää

Löytyi siis kyseinen komponentti kun ihan valossa asiaa tutkaili.
Mutta sitten pieni jatkokysymys. Omiin (tai siis auton) ongelmiin tuon etuvastuksen vaihtaminen ei auttanut, käsittääkseni seuraava syyllinen saattaisi löytyä kojelaudan lämmönsäätöpaneelista?
Ongelma on siis omalla kohdallani sellainen, että puhallin jää toisinaan päälle (ykkösnopeudella), loppuu vasta kun käyttää esim. sulaketta nro 4 irti. Myös jos koneen ajaa lämpimäksi, niin puhallus loppuu. Saman ongelman saa myös esiin niin, että koneen ollessa kylmänä painaa paneelista taukolämpönappia, jolloin siihen ei syty sitä punaista valoa, puhallus lähtee päälle, mutta ei enää sammu kuin sulakkeen irrottamalla. Jos taukolämmön painaa päälle koneen ollessa lämpimänä, valo syttyy, puhallin lähtee päälle ja myös sammuu samaisesta napista.
Tässä parin vuoden aikana kun tuon ongelman kanssa on kikkaillut on tullut muutama ongelman aiheuttava skenaario testattua
Jos tuossa säätöpaneelissa ja sen takaisessa elektroniikassa on tuo vika, joutuu varmaan kaivelemaan rahaa toisestakin housuntaskusta, hintaa näyttäisi säätöpaneelilla olevan rapiat 700€

(manuaali-ilmastoinnillinen -98 väyrynen) Tai sitten otetaan yleismittari kauniiseen käteen ja käytetään kesäloma ongelman etsimiseen, vaimo ja lapset osaa ainakin varmasti arvostaa syntynyttä rahansäästöä
