Monennet takajarrupalat mänössä?HVM kirjoitti: Nimim. "4 talvea 5 x talveen ASR:n polttimon vaihtanut."
Nimim. "takajarrupalat vuoteen"
Moottori on siis B200E jossa on tehoa 116 heppaa. http://www.autowiki.fi/index.php/Volvo_24xstanger kirjoitti:: palijokohan mahtas olla heppoja 120?
Volvolandiasta voisi löytyä apuja tuohon. Muistaakseni ei saa ihan helpolla nakutinta poistettua...Sivonen kirjoitti:Mitenkäs sen turvavyönaksuttimen saa tapettua? Piuhat penkin alta yhteen? Vai katki? Mitkä piuhat? Missä?
Ai niin, onkos tässä nyt sitten B200-kone? Mikä lie kaasari? Ei ainakaan näytä 175:lta, vaan pystyimulta... En ole jaksanut katsoa ilmankuljetintötterön alle.
kaksi eteen, kolme taakse, hanskalootaan, tuhkakuppiin, åken tuhkaluukkuun useampi, meneehän noitaMakemyday kirjoitti:
Kysymys. Montako riisikuppia mahtuu ruotsalaiseen pahvilaatikkoon???
Kyllä minä turvavyötä käytän, vaikka kuskinpenkistä se v..tun naksutin onkin eliminoitu. Repsikanpenkissä se toimii, mutta jos se useamminkin halavaannuttaa vilkut, niin eipä se kovin hyvä systeemi ole.Padova Star kirjoitti:Helpointa lienee käyttää turvavyötä. Jos vika apukuskin puolella, niin vyö kiinni selkänojan takaa
Kaveri kans hiljensi tuosta stangerin 240:stä heti ostopäivänä lauantaina tuon kyseisen naksuttavan puimakoneen . Eikä siinä enää vilkkunut se merkkivalokaan, kuului vaan hiljanen tasanen nakutus ku me stangerin kanssa ajeltiin Volvolla, lähinnä ääni niin kuin kuin ois kello raksuttanu. Mutta sen huomasin että tämän virityksen jälkeen suuntavilkku ei enää naksuttanu mutta toimi kuitenkin. En muista, miten kaveri tuon teki mutta hiljeni kuitenkin . En oo vihtiny isäukolle asiasta mainita, vois olla ilme näkemisen arvonen .Sivonen kirjoitti:. Mitenkäs sen turvavyönaksuttimen saa tapettua? Piuhat penkin alta yhteen? Vai katki? Mitkä piuhat? Missä?
Nimenomaan. Minusta seiskan muotoilu on todella onnistunut. HiemanHarju kirjoitti:Pitääkö kaikkien autojen olla saman näkösiä sukkuloita Seiskanelikantti on ihan sipakan näkönen pirssi uusien sämpylöiden keskellä