Jos ei koko joutavanpäiväistä tehtaanukontekele-ASD-järjestelmää halua niin ei tuo mikään ylivoimainen asennettava ole. Tosin normiajossa tuo mikon tarjooma perä voi kestää uralille saakkaMikko K kirjoitti:2,65 turbon perä joutavana äänetön mutta keskitappi hitsattava
kestääkö mersun perä voimaa?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Heleppoo ku heinäntekoväpelö kirjoitti:kukas sen keskitapin hitsaa,en minä ainakaan kun hyvä jos ikinä perää edes nähnytkään
Kardaani irti, vetarit irti, perän etukannake ja takaa kaksi pulttia irti ja perä pöydälle. Takakansi auki ja kunnon pesu. Sitten perä hitsaajalle. Kannattaa vetää vaikka rälläkällä ura runkoon ja tappiin molempiin päihin niin saa täyttää kunnolla. Rattaat kannattaa suojata ennen hitsausta. Tuossa näkyy tappi:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tuo tapin pää, mikä näkyy keskellä kuvaa, pitää saada samaksi raudaksi rungon kanssa. Siinä voi olla jo millienkin verran väljää joten kannattaa vaikka mellapellillä sijoittaa se mahdollisimman lähelle orginaalia sijaintiaan. Saattaapi muuten rattaat huutaa hoosiannaa korvia särkevällä äänellä
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
valupuikko tai sitten 55 puikko. seospuikolla kokeilua ehkä välttäisin siinä saattaa tulla valuun hiushalkeamia..
volvon repeämiä lohkosta olen tukkinut ihan suihkuttamalla jarrujen pesusprayta ja sitten avannut vähän repeämää taas pesu ja kuivatus sitten 55 tinaamaan, tietty tuo lohkon valu on huokosempaa kuin perän valu mutta on sillä öljyvuodot loppunut ja repeilyt.
volvon repeämiä lohkosta olen tukkinut ihan suihkuttamalla jarrujen pesusprayta ja sitten avannut vähän repeämää taas pesu ja kuivatus sitten 55 tinaamaan, tietty tuo lohkon valu on huokosempaa kuin perän valu mutta on sillä öljyvuodot loppunut ja repeilyt.
Itsensä myynyt, työnarkomaani vailla järkevää tekemistä.
joop löysin foorumilta haulla vahingossa XUX63:n alottaman keskustelun tuon tapin hitsaamisesta oli vähän ristiriitaisia kommentteja että kannattaako ja tuleeko se sitten kestämään
jos tuon tapin tilttaa runkoon niin tuleeko perästä sitten lukollinen,kummatkin renkaat yhtä puuta? tämäkö patentti se on mistä on kuullu puhuttavan "kemppi-lukko"
jos tuon tapin tilttaa runkoon niin tuleeko perästä sitten lukollinen,kummatkin renkaat yhtä puuta? tämäkö patentti se on mistä on kuullu puhuttavan "kemppi-lukko"
Olikos se loppukesää kun se toisen kerran hitsattiin ja lyötiin läjään RVS-Tecin lisäaineella terästetyn öljyn kera Sillä on nyt ajeltu ainakin toistakymmentätuhatta enemmän ja vähemmän sutien eli ihan kohtuudella rääkäten ja vollaa ihan samallai kuin silloin läjään laittamisen jälkeenkin. Mutta, niinkuin oon aiemminkin sanonut - kestää minkä kestää ja sitten räjähtääväpelö kirjoitti:joop löysin foorumilta haulla vahingossa XUX63:n alottaman keskustelun tuon tapin hitsaamisesta oli vähän ristiriitaisia kommentteja että kannattaako ja tuleeko se sitten kestämään
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei kestä sitä, että toinen ratas suttaa ja nuitten perän sisästen rattaitten kierrosero kasvaa liian isoksi. Eli todnäk pyörähtää..... Sitten alkaa antaan sokat periksiRuntula kirjoitti:Kertokaas tyhmälle että minkätakia tuo keskitappi pääsee sellaseen kuntoon että pitää hitsata kiinni runkoon. Pyörähtääkö se pesässään ja katkasee sen sokan toisesta päästä vai mikä siihe tulee
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... vljper.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... ljper2.jpg
Tuossa vähän väljän perän mallia.
Nuo kuvat on ex farkun perästä. Tuo jo vähän kolahteli kun vaihdekepistä liikutteli jarruavasten r-n-d-n-r.
Tuokin tuli hitsaamalla kuntoon. Kesti hyvin ainakin sen aikaa mitä auto minulla oli.
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... ljper2.jpg
Tuossa vähän väljän perän mallia.
Nuo kuvat on ex farkun perästä. Tuo jo vähän kolahteli kun vaihdekepistä liikutteli jarruavasten r-n-d-n-r.
Tuokin tuli hitsaamalla kuntoon. Kesti hyvin ainakin sen aikaa mitä auto minulla oli.
Jaa jaa nymmää ymmärsin Mistäpä muuten kannattaa kysellä
uusia pikkupyöriä keskitappia ja kitkalevyjä lukkoon. Onko mitään erikoispaikkaa vai onko nää sellasia
osia että löytyy näppärästi pientä korvausta vastaan vehon hyllystä
uusia pikkupyöriä keskitappia ja kitkalevyjä lukkoon. Onko mitään erikoispaikkaa vai onko nää sellasia
osia että löytyy näppärästi pientä korvausta vastaan vehon hyllystä
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Kitkalevyjä ja välilevyjä on sitten monen paksuisia eli ne kannattaa tilata vasta sitten kun pakka on mitottu ja suunniteltu että kuinka tiukkaa siitä ollaan tekemässä.Runtula kirjoitti:Jaa jaa nymmää ymmärsin Mistäpä muuten kannattaa kysellä
uusia pikkupyöriä keskitappia ja kitkalevyjä lukkoon. Onko mitään erikoispaikkaa vai onko nää sellasia
osia että löytyy näppärästi pientä korvausta vastaan vehon hyllystä
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.