omakohtaisesti täytyy sanoa että 124 korista 300 sarjan dieseliä on tullut ajettua vaparina että turbona(tällä hetkellä käytössä).puhutaan vajaaventtiilistä.
empä kauaa vaparina viitsinyt ajella,kyllä aivan järkyttävän laiska!
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
jos sen jotenkin halusi saada liikkumaan niin kierrosta piti antaa,kierroskone
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
ohituksissa sai kenkiä ja pelko persiissä olla että kerkiikö ohi
vastaava turbolla höystettynä onkin ehdoton oma valinta.vääntöä löytyy ihan eri tavalla,ja vieläpä suhteellisen alhaalta.ei tarvi huudattaa
ei tuo mun mielestä ole kovin raketti turbollakaan
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
painava auto kun on
ja tuosta kestävyystä täytyy sanoa OMA MIELIPIDE että se on paljon käytöstä kiinni miten se kansi kestää.ajelin tässä puoli vuosikymmentä vw:n pikkudieselturbolla(1.6td) joka on surullisen kuuluisa heikosta kannesta niin eipä haljennut yhtään kantta(vain kerran tiiviste)vaikka tuplatehoilla ajeltiin monta vuotta.kone lämpimäksi maltilla ja AINA joko loppumatka rauhallista ajoa/pieni jälkikäyttö.mutta jos kerta on niin kiire ettei jouda lämpöjen nousua ja laskua odottelemaan niin sit varmaan se vapari sopii sille paremmin
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)