zi
30% huumoria 90% totta. Ässä (420SEL) laiskistui runsaasti 18" fillareilla, myös kulutus nousi huomattavasti. Nelonen voi olla 200D:ssä turha vaihde, jos alle heittää 18" fillarit, etenkin paksummilla kuin 25-sarjan renkailla.Melitos kirjoitti:Mahdollisimman pienet ja kevyet. Eihän tuollainen 200ree edes jaksa pyörittää yli 16" vanteita...
Suosittelen pienentämään tuuman, jopa kahden verran.
No aina vähän vaikea sanoa mikä "just" sopii alle,herkästi joutuu vähän kaarien pokkauksia takomaan vaikka aika normikokoja vielä onkin...No pokkauksia on pikkusen helppo taitella itsekin,tai teettää jossain firmassa. Edessä varsinkin tahtoo orkkiskaaret raapia jo lapsellisilla kokovalinnoilla
No, jos 18" vannetta haluat niin..225/35 eteen ja 225/40 taakse,varma valinta eikä raavi.ET vanteissa leveydestä riippuen vaikkapa 30-35.35 on ainakin varma valinta.9" on aika maksimi vanteen leveys eteen, ainakin jos laillisen haluaa,silloin ET ei saa olla isompi kuin 35,esim 38 ottaa jo iskariin kiinni.
Isommatkin(lue leveämmät) menee,mutta sitten joutuu jo varautumaan pieniin muutoksiin kaarissa.Pienellä orkkiskaarien venyttelyllä saa yllättävänkin leveitä alle
No, jos 18" vannetta haluat niin..225/35 eteen ja 225/40 taakse,varma valinta eikä raavi.ET vanteissa leveydestä riippuen vaikkapa 30-35.35 on ainakin varma valinta.9" on aika maksimi vanteen leveys eteen, ainakin jos laillisen haluaa,silloin ET ei saa olla isompi kuin 35,esim 38 ottaa jo iskariin kiinni.
Isommatkin(lue leveämmät) menee,mutta sitten joutuu jo varautumaan pieniin muutoksiin kaarissa.Pienellä orkkiskaarien venyttelyllä saa yllättävänkin leveitä alle