Tenava harkinnassa!

Vastaa Viestiin
Harju

Tenava harkinnassa!

Viesti Kirjoittaja Harju »

Semmosia muovihelemasia 190 oon tässä katellu :D lienee vm-89 :arrow: Bensoja ja dieseleitä

Sipakan näkönen dieseli maksaa hunajaa suhteessa vastaavaan bensaan ja siistejä bensoja on paremmin tarjollakin :shock:

Mitenkä jos saan joskus ajatuksen dieselöidä bensa tenavan joka on uudempi kuin -89. Hyppäänkö enstä 7 viikkoa katsastus konttorilla ja sitten vtt:lle vai nostanko vaan myrskylyhdystä 2,0deen keulalle 8)

Autokuume on vakavaa sorttia sillä viime yönä yllätin itseni nettiauton äärestä etsimässä myös honda accordeja -90 :arrow: , coupe mallin audeja :shock: , 900/0 saabeja turbolla 8) , 740 turbo volvoja :huh: ja 500-sarjan penareita :eec:

Toiminta rupeaa siis vaikuttaa epätoivoiselta, mutta 190 mese tässä eniten kiehtos :wink:
:kuume:
mcee
Mr.Brazilian wax

Viesti Kirjoittaja mcee »

Semmosia muovihelemasia 190 oon tässä katellu lienee vm-89 Bensoja ja dieseleitä.

mä näkisin että olet asian ytimessä, mutta älä tee niitä yöllisiä harharetkiä, ne voi koitua kohtalokkaiksi, olet liikkunut heikoilla jäillä, ja vieläpä valveilla ollessa, ja selvinpäin, huolestuttavaa :?: :)
Terho P

Viesti Kirjoittaja Terho P »

jos pensasta löydät soppelin -89 joka ei oo vähäpäästöinen nii osta pois. mut muista että ei se diesseli kone oo ilmanen ostaa yms lisälaittet. :wink: ps: lukaseppa mun allekirjotus :wink:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Harju

Viesti Kirjoittaja Harju »

Terho P kirjoitti:jos pensasta löydät soppelin -89 joka ei oo vähäpäästöinen nii osta pois. mut muista että ei se diesseli kone oo ilmanen ostaa yms lisälaittet. :wink: ps: lukaseppa mun allekirjotus :wink:
Juu tiijänhän mie ettei se oo ilimasta ruveta tieselöimään, enkä tiijä tulleeko tarvettakaan koskaan :wink: aattelin ihan vaan jos joskus innostuu.
audimies
Mopomiesten kuningas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

Lähretään "harju" viroon hakeen sulle muovihelmainen w201:nen :lol:
Voin tulla oppaaksi ja tulkiksi , jos ei tinkiminen onnistu suomenkielellä!

kliketti klikkss.....

:beerhug:
big jopo
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201”