Moro
Kaveri kokeili. Reseptinä oli pakosarjan teko, turbon ja kuulerin asennus, kovaa ajoa.
Muuten hyvä oli, mutta nuo kutoskoneet kun on jo luonnostaan kierroskoneita - heräilee siinä 3000rpm paremmalla puolella, kuten varmasti olet huomannut. Siihen pikku nykäisyyn vielä turbon potku päälle, niin on aika mahdoton ajettava.

Se vaihtoi tilalle 230 koneen (johon toki se turbo kiinni), ja toimii paljon paremmin.
Luultavasti 260:n käytöstä saisi paranneltua aikalailla, kun rakentelisi ohjelmoitavan ruiskun siihen. Jos alavääntöä ei sillä saa lisättyä, niin ainakin potkun saa pehmennettyä.
Kamppeet ei paljoa maksa, jos itse tekee ja käytetty tavara kelpaa. Tonnilla saattaa pärjätä loppuun asti. Toinen tonni asennukseen... jos löytyy asentaja joka tekee.
