Noh niin, mikähän mahtaa vaivata otsakkeen kaltaista kulkinetta (kapeakylkinen "kakkosnelonen" josta veikkaan että -88 ) jossa kone tosiaan 2L bensa mutta bensiinin annostelija hieman oudon näköinen-> muistutti SU kaasaria mutta huomattavasti enemmän johtoja yms. alipaine kelloja? ja siitä sitten suoraan vikaan joka on: tyhjää akkua ja akunkengän kiinnipukattua kyseisen kaasarin pohjassa(kohokammion alla semmonen "rele/kytkin" johon menee pari johtoa) ja se "rele" naksahtaa aika reilusti ja akun tyhjääjäksi veikkasin tätä, mutta olenko hakoteillä ja mikä se palikka yleensäkkin on?
nimimerkillä: kohta vähäisenkin maineensa menettänyt jos ei vika selviä
itse olen kanssa miettinyt ja kysellyt kyseisen osan toimintaa.. ja se on kuulemma jälkikäynnin esto solenoidi.. jolle pitäisi virta tulla hetkeksi vain kun auto sammutetaan..
mutta itselläni kyseiseen solenoidiin tulee virta ihan millon sattuu joten eipä ole johto kiinni ollenkaan