
Ilman suodattimen kotelon juuttunut mutteri.
Ilman suodattimen kotelon juuttunut mutteri.
Onko kellää hyvää ehdotusta millä sai 190e mersun peltisen ilmansuodatin kotelon juuttunut mutteri auki, että saisi suodattimen vaihdettua. Kun mutteria pyörittää, niin koko pultti pyörii mukana. Nyt on jo pultin pään kierteet kärsineet kun ole koittanut pihdeillä pitää vastaan. Niin alhaalta en ole kierteitä vahingoittanut että se estäisi mutteria lähtemään avautumaan. Mutteri vain pysyy jumissa kuin liimattuna. 

Jos se on samanlainen kuin omassa, niin sieltä taitaa olla semmoinen muovinen torni murtunut. Ne menevät ilmeisesti rikki, jos mutterit vääntää kiinni "hartiamomentilla". Taidan kallistua PK:n neuvon kannalle. Kun otat koko putsarihökötyksen pois niin näet alapuolelta, miten se siellä on (paitsi sen keskimmäisen, joka on kotelon sisällä).
Omastani oli putsarin keskeltä yksi "pultti" edellisten omistajien aikana hävinnyt. Löysin sen kuitenkin kansiremontin yhteydessä, kun pyörittelin imusarjaa. :sock: Ko. torni on ilmamäärämittarin lautasen päällä ja pultti oli tipahtanut ilmamäärämittarin ja kaasuläpän läpi imusarjan pohjalle. Onneksi KE:ssä on melkoinen ylämäki imusarjan pohjalta venttiileille.
t.
Risto
Omastani oli putsarin keskeltä yksi "pultti" edellisten omistajien aikana hävinnyt. Löysin sen kuitenkin kansiremontin yhteydessä, kun pyörittelin imusarjaa. :sock: Ko. torni on ilmamäärämittarin lautasen päällä ja pultti oli tipahtanut ilmamäärämittarin ja kaasuläpän läpi imusarjan pohjalle. Onneksi KE:ssä on melkoinen ylämäki imusarjan pohjalta venttiileille.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)