Ovenrajoittimen vaihto.
Ovenrajoittimen vaihto.
Tuli tuossa eilen ostettua alkuperäinen osa,21,5 euroo,ei paha.
Kuskinpuoleinen takaovi piti jo semmosta pauketta,että olis pitäny laittaa käyttökieltoon.Onneksi merkkiliikkeestä löytyi yksi rajoitin hyllystä.
Vaihtohommaan menee puoltuntia kaikkine maalaushommineen.
Eli kannattaa vaihtaa ajoissa,kuulemma saattaa murtua peltiä,jos pahaksi pääsee.
Omassa autossa näyttäis käytön puute tehneen tehtävänsä,ruostetta aikas paljon siinä kuulien urassa.
Kuskinpuoleinen takaovi piti jo semmosta pauketta,että olis pitäny laittaa käyttökieltoon.Onneksi merkkiliikkeestä löytyi yksi rajoitin hyllystä.
Vaihtohommaan menee puoltuntia kaikkine maalaushommineen.
Eli kannattaa vaihtaa ajoissa,kuulemma saattaa murtua peltiä,jos pahaksi pääsee.
Omassa autossa näyttäis käytön puute tehneen tehtävänsä,ruostetta aikas paljon siinä kuulien urassa.
Re: Ovenrajoittimen vaihto.
Onko ne alunperinkin maalattu? Omassa oli kyllä eturajoittimet korinvärisiä, joten luulin, että joku tohelo maalari on vahingossa hutaissut niihinkin maalia korjaustöitä tehdessään. Vaihdoin niihin sitten kunnolliset keltapassivoidut.kilander kirjoitti:maalaushommineen.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Re: Ovenrajoittimen vaihto.
Kyllä ne maalatut kuuluu olla.Roisto kirjoitti:Onko ne alunperinkin maalattu? Omassa oli kyllä eturajoittimet korinvärisiä, joten luulin, että joku tohelo maalari on vahingossa hutaissut niihinkin maalia korjaustöitä tehdessään. Vaihdoin niihin sitten kunnolliset keltapassivoidut.kilander kirjoitti:maalaushommineen.
t.
Risto
Ja tänään de ja vu-kaltainen ilmiö:aamukahvin jälkeen kurvasin Auto-sunille,annoin 21,50 euroa ja vastineeksi sain ovenrajoittimen(viimeksi olisin kyllä ostanut molemmat,mutta kun oli viimeinen hyllyssä).
Nyt on paikallaan maalattuna.
Pakko oli avautua,kun on niin mukavata;voi julkisella paikalla avata ihan minkä oven tahansa,eikä ihmiset ala katselemaan,mikäs ladonovi täällä paukkaa..
Kyllä se näyttäis rasvan puute ja vähäinen käyttö tuon pilanneen,kovasti ruosteessa oli urat.Takaovet pitäneet meteliä kokoajan,mitä auto ollut minulla,etuovissa ei mitään moittimista.
Nyt on paikallaan maalattuna.
Pakko oli avautua,kun on niin mukavata;voi julkisella paikalla avata ihan minkä oven tahansa,eikä ihmiset ala katselemaan,mikäs ladonovi täällä paukkaa..
Kyllä se näyttäis rasvan puute ja vähäinen käyttö tuon pilanneen,kovasti ruosteessa oli urat.Takaovet pitäneet meteliä kokoajan,mitä auto ollut minulla,etuovissa ei mitään moittimista.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Kaveri on voortilla duunissa ja sanoi että joka kerta kun autot tulee joko takuu tai määrä aikais huoltoon on nuo rajoittimet tuhannen jumissa....uusissakin... ja rajoittimia saa nitkutella ja rasvata tolkuttomasti...sanoi että säännöllisesti ruiskaus rasvaan(esim. spray) aukosta sisään ja heilutellaan edes-takas niin pysyy kuosissa...
Itselläni nimittäin jämähti kesällä rajoitin auki asentoon, enkä ollut koti parkkiksella, vaan matkan päässä ja kotiin oli tarkoitus mennä... no ovi paffit irti ja rajoitin irti ovesta ja ovi kiinni... reilulla rasvakylvyllä lähti vanha rajoitin liikkeelle
Itselläni nimittäin jämähti kesällä rajoitin auki asentoon, enkä ollut koti parkkiksella, vaan matkan päässä ja kotiin oli tarkoitus mennä... no ovi paffit irti ja rajoitin irti ovesta ja ovi kiinni... reilulla rasvakylvyllä lähti vanha rajoitin liikkeelle
200T W124 -86
Ei jaksa paljoa kirjotella,tuosta ovipahvi pois: http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... n_irroitus
Sittehän ei ole kuin kolmekos niitä kymppimillin kantasia irti ja rajottimen sokka/tappi pois,ja uus tilalle.
Sittehän ei ole kuin kolmekos niitä kymppimillin kantasia irti ja rajottimen sokka/tappi pois,ja uus tilalle.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Mulla alkoi kuskin oven rajoitin paukkumaan. Luulin rajoittimen pettäneen, mutta vika olikin vain oven puoleisessa kiinnikkeessä. Kymppi milliset pultit olivat vain löystyneet, jolloin rajoitin pääsi liikkumaan ja paukkamaan tosi kovasti. Ei paljon viitsinyt yleisellä paikalla ovea aukoa, sen verta kova oli pauke.jyrki kirjoitti:Kummoinen homma on toi vaihto eli työskentelyohjeita kaipaan. Vaikuttaa muutaman ruuvin irroittamiselta, mutta..........
Ruvennu paukkumaan ja jumimaan muutamassa ovessa?
Ajattelin neuvoa pyytää ennenkun rupean rälläköimään ulkokautta
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
Helppoahan se purku ja rajoittimen vaihto on. Oikeaan takaoveen tuli vaihdettua tuhannen kilsaa sitten, ei ole vaan muistanut vielä täällä itseään kehua...
Ovipahvin takaisinlaitossa meinasi meikäpoijjalta älli loppua, kun ei raajoja omalla itsellä riittänyt painamaan kaikkia niitä muovikynsiä yht'aikaisesti koloihinsa ja samalla hellävaraisesti mutta päättäväisesti runttaamaan vikuroivaa ovipaffia kohti maanpintaa...
Ovipahvin takaisinlaitossa meinasi meikäpoijjalta älli loppua, kun ei raajoja omalla itsellä riittänyt painamaan kaikkia niitä muovikynsiä yht'aikaisesti koloihinsa ja samalla hellävaraisesti mutta päättäväisesti runttaamaan vikuroivaa ovipaffia kohti maanpintaa...
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi