Autonhoitosetti kohtuuhintaan ?
Autonhoitosetti kohtuuhintaan ?
Kärkkäisen tavaratalon mainoksesta sattui silmään autonhoitosetti joka sisältää Einhell-merkkiset
- painepesurin (230v 1400w 140bar)
- vahauskoneen (230v, max 3400 kierr/min, laikka 240 mm)
- rikkaimurin (ladattava 6v) ja
- kompressorin (tup.syt.liit. max 10 bar).
Hintaa paketilla on 69 euroa 90 senttiä.
- painepesurin (230v 1400w 140bar)
- vahauskoneen (230v, max 3400 kierr/min, laikka 240 mm)
- rikkaimurin (ladattava 6v) ja
- kompressorin (tup.syt.liit. max 10 bar).
Hintaa paketilla on 69 euroa 90 senttiä.
wiimax.fi
kokeilin juuri reilun satasen konetta ja 3M laikkoja,oli varsin asiallinen kone.itse ostin 50e:n koneen ja samalla summalla laikkoja ja ihan hyvin pärjää.koneen mukanakin tulee joku alusta ja laikka mutta ne voi kokeilematta heittää roskikseen.classic lehdessä oli mersun vahaussetti.hinta vaivaiset 449e.sen on jo oltava hyvää mesen pinnoille...
w210 220d -96 ruosteinen projekti
w116 280s-79 ruosteisempi
plymouth -57 sairaan mätä
w116 280s-79 ruosteisempi
plymouth -57 sairaan mätä
Boshin myllytysvekotinta kerran katselin, mitähän sillä oli hintaa, joku 400e? Enpä sitten ostanut...sen sijaan hommasin jonkun 50e arvoisen Horse Power merkkisen, ihan hyvin silläkin harrastelija pärjää. Portaaton nopeuden säätö ja kohtuullinen teho mahdollistaa hitaat kierroksset. Näky samoja olevan Kärkkäiselläkin.
Itse kävin honkkarista poistamassa muistaakseni juuri einhell merkkisen "kiillotus" koneen. Takaisin vein ensimmäisen kokeilun jälkeen, vähän niin kuin olin arvellutkin. Vääntö oli alakierroksilla suht ohutta. Mukavaa oli se että kiltisti ottivat takaisin.
Vinkkejä otetaan vastaan mistä kannataisi pk-seudulla hakemassa myllytyskamoja, kunhan palvelu pelaa.
Vinkkejä otetaan vastaan mistä kannataisi pk-seudulla hakemassa myllytyskamoja, kunhan palvelu pelaa.
Tuollanen Horse Power maksoi Karjaan Säästöpörssissä 39 €.dealer kirjoitti:Aika hennon oloinen laite oli Einhellin mylly, sattui silmään kaupassa niin käpistelin.
Rälläkkämallin tukevanoloinen kone olisi maksanut 89 euroa, merkki ei jäänyt mieleen.
Olisiko ollut tuo AM mainitsema Horse Power.
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203