Mittee se hehkuvalo rienoo...???
Mittee se hehkuvalo rienoo...???
Ei katos nääs pala hehkuvalo kun viäntää avvaimesta, syttyy vasta sitten kun on lähteny käyntiin mi...mik...mikä siellä ny vaivoo
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Mistees sen tietöö mihinkä pyttyyn ? pitteekö vaehtoo kaekki kerralla vai vaein se joka siellä ny vetelöö viimeissijjään...pystyykö vaehtoo ite vae pittääkö viiä korjoomolle ?Malm kirjoitti:No se kertoo sulle että ois aika vaihtaa hehku johonkin pyttyyn
Onnex hehkuja saa duunista posseja nääs ja myös Beruja.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Sen tietöö kun mittailee ne hehkut, ite oon mittaillu aina sieltä hehkun päästä mutta isot pojat on kertonu että voipi mitata hehkureleen puolelta kun irrottaa hehkujen töpselin.
Se on vähän siinä ja siinä, saa olla pitkä mittapäät jos meinaa hehkujen puolelta mitata ja muutenkin ärsyttävvää kun pitää painaa maata toiseen päähän ja naama on imusarjassa kiinni jotta näkköö mihin sen toisen pään tunkee. Toisaalta taas sulla tuossa teedeeteessä taitaa olla sitten niitä alipainevipstaakkeleja siinä relleen tiellä ettei siittäkään kantta saa ihan noinvain heti irti
possit tai berut, hyvin ne toimii kummatkin, jotku tykkää vaihtaa kaikki kerralla ja jotku ei vaiha kun särki menneet. Tiiä sitten kumpi on parempi tekniikka, luulis ainakin että jos kaikki vaihtaa niin ei ihan heti seuraava pala, toisaalta kaikkien vaihtaminen on sitten vähän isompi homma
-Risto
Se on vähän siinä ja siinä, saa olla pitkä mittapäät jos meinaa hehkujen puolelta mitata ja muutenkin ärsyttävvää kun pitää painaa maata toiseen päähän ja naama on imusarjassa kiinni jotta näkköö mihin sen toisen pään tunkee. Toisaalta taas sulla tuossa teedeeteessä taitaa olla sitten niitä alipainevipstaakkeleja siinä relleen tiellä ettei siittäkään kantta saa ihan noinvain heti irti
possit tai berut, hyvin ne toimii kummatkin, jotku tykkää vaihtaa kaikki kerralla ja jotku ei vaiha kun särki menneet. Tiiä sitten kumpi on parempi tekniikka, luulis ainakin että jos kaikki vaihtaa niin ei ihan heti seuraava pala, toisaalta kaikkien vaihtaminen on sitten vähän isompi homma
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
En taija kummiskaan ruveta mittailemmaan hehkuja vuan vaehan ne kaekki ku eivät kovin paljo maksa (töistä tietty) katotaan ny miten niijen vaehto onnistuu...en oo ennen tehnä
Katotaan pittääkö sanan parsi paekkoonsa, työ tekijäänsä opettaa
Katotaan pittääkö sanan parsi paekkoonsa, työ tekijäänsä opettaa
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Hehkutulpat on lapsellisen helppo mitata hehkuboxin tulpille lähtevästä liittimestä kun lyö kynälampun hauenleuan akun plusaan ja yksi kerrallaan tökkii liittimen napoihin. Se missä lamppu EI syty on sökö. Joka johto on erivärinen joten on helppo seurata mikä on rikki...mutta fiksuintahan on aina vaihtaa kaikki kerralla.