Zombie-paise baanalla - Kommunistit syvään kyykkyyn!

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Sehän käy notta kolajaa :lol:

Joo kyselen niitä putsareita tarvittaessa 8)
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
piku
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 2529
Liittynyt: 09.10.2005 11:40
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja piku »

Nätisti hyrrää eikä mitään sivu ääniäkään kuulu noin äkki vilikasulla
hvm tunnen kaverin tietää ja taitaa kuplan koneet
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Boss kirjoitti:Lujaa :amis_selittaa: laatua.

Miksei ne paiseisiin osannu sakemannit tunkea konehuonetta täyteen tota muovisilppua, väyrysessä niillä ainakin peitetään vikoja :vayrynen:
No näinhän se on, ja siihen on syynsä, jos verrataan vaikka uudempiin kupliinkin:

-Rauta on puolta paksumpaa Kruppin terästä (pellit). 8)

-Kumiosat on tehty juutalaisista.

-Rikkoontuvia tai ruostuvia osia ei juuri ole.

-Nivelet ovat ikuisia, samaten kuin muu alusta. (On tämä saanut joskus kunnolla kenkääkin)

Mainittakoon nyt vielä kertaalleen, että jarrut, (hihnoja on niittailtu) iskarit, jouset, jarruletkut, nivelet, hammastanko jne. ovat kaikki alkuperäisiä. Vikakooditkin luin juuri helmitaululla, puhdasta nollaa näytti - mitä nyt seisokki on hävittänyt jarrut. :D Syykin selvisi: jarrunestesäiliöltä sylinterille menevä letku on murtunut. No se ei nyt sitten niin kestävä ollutkaan, vain sen 43 vuotta. :(

Pitäsköhän tuolla ajaa pikku pätkä pihatiellä tuossa iltatuimaan. :idea:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Lucky-Dog kirjoitti:Sehän käy notta kolajaa :lol:
Ei muuten kolaja, käy paljon siistimmin kuin vakio kuplan kone! :protest: 8)

piku kirjoitti:Nätisti hyrrää eikä mitään sivu ääniäkään kuulu noin äkki vilikasulla
hvm tunnen kaverin tietää ja taitaa kuplan koneet


Juu, ei oo ottanu siipeensä seisoessaan, päittäisvälystäkään ei tunnu yhtään. Tietää se, mitä lie muutaman kymmenen vuotta näitä jokkikseen värkkäillyt? :D
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

HVM kirjoitti:Pitäsköhän tuolla ajaa
Ei, talliin vaan takaisin nyt kun alkaa olla kunnossakin. :o Ei kun konttorille ja kilometrejä mittariin. Tuohon saisi alkuperäiset mustat kilvetkin, vaikka nykyinenkin tunnus on hyvä. :) Saahan senkin tosin mustapohjaiseksi vaihdettua, kai. Onko tätä muuten poistettu rekisteristä vai makseltu kiltisti käyttömaksua koko ajan?
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

PK kirjoitti:Ei kun konttorille ja kilometrejä mittariin. Tuohon saisi alkuperäiset mustat kilvetkin, vaikka nykyinenkin tunnus on hyvä. :) Saahan senkin tosin mustapohjaiseksi vaihdettua, kai. Onko tätä muuten poistettu rekisteristä vai makseltu kiltisti käyttömaksua koko ajan?
Konttorille se olis tarkotus tässä pikku hiljaa suunnistella. Auto on poistunut rekisteristä omine aikoineen, joten pahimmillaan tuohon joutuu otamaan hetkeksi EU-kilvet :x , ellei sitten tuo nykyinen tunnus ole vapaana, vai? :roll:

Mustatkin kilvet on mielessä käyneet. Alunperin tuon tunnus on ollut ST-716 :D

Nyt soitellaan välittömästi aikaa pajalle katsastus- eli jarruremppaan. :idea: :arrow:
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

En tiedä kelpaako että ottaa käyttöön noilla vanhoilla kilvillä. Kun on poistunut omine aikoinaan niin ne saattaa tilauttaa uudet kilvet, koska periaatteessa niitä ei enää ole. Eli joudut maksamaan kilpimaksun x2. Tosiaan täysin varma en tästä ole, mutta näin muistan joltain kuulleeni.

Mustat tulee parin viikon päästä tilauksesta, suosittelen sellaisia. :D Ja sinustakin tulee ST-mies. :lol:
Avatar
CDTA
Viestit: 1617
Liittynyt: 02.11.2006 1:27
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Dodii, hyvinhän se pyörii :D eikä enää pölläytellytkään pahemmin.

Oliko vj:n alipainesäätimen letku irti vai enkö vaan nähny sitä?
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Maksaako ne mustat jotain ekstraa? Missäs ne nykyään vääntää niitä kilpiä vai plankkaako ne konnunsuolla vielä ne paiseen MUSTAT kilvet?
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

HVM kirjoitti: Auto on poistunut rekisteristä omine aikoineen, joten pahimmillaan tuohon joutuu otamaan hetkeksi EU-kilvet :x , ellei sitten tuo nykyinen tunnus ole vapaana, vai? :roll:
Soitin konttorille. Tunnus on vapaana, ja sen saa käyttöön jos tahtoo.
HVM kirjoitti: Mustatkin kilvet on mielessä käyneet. Alunperin tuon tunnus on ollut ST-716 :D
Valehtelin. :( Alkuperäinen tunnus olikin ST-357, ja sille tunnukselle on nyt tilattu mustat kilvet. 8) Muuten ihan ok, mutta nyt ei pääse rekisteröimään kuin vasta 2-3vk. kuluttua, eli sitten kun venkulat ovat kilvet prässänneet ja konttorille toimittaneet. :(

Se aika laitetaan siis autoa kuntoon. :idea:
Avatar
A. Hara
Arkki-idiootti
Viestit: 866
Liittynyt: 03.8.2006 9:58
Paikkakunta: Evakkoreisulla

Viesti Kirjoittaja A. Hara »

HVM kirjoitti:tunnukselle on nyt tilattu mustat kilvet. 8) Muuten ihan ok, mutta nyt ei pääse rekisteröimään kuin vasta 2-3vk. kuluttua, eli sitten kun venkulat ovat kilvet prässänneet ja konttorille toimittaneet. :(
Oikein. :twisted: Erich Utsch AG:n toimittamat kilvethän valmistaa edelleen luotettava suomalainen alihankkija.
Tää on ihan kohta valmis.
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Eli kubbeli lienee aikansa superturbo kilvistä päätellen, olikos se 357hp vai kw? :lol:
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

CDTA kirjoitti:Dodii, hyvinhän se pyörii :D eikä enää pölläytellytkään pahemmin.

Oliko vj:n alipainesäätimen letku irti vai enkö vaan nähny sitä?
Alipainesäätö on tulpattu, ei sitä näissä koneissa käytetä, pelkällä keskipakosäädöllä puaruutetaan. :idea: (Ennakot tappiin ja mittarin letkut pakosarjaan kiinni + rata-ajoa seosten säätämiseksi.) Jossain pitäisi olla tallessa Boschin 007-keskipakojakajakin, mutta en tiedä miksi tuossa on nyt tuo jakaja paikallaan. Oiskohan se sitten jäänyt entiseen koneeseen?

Boss kirjoitti:Maksaako ne mustat jotain ekstraa? Missäs ne nykyään vääntää niitä kilpiä vai plankkaako ne konnunsuolla vielä ne paiseen MUSTAT kilvet?
Mustat kilvet saa 8,50€/ pala, jos autossa on sellaiset joskus olleet. Alkuperäiselle tunnukselle siis, muuten lysti maksaa nimikkeellä "erikois-kilvet" sen tonnin. :shock:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Boss kirjoitti:Eli kubbeli lienee aikansa superturbo kilvistä päätellen, olikos se 357hp vai kw? :lol:
No spämmätään nyt sitten oikein kunnolla, kun yhdessä viestissä ei kerkeä jokaiseen kysymykseen vastaamaan. :shock: Se tarkoittaa 357Kg. :lol:

No painaa tuo oikeasti yli 600Kg. :(
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

Boss kirjoitti:Eli kubbeli lienee aikansa superturbo kilvistä päätellen, olikos se 357hp vai kw? :lol:
Tuohon vitosen ja seiskan väliin kuuluu pilkku, muuten oikein oivallettu. :lol:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

PK kirjoitti:
Boss kirjoitti:Eli kubbeli lienee aikansa superturbo kilvistä päätellen, olikos se 357hp vai kw? :lol:
Tuohon vitosen ja seiskan väliin kuuluu pilkku, muuten oikein oivallettu. :lol:
No vakiona taitaa 1200:ssa olla hurjat 34hv. :lol: Litra lisää tilavuutta ja muutama muu jippo :arrow: 35Hv. 8)
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

HVM kirjoitti:Konttorille se olis tarkotus tässä pikku hiljaa suunnistella. Auto on poistunut rekisteristä omine aikoineen, joten pahimmillaan tuohon joutuu otamaan hetkeksi EU-kilvet :x , ellei sitten tuo nykyinen tunnus ole vapaana, vai? :roll:

Mustatkin kilvet on mielessä käyneet. Alunperin tuon tunnus on ollut ST-716 :D
SuperTurbo :shock: Ei oo pakko ottaa EU-kilpiä - kilven saa jopa mustana (paitsi M-alkuisia) jos alkuperäinen on ollut musta :wink:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
raggari
Viestit: 103
Liittynyt: 08.12.2006 20:09

Viesti Kirjoittaja raggari »

HVM kirjoitti: Mustat kilvet saa 8,50€/ pala, jos autossa on sellaiset joskus olleet. Alkuperäiselle tunnukselle siis, muuten lysti maksaa nimikkeellä "erikois-kilvet" sen tonnin. :shock:
tyhmänä täytyy kysyä, saako vanhan kuluneen mustan kilven tilalle upouuden mustan kilven tuolla 8,50 kipale hintaan? Auto muuten kiiltää kuin juutalaisenm*na, mutta kilvet ovat ehkä parhaat päivänsä jo nähneet(maalit lohkeilleet)
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

XUX63 kirjoitti: Ei oo pakko ottaa EU-kilpiä - kilven saa jopa mustana (paitsi M-alkuisia) jos alkuperäinen on ollut musta :wink:
No nyt et tainnu lukea ihan koko ketjua? Niinhän mie tuossa vähän ylempänä jo totesin. :D Mustat kilvet siis tulossa - 8,50e/ pala.
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Onhan siinä alkujaan ollut rapiat 46 hevosta eli 34kw=ohojus :shock:
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

raggari kirjoitti: tyhmänä täytyy kysyä, saako vanhan kuluneen mustan kilven tilalle upouuden mustan kilven tuolla 8,50 kipale hintaan? Auto muuten kiiltää kuin juutalaisenm*na, mutta kilvet ovat ehkä parhaat päivänsä jo nähneet(maalit lohkeilleet)
No voi halavattu, tääs pitää spämmätä. :shock:

Miksei saisi? Ilmotat ne vaikka varastetuiksi... :whistle:
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

HVM kirjoitti:
XUX63 kirjoitti: Ei oo pakko ottaa EU-kilpiä - kilven saa jopa mustana (paitsi M-alkuisia) jos alkuperäinen on ollut musta :wink:
No nyt et tainnu lukea ihan koko ketjua? Niinhän mie tuossa vähän ylempänä jo totesin. :D Mustat kilvet siis tulossa - 8,50e/ pala.
Olisin lukenut jos ois ollut mitä lukia :lol: Näköjään vastailen sen verran verkkaiseen tahtiin että topiciin ehtii tulla 7 vastausta väliin ennenkuin oma on julkaistu :oops:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Boss kirjoitti:Onhan siinä alkujaan ollut rapiat 46 hevosta eli 34kw=ohojus :shock:
Valehtelin aiemmin tehoksi 34Hv, mutta niin täällä taitaa valehdella kaikki:

Volkswagen Air-cooled Type 1 "upright" engine 1131cc, 25hp
Volkswagen Air-cooled Type 1 "upright" engine 1192cc, 36hp
(from January 1954)
Volkswagen Air-cooled Type 1 "upright" engine 1192cc, 36hp
(from August 1955)


Tuo saattaa pitää jopa paikkansa?
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3650
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Pyykkögrad

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Eikös ne kuvissa näkyvät kilvet olisivat paremmin sopineet hom*-bubblalla peililasit ja koppalakki päässä kruisailevan wannabe-petshoppoitsun habitukseen? :shock:

Valkoista karvaa vielä pahnan penkkiin, ja sopivaa pastellisävyistä bilevaatetta kuskille, niin jopa sedät tykkää! 8)

Mitä vielä näemmekään? :huh:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Späm nro. 55..... Juu, kooklasin jostain autotallin arkistosta 1200 kuplalle hevosia ja siellä seisoi 34kw joten lienee mennyt sekaisin hevosvoimien kanssa to tietous.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

raggari kirjoitti:tyhmänä täytyy kysyä, saako vanhan kuluneen mustan kilven tilalle upouuden mustan kilven tuolla 8,50 kipale hintaan? Auto muuten kiiltää kuin juutalaisenm*na, mutta kilvet ovat ehkä parhaat päivänsä jo nähneet(maalit lohkeilleet)
Ilmoittaa kadonneeksi yhden kerrallaan esim. viikon välein niin saa pistää vanhan vaikka tallin seinälle. Kadonneeksi/varastetuksi ei kannata ilmoittaa molempia, koska muuten joutuu käydä tekemässä poliisiasemalla rikosilmoituksen ja vasta sen kanssa konttorille. Uusien kilpien materiaali on ohuempaa ja kokokin muuttui jossain vaiheessa vähän.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

JuMu S kirjoitti:Eikös ne kuvissa näkyvät kilvet olisivat paremmin sopineet hom*-bubblalla peililasit ja koppalakki päässä kruisailevan wannabe-petshoppoitsun habitukseen? :shock:
No tämän h*mompaa paisetta ei tältä planeetalta löydy! :idea: Jaa, löyty sittenkin :( : Gay-paise.

Se nyt on makuasia sopiiko tuohon paremmin valkoiset kilvet h*mo-tunnuksilla, vaiko mustat kilvet alkuperäis-tunnuksilla? Kokeillaan nyt välillä mustia, vähän niinkun vasurilla leipos, junou... 8) Nuo SEX-kilvethän saa takaisin jos tahtoo - uusina. :idea:
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

Pitäskö siihen laittaa noinniinkuin vastapainoksi tällänen tavaratilan kansi:
Kuva

Tahi sitten toiseen äärilaitaan(So Gay):
Kuva

:idea: kynäruiskua käteen 8)
Jos ei kulje niin kromaa se.
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

No niin, nyt ei muuta kun polttamaan kumia paikallisen torin laidalle (jos siellä ny semmosta on :lol:). 8) Hämärä alkaa jo laskeutumaan. 8) :lol:
BMW 318d -09
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

J.T.S kirjoitti:No niin, nyt ei muuta kun polttamaan kumia paikallisen torin laidalle (jos siellä ny semmosta on :lol:). 8) Hämärä alkaa jo laskeutumaan. 8) :lol:
No sen verran kävin ihan just äsken kopasemassa että makuun pääsee. Aika äkkiväärää kyytiä näin vauhtipyörään tottuneelle miehelle, siis piitkän tauon perään. :eec: :lol: Nooh, eikö tuohon taas tottune kun ansatsi palaa - toivottavasti. :eec:

Savuttaa aika p*rkeleesti, oiskohan nuo renkaat vähän jumeksessa? :roll: Mitä raati on mieltä? Odotellaanko että ne irtoaa omine aikoineen, vai tuupataanko suosiolla auto kylelleen ja pytyt täyteen löpöä? :idea: (Puoli kerrallaan) Jos tuolla tuommosenaan leimalle menee, niin katsurit joutuu tuulettamaan hallia loppu päivän. :lol:

Perjantaina auto saa uudet jarrut, joten sitten sillä pääsee vetämään vähän rivakammin. Josko ne renkaat siitä vertyy - tai leikkaa? :shock:

Forte :?:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”