Aki P kirjoitti:cdi kirjoitti:Jaha vai välykset on kohillaan,pitääpä alkaa tarkistan taaksepäin mikä jäi mitaksi.
Mutta kun ammattimies puhuu rasvasta panee se tavallisen tallaajan epäilemään suurta vedätystä.Pelkään nimittäin,että rasva paljastuisi loppupeleissä kookosrasvaksi mitä myös "neekerin reisirasvaksi"kutsuttiin ajalta ennen margariiniä.Eli se siitä väittelystä.
On siinä meillä satusetä.
Minä en ole huomannut siinä vihreässä mb:n rasvassa ja renkaiden asennusrasvassa mitään eroa. Molemmat kuivaa heti kohta asennuksen jälkeen
Toiseenkohtaan en oikeen osaa ottaa mitään kantaa arvostelu on kaiketi sallittua.Mielipiteet on kuin persesilmiä jokaisella on omansa.
Värisökeus ei niin yleinen tauti tietääkseni ole,vihreän ja valkoisen luulisi erottavan jonkinlaisena harmausasteen muutoksena ainakin.
Nälänopettamat autonasentajat laittoi siihen kuppiin vaseliinia ja lievittivät sitä vielä tippakanusta muutamalla suihkauksella öljyä.
Sen minkä aijoin kyseenalaistaa oli saksassa suht tasaisissa lämpöoloissa annettu laakerivälys o.o2 . Kun tuo mitta jaetaan neljälle pinnalle ei siinä
laakerirullan ja koolin väliin suuria välyksiä jää.Kun tosiasiassa täällä lämpötilaerot on n. 50 astetta ajattelis näin ruohonjuuritasolla että se jotain merkitsee.
Olisi tietysti pitänyt saada selväksi käsitelläänkö lämpölaajenemista pituuden muutoksena vai tilavuuden.(mielestäni tilavuuden) tästä seuraisi
että (kiinteillä aineilla) tilavuuden lämpötilakerroin on kolminkertainen verrattuna pituuden vastaavaan kertoimeen.Suosiolla olisin jättänyt pois lämpöjännitykset ,koska tällöin olisi mukaan tullut ArtoN karsastama kimmokerroin.
Koska maitokannu on tyhjä silloin pitää lähteä maitokauppaan.Sen takia lopetan tämän aiheenkäsittelyn tähän koska minulla on vahva tunne että modet ja ylläpitäjät säästyvät siivoustyöltä näin meneteltäessä.
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.