Jos vaihtelemaan lähdetään, eikö tää 1995 tullut 6,5 l turbodieseli olis letukalta paras. Tehoja 195 hv ja vääntöä niin että tukka tärisee. Ja on miehekkäät äänet.

Onpa vaan tehoa niinku pienessä pitäjässäAku P kirjoitti: 6,5 l turbodieseli Tehoja 195 hv ja vääntöä niin että tukka tärisee. Ja on miehekkäät äänet.
Mutta mutta. Jos tosiaan haluat harrastaa jenkkidieseleitä, niin 5.7l on kyllä paras vaihtoehto, osat ovat edullisia, ja niitä saa olla myöskin vaihtelemassa sellaisella sopivalla intervallilla ettei pääse unohtumaan että miten se olikaan.Aku P kirjoitti:Niih, miksi sen pitää olla se verraten usein susi 5,7 l dieseli?
Jos vaihtelemaan lähdetään, eikö tää 1995 tullut 6,5 l turbodieseli olis letukalta paras. Tehoja 195 hv ja vääntöä niin että tukka tärisee. Ja on miehekkäät äänet.
Olisko sitä vääntöä ollut noin 500 Nm, muistini mukaan...ei se vanikaan paperien mukaan sillä koneella raketti ole, työkone mikä työkone. Silti käytännön ajossa huomaa että raakaa woimaa pellin alla on riittävästi.Jube kirjoitti:Onpa vaan tehoa niinku pienessä pitäjässäAku P kirjoitti: 6,5 l turbodieseli Tehoja 195 hv ja vääntöä niin että tukka tärisee. Ja on miehekkäät äänet.![]()
Paljonko vääntöä?
Äänet on kyllä miehekkäät se on totta, mutta 6,5litran turboD ja 195hv![]()
Noh luulis olevan kestävä ainakin ku litratehoja on kuitenkin 30hv. Jopa 200D:ssä on enemmän
jovihava kirjoitti: Mutta mutta. Jos tosiaan haluat harrastaa jenkkidieseleitä, niin 5.7l on kyllä paras vaihtoehto, osat ovat edullisia, ja niitä saa olla myöskin vaihtelemassa sellaisella sopivalla intervallilla ettei pääse unohtumaan että miten se olikaan.
Saiskos secciin pelkällä putkien vaihdolla yhtään jenkkikasimaisia ääniä? Nykysellään ei juuri muuta kuule ku pensapumpun sihinäMika.T kirjoitti:Kyllä se jenkkikasi käy niinkuin kasin kuuluu käydä.
Tosin siinäkään ei saa olla liian avarat putket, vaan sellainen matala hiljainen jyminä.
ei mitään rallipärinöitä niinkuin monessa on.
Se on siinä! Voiko muuta enää sanoa, ei pätki, eikä kalkata, niin kuin mersun V8-moottoritjameri kirjoitti:Oli tuosta Cadillacin moottorista puhetta, ohessa hiukan tunnelmaa aiheen tiimoilta
http://www.car-nection.com/ccof/sound.htm
http://mercefreaken.com/modellene/126/126.htmwesku kirjoitti:No nythän kävi niin että tuli myytyä tuo aiheena oleva mese...mutta tulipa ostettua samanlainen mutta 2.8l pensakonneella. Onkohan näiden välillä eroo perässä.? On muute aika kova peli
kulkeen...nyt en taia ihan het vaihtaa moottoria, totutellaan eka tähä ! Nii ja mitähän mahtaa olla tehoja tommottises pensaläjäs?
No on kyllä. Tuossa kaverin projekti.AM kirjoitti:Ohan jenkkilästä se mukava Cumminsin diesel mitä ovat viritelleet, aika isoja lukemia löytyy tehoistaJokohan niitä on rantautunut Suomeenkin?