Tekstiä SJ:n takaikkunaan ?
Tekstiä SJ:n takaikkunaan ?
Nyt kun tuo Juha on ilmoitellut että tarroja saa haluamallaan tekstillä, tuli mieleen että Suzukini takaikkunaan saattaisi sopia jokin terävä iskulause.
Esimerkiksi:
"TÄMMÖSELLÄ EI KÖYHÄT AJELE"
Ehdotuksia ?
Esimerkiksi:
"TÄMMÖSELLÄ EI KÖYHÄT AJELE"
Ehdotuksia ?
Tässä nyt muutama aluksi, keksiskellään kohta lissää.
Täällä muuten voi keskustella lisää aiheesta
4X4 DRIVERS DO IT HANDS ON THE MUD
"varo katolta putoavaa lamppua"
"tämä puoli taaksepäin"
"älä ohita sivutuulella"
"älä naura, kohta mennään metsään"
Täällä muuten voi keskustella lisää aiheesta
4X4 DRIVERS DO IT HANDS ON THE MUD
"varo katolta putoavaa lamppua"
"tämä puoli taaksepäin"
"älä ohita sivutuulella"
"älä naura, kohta mennään metsään"
muista turvaväli
Susuki - it's not a car, it's a lifestyle
Varo keulasta putoavaa matontamppaustelinettä
Volvo on paska auto
Kankkusen jalat ja omat kädet
VARO - lyhyt kuljetus
Ruma mutta onneksi ei oma
My other car is FSO Polonez
Mukahauskat takalasitekstit on amiksii
Pienmetalliromu (tällaisen tarran löytää roskiksen kyljestä, toim. huom.)
Volvo on paska auto
VARO - lyhyt kuljetus
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
"Hieman" Sivosta mukaellen: "Varo katolta putoavia ostoskärryjä!"Sivonen kirjoitti:muista turvaväli
Volvo on paska auto
VARO - lyhyt kuljetus
"Kone on kunnossa, se on kytkin kun savuaa"
"Älä hättäile, poljen minkä jaksan"
"Isona minusta tulee Lada Niva"
"Älä seuraa minua, en jaksa perille kuitenkaan"
Sitten pari vastapalloon tasotukseksi:
"Suzuki - syö Ässämersuja ja pa**antaa piikkilankaa"
"Kevyempi minua on työntää kuin Ässänromua"
"Kilpaa kenen kanssa vaan - kuusen latvaan"
"Ässät jäätyy pihalla - Minä pääsen eteisen matolle"
"Älä hättäile, poljen minkä jaksan"
"Isona minusta tulee Lada Niva"
"Älä seuraa minua, en jaksa perille kuitenkaan"
Sitten pari vastapalloon tasotukseksi:
"Suzuki - syö Ässämersuja ja pa**antaa piikkilankaa"
"Kevyempi minua on työntää kuin Ässänromua"
"Kilpaa kenen kanssa vaan - kuusen latvaan"
"Ässät jäätyy pihalla - Minä pääsen eteisen matolle"
Pro HVM
http://www.off-road.com/suzuki/tech/history2.htm
Niin ja se tarran teksti. "Основные характеристики автомобиля Suzuki Samurai 1.0 4WD SJ"
Ja kerros tähän väliin Mr.Dealer miten SJ ja Samurai eroavat toisistaan;onko kyseessä varuste-eroja vai mitä.Malli lienee sama?
Miten akseliväli voi olla leveämpi? Eikö se olisi mahdollisesti pidempi. Mutta jos akselit on leveämmät niin se selittäisi tuon, eli samuraissa se on sen verran leveämpi että peräpeilikin on levennyt niin paljon että sopii enemmän kirjaimia rinnakkain kuin sj:ssä....eli se on n. tuuman leveämpi, mahtuu 5 kirjainta enemmin.dealer kirjoitti:Jossain vaiheessa nimeksi tuli "Samurai", en tiedä mitä muutoksia tuli samaan aikaan.
Samurait lie kaikki uudemmalla 1,3 koneella.
Jossain mallissa on leveämpi akseliväli, tuliko se sitten Samurai - malliin vai onko erikseen...
Boss, Suzuki Alto on yhtä paljon urheiluauto kuin MB GD on käytännöllinen kakkos / metsästysauto.
On niillä jotakin yhteistäkin - kumpikin kulkee kaasupohjassa lähes satasta.
Vaan en minä sitä tässä alkanut sanomaan - tärkeintä oli se että mene nyt heti sanomaan sille Altokuskille että siirtää romunsa pois Mersun vierestä - eikös juuri niissä 90 - luvun loppupuolen Väykyissä ole ruostetta niin että sitä riittää tartutettavaksi viattomaan pikkuautoonkin.
Nostan hattua, huolenpitosi pientä japanilaisautoa ja sen omistajaa kohtaan on suorastaan liikuttavaa. *niisk*
Vaan en minä sitä tässä alkanut sanomaan - tärkeintä oli se että mene nyt heti sanomaan sille Altokuskille että siirtää romunsa pois Mersun vierestä - eikös juuri niissä 90 - luvun loppupuolen Väykyissä ole ruostetta niin että sitä riittää tartutettavaksi viattomaan pikkuautoonkin.
Nostan hattua, huolenpitosi pientä japanilaisautoa ja sen omistajaa kohtaan on suorastaan liikuttavaa. *niisk*
wiimax.fi
dealer kirjoitti:Boss, Suzuki Alto on yhtä paljon urheiluauto kuin MB GD on käytännöllinen kakkos / metsästysauto.
Juuri sitä tarkoitinkin.....ettei alttoparka ala vielä ruostumaankin, omistajalla kun on harmia muutenkin jo riittämiin ja tuo voi olla se viimeinen tikki joka päästää omistajalta sopraanon, ajaa depressioon ja itsemurhapommittajaksi. Väyrynen on kyllä tvåtusen-luvulta mutta samalla tavalla nuokin kyllä kupruilee, johtuu osittain heitteillejättäneestä omistajastaan
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)