Sellaista kattellu käyttöön.
On vissiin porattu tuosta 200E:stä tuo isomi 220E ja heposia on 150!
Ja moniventtiili on.
Mutta..
mielipiteitä ja vinkkejä mitä ottaa huomioon kun hyvää etsii...
..haulla löysin juu, mutta tähän kerätä lisää kun omaa topiccia ei löytynyt...
sellaista saa tarjotakin...
vaatimukset:
-vähän ajettu
-uudempi E-malli
-siisti
Manuaali tai automaatti...mielummin tietysti jälkimmäinen
Nettiautossa oli yksi joka poltteli...saas kattoo kui käy..
kiittäen tyko h
Kysymyksiä 124:sta E220 -93->
Pari vuotta sitten hieroin tosissaan kauppaa tuollaisesta 220E:stä.Moottori oli todellakin ärjyn oloinen (no,mikäpä ei olisi 250 dieselin jälkeen ) ja vääntöäkin löytyi.Kulutus maantieajossa oli myös pienehkö ja kaikenkaikkiaan mylly tuntui kivalle S124:n nokalla.Kauppa kaatui omaan epäröintiin ja on jälkeenpäin hieman jopa harmittanut.
juuh näin on käyny mullekin joskus...
haulla löysin muuten ne että tulpanjohdot hapettuu ja kannenpultit löysällä....
Onko muuta sellaista oleellista, tuntuu olevan aika vähän tuota mallia.
Oisko ollu se että myynti oli vain väyrysen tuloa edeltävää, eli jokunen ja tuontiautot tietysti korjaa tätä autokantaa, mutta taisi olla E280:ssä sama veroprosentti tuotaessa jälkeenpäin.
Joten pieneksi jäi myyntimäärät 93-95.Ja haluan nimenomaan sen sedänin, kun farkkuja on saksassakin tarjolla enempi..
haulla löysin muuten ne että tulpanjohdot hapettuu ja kannenpultit löysällä....
Onko muuta sellaista oleellista, tuntuu olevan aika vähän tuota mallia.
Oisko ollu se että myynti oli vain väyrysen tuloa edeltävää, eli jokunen ja tuontiautot tietysti korjaa tätä autokantaa, mutta taisi olla E280:ssä sama veroprosentti tuotaessa jälkeenpäin.
Joten pieneksi jäi myyntimäärät 93-95.Ja haluan nimenomaan sen sedänin, kun farkkuja on saksassakin tarjolla enempi..
Itellä seitsemäs vuosi menossa -94sella teknisesti olen ollut erittäin tyytyväinen autoon. Tekniikkapuolella noista ns. tyyppivioista minulla on ollut vain tuo öljyvuoto johtuen niistä helvetin löystyneistä kuusiokolopulteista siellä jossain kannen/jakopään seutuvilla(ei siis mitlkään varsinaiset kannen pultit). Kansiremppaa ei tuon takia tehty(kiristelyä ym), tosin vuotokin hieman vielä jatkuu, mutta on ihan "hallinnassa".
Eniten olen ollut ihmeissäni auton ruosteherkkyydestä. Noihin aikoihin siirryttiin "vesiväri" maaleihin ja sen huomaa, pientä ja vähän isompaakin kuplaa pukkaa siellä täällä - huolimatta säännöllisestä pesusta.
Voin kyllä em. varauksin suositella autoa lämpimästi - viimeinen oikea MERSU(ko?)
Eniten olen ollut ihmeissäni auton ruosteherkkyydestä. Noihin aikoihin siirryttiin "vesiväri" maaleihin ja sen huomaa, pientä ja vähän isompaakin kuplaa pukkaa siellä täällä - huolimatta säännöllisestä pesusta.
Voin kyllä em. varauksin suositella autoa lämpimästi - viimeinen oikea MERSU(ko?)
W140/W124