kopsetta ja räkätystä farkun pyllystä
kopsetta ja räkätystä farkun pyllystä
autohan on 124 farkku 250 diiseli manuaali
perässä kopsahtelee kytkimen äkkinostolla ja kuoppasella tiellä kopsuu ja räkättää oikealta takaa
narina helat hiljan vaihdettu
apurungon etummaiset kumit kunnossa (hydr.)
taka laakerit väljät oikea enempi (vaihto listalla ) voisko kolista /räkättää
entäs jarrupalat/satulat (en hoksannut kokeilla)
miten peränkannatin helan vaihto tapahtuu onko paha vaihdettava
ja mihin se 4 tulee
takapuolella 2 ja etu puolella 1 ? mitä tutkin murikan kiinnitystä
iskarin alapään välyksestä ei 100% varmuutta (ei tarkkaa tietoa miten välys kokeillaan)
perässä kopsahtelee kytkimen äkkinostolla ja kuoppasella tiellä kopsuu ja räkättää oikealta takaa
narina helat hiljan vaihdettu
apurungon etummaiset kumit kunnossa (hydr.)
taka laakerit väljät oikea enempi (vaihto listalla ) voisko kolista /räkättää
entäs jarrupalat/satulat (en hoksannut kokeilla)
miten peränkannatin helan vaihto tapahtuu onko paha vaihdettava
ja mihin se 4 tulee
takapuolella 2 ja etu puolella 1 ? mitä tutkin murikan kiinnitystä
iskarin alapään välyksestä ei 100% varmuutta (ei tarkkaa tietoa miten välys kokeillaan)
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
Re: kopsetta ja räkätystä farkun pyllystä
Etupuolellekin tulee kaksi helaa – olikohan se molemmin puolin apurunkoa (ylä ja ala). Heiluuko perä, jos sitä käsin retkuttaa? Omastakin ne takapään helat menivät vaihtoon heti ensimmäisenä. Vaihdatin kuitenkin pajalla. Perä käytettiin irti.jone77 kirjoitti:miten peränkannatin helan vaihto tapahtuu onko paha vaihdettava
ja mihin se 4 tulee
takapuolella 2 ja etu puolella 1 ? mitä tutkin murikan kiinnitystä
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Re: kopsetta ja räkätystä farkun pyllystä
1.käytettiinkö perä pöydälle irtiRoisto kirjoitti:Vaihdatin kuitenkin pajalla. Perä käytettiin irti.jone77 kirjoitti:miten peränkannatin helan vaihto tapahtuu onko paha vaihdettava
t.
Risto
2. vain kumeista (ei vetareita /kardaania )?
3. mitä meni aikaa noin
mitä vaikutusta? loppuko klonksahdus vaihdossa/kytkimen nostossa ?
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
- Iippo Vinetto
- Autoencyklopedia
- Viestit: 1538
- Liittynyt: 23.5.2006 17:58
- Paikkakunta: Tampereen alla, Hangon yllä.
ei oo
räkätys ääni selvis takajarru palat , peltijousi puuttuu kokonaan
ja palassa olevat reiät kuluneet suuriksi sekä tapit ohueksi
mutta kopsahtelu jäi
voiko laakeri kolista oikea puoli enempi väljä
vai onko sittenkin se surullisen kuuluisa iskarin alapallo
tietäis vaan miten iskarin alapallo oikeaoppisesti testataan
yritin testata siten että auto ilmaan kanki tukivarren alle pukinpäälle ja nitkuttamaan niin että nousee ja sormella kokeileen tukivarren ja iskarin välistä liikettä sekä kuuntelua
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
kolinan lähde selvis tänään kun kävin lintosella
ja jäsen dealer tutki surullisen kuuluisaa hydrauli iskarin alapäätä
oikealla puolen väljää
klonks klonks 300-400€
muuten alusta ok
helppoa ja vaivatonta kun ammattilainen tutkii eikä mene kauan ehkä 15 min (en kattonut kelloa)
ja jäsen dealer tutki surullisen kuuluisaa hydrauli iskarin alapäätä
oikealla puolen väljää
klonks klonks 300-400€
muuten alusta ok
helppoa ja vaivatonta kun ammattilainen tutkii eikä mene kauan ehkä 15 min (en kattonut kelloa)
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän