124 ajovalojen pyyhkimien poisto

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
seppo.t
Viestit: 66
Liittynyt: 18.5.2006 20:27
Paikkakunta: kerava

124 ajovalojen pyyhkimien poisto

Viesti Kirjoittaja seppo.t »

Terve! kyselempä taas kuinka vaikea on poistaa noi etuvalojen pesimet (sulat on pois)mutta loput jäljellä ne tapit eivät ole kovin siistin näköiset. mutta vempeleisiin on aika hankala päästä käsiksi (tietysti rälläkällä onnistuu jotenkuten) neuvoja? t. seppo
Avatar
Jani
Viestit: 1449
Liittynyt: 29.9.2005 18:45
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Jani »

Umpio irti, ne on sen pohjassa kiinni.
:mrgreen:
www.mese.fi/seuranta

Kuva
250D -88
® Pro 702
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29261
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Näin on, ja reiättömät alapellit eivät paljoa maksa KL-varaosilla.
wiimax.fi
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja Aki »

Umpion irroitus millainen rojekti :? :?: Mitä ja mistä :?:
Avatar
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies
Viestit: 3204
Liittynyt: 14.10.2005 8:25
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Umpion irroitus:
-Vilkku pois ( pikaklipsi siellä mihin pieni käsi juuri mahtuu.)
-Muovinen umpionkiinnitysruuvvipultti siitä umpion päältä pois
-Kolme ruuvvia ( 1 syylärin puolella ) auki umpion kyljistä.
-Umpio vedetään poies.
® Mesen linttaklubi
Avatar
peehoo7
Viestit: 326
Liittynyt: 15.10.2005 1:39
Paikkakunta: KEMPELE

Viesti Kirjoittaja peehoo7 »

Pitäähän se peltilipare vielä irroittaa sieltä ulkopäästään kun pyyhkimen akseli tulee siitä läpi
Se toimii jos liikkuu tai pörisee.
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

peehoo7 kirjoitti:Pitäähän se peltilipare vielä irroittaa sieltä ulkopäästään kun pyyhkimen akseli tulee siitä läpi
Molemmista päistähän se on kiinni, toinen ruuvi löytyy kun irroittaa vilkun.
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja Aki »

Thanks :idea: . Kuskinpuoli ruikkii vettä, mutta ei pyyhi. Korjata pitää kun en raaski niitä poistaa. "Suomiautoksi" joku vielä luulee :wink: .
Avatar
peehoo7
Viestit: 326
Liittynyt: 15.10.2005 1:39
Paikkakunta: KEMPELE

Viesti Kirjoittaja peehoo7 »

Yleensä niissä boschin moottoreissa oli turvonnut yksi muovinen hammasratas tiukaksi runkoonsa jossa pyörii. Helppo korjata viilaamalla vähän reikää isommaksi ja samalla pyöräyttää siellä olevaa "sulakekiekkoa" vähän eriasentoon. ( Oli se hommaa kun nuitten kanssa piti silloin melkein jokapäivä näperrellä vanhoihin linttoihin, onneksi tuli esivalta järkiinsä.)
Se toimii jos liikkuu tai pörisee.
Aki
karvanaama
Viestit: 1310
Liittynyt: 09.11.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja Aki »

Kuva
Tuo kuvassa irrallaan oleva ratas oli jumahtanut tuohon metalliseen kehykseen kiinni. Yksi kerrallaan osat irti, vassea ja kasaus. En raaskinut kokeilla lähtikö toimimaan kun auto oli puhdas. Toimii tai ei niin nyt tietää millainen rojekti on vaihtaa kokonaan uusi moottori. Ahtaat oli tilat...
Kuva
Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”