Hei!, pystyykö tavanomainen tumpelo vaihtamaan ratin ja automaatin kepin puupäiseksi eli kertoisitteko ensinnäkin vaihdekepin irrotus siis otetaanko reunapaneeli ensin irti ja pyöräytetäänkö keppiä irtipäin vai mikä olisi ensimmäinen operaatio. Entä onko ratin kanssa jotain mikä pitäisi tietää sellaista mitä veli sakemanni on keksinyt kun sitä lähteepi irottelemaan?
Kiitos etukäteen!
ratin ja vaihdekepin vaihto w124
ratti ja tappi
Joo, ei ole air bägiä käyttöönotto 5.92. Kuusiokolo 10 mm on jo hankittu, mites siinä on vissiin tööttisähköjohdot, no katsotaan mitä sieltä löytyy.
Ja vaihdekeppi oli mutterikiinnitys ei muuta kun ensimmäinen yritys.
Kiitos!
Ja vaihdekeppi oli mutterikiinnitys ei muuta kun ensimmäinen yritys.
Kiitos!
Keskeltä rattia se mersun lätkä varovasti meisselillä irti ja kuusio auki.
Reipas nykäsy ja ruori on kädessä.
Töötin sähköt on liu´uilla, ei ongelmaa.
Jos ratti tuntuu olevan jumissa, niin löysää pulttia ja laita kaveri/vaimo tms. napauttamaan siihen kuusiokolon päähän samalla kun itse vedät rattia.
Varo ettei tule ohtaan.
Mekassa on ohjeet keskikonsolin puun avaamisesta, sitten vaan kampeat sen vaihdenäyttö muovirasian varovasti irti.
Alta löytyy tikun juuresta lukitusmutteri, millä tikku kiristeään paikoilleen oikeaan asentoon.
Reipas nykäsy ja ruori on kädessä.
Töötin sähköt on liu´uilla, ei ongelmaa.
Jos ratti tuntuu olevan jumissa, niin löysää pulttia ja laita kaveri/vaimo tms. napauttamaan siihen kuusiokolon päähän samalla kun itse vedät rattia.
Varo ettei tule ohtaan.
Mekassa on ohjeet keskikonsolin puun avaamisesta, sitten vaan kampeat sen vaihdenäyttö muovirasian varovasti irti.
Alta löytyy tikun juuresta lukitusmutteri, millä tikku kiristeään paikoilleen oikeaan asentoon.
Pro HVM
ratti ja keppi
Hei!
Ruori on vaihdettu. Sähköjohdot törröttää siinä musta ja punainen. Saksalaisen käytetyn puuratin mukana tuli puinen/muovinen keskiö, jossa paikat johdoille. Kokeilen saanko tööttiä aikaiseksi johdot kiinnittämällä ellei niin vaihdetaan johtojen paikkaa ellei niin tarkistetaan tuleeko virtaskaa. Korjatkaa jos olen hakusessa.
Niin tämä vaihdekepin alusta lähtee siis kampeamalla irti..hm kokeillaan.
Kiitos avautumisesta!
Ruori on vaihdettu. Sähköjohdot törröttää siinä musta ja punainen. Saksalaisen käytetyn puuratin mukana tuli puinen/muovinen keskiö, jossa paikat johdoille. Kokeilen saanko tööttiä aikaiseksi johdot kiinnittämällä ellei niin vaihdetaan johtojen paikkaa ellei niin tarkistetaan tuleeko virtaskaa. Korjatkaa jos olen hakusessa.
Niin tämä vaihdekepin alusta lähtee siis kampeamalla irti..hm kokeillaan.
Kiitos avautumisesta!
Re: ratti ja keppi
Siinä on neljä semmosta kynttä ja varovasti sitten, jumalauta!rannikko1 kirjoitti:Niin tämä vaihdekepin alusta lähtee siis kampeamalla irti..hm kokeillaan.
Se pakka leviää yleensä käteen, mutta sen saa järjellä kasattua uudestaan.
You haven´t seen anything yet.rannikko1 kirjoitti:Kiitos avautumisesta!
Pro HVM