eli c 202 malliin sais tuolta tollasen vaimentimen
onko kokemuksia tollasesta
Slamitin takavaimennin
-
lue otsikko....
itelläni on orkkis kyllä täysin kunnossa päällisin puolin mutta aika tyhjä vissiin sisältä kun pörisee just sellattiin kun olis vaimennin tyhjä
itelläni on orkkis kyllä täysin kunnossa päällisin puolin mutta aika tyhjä vissiin sisältä kun pörisee just sellattiin kun olis vaimennin tyhjä
Viimeksi muokannut hopeanuoli, 01.7.2007 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
siis siitä kyselin et jos jollakin on kokemusta kyseisestä vaímentajasta et onko millanen tapaus että kannattaako ostaa.
siis ei mulla ole sellaista vaan olen ostamassa
Tuskin ne 90mm ulostulot on sisä mittoja vaan on sellaset tryypilliset loppu vaimetajat sisäkaluineen ja ulko mitta on se 90mm.
toi orkkis vaimentaja pitää sellasta vittumaista pörinää taitaa olla sisä kalut aika finaalissa.
mut onhan tolla slamitin vaimentajalla aika hyvä hintakin..
täytyy ehkä kokeilla??
onkohan missään kohtuu hintaista jotain sport putkistoa?
Sorry rami v jos kirjoitin VÄHÄN sekavasti!
siis ei mulla ole sellaista vaan olen ostamassa
Tuskin ne 90mm ulostulot on sisä mittoja vaan on sellaset tryypilliset loppu vaimetajat sisäkaluineen ja ulko mitta on se 90mm.
toi orkkis vaimentaja pitää sellasta vittumaista pörinää taitaa olla sisä kalut aika finaalissa.
mut onhan tolla slamitin vaimentajalla aika hyvä hintakin..
täytyy ehkä kokeilla??
onkohan missään kohtuu hintaista jotain sport putkistoa?
Sorry rami v jos kirjoitin VÄHÄN sekavasti!
juu sekasin kait tässä on itekki.. mutta luulisin tuomosesta pöntöstä ainaki matalaa pörinää kuuluvan...
en tiiä mitä nuo pöntöt w202:seen yleensä maksaa mutta mulla on semmonen käsitys että tuo kait on ainaki väyrys miehen silmään halpa??
ehkäpä täällä joku tietää omakohtaisesti tuonkin...
jos ei muuta niin kokeile sie pioneerinä että mimmonen se on!?
en tiiä mitä nuo pöntöt w202:seen yleensä maksaa mutta mulla on semmonen käsitys että tuo kait on ainaki väyrys miehen silmään halpa??
ehkäpä täällä joku tietää omakohtaisesti tuonkin...
jos ei muuta niin kokeile sie pioneerinä että mimmonen se on!?
® Mesen linttaklubi
MB 230 CE vm.89
MB 230 CE vm.89