Kannentiiviste
Kannentiiviste
Onko kellään kokemuksia kansipahvin vaihdosta täältä Seinäjoen suunnalta , onko olemassa hyvää / halpaa ?? Ehdotuksia ? Kokemuksia hintoja??
W 124 E 200 Diesel
elring myös, alkuperäinen on elringTerho P kirjoitti:Victor reinz on ainut oikia pahvi tuohon.. kannen tiiviste sarja oli muistaakseni jotain 100e luokkaa. joku muu osaa kertoa paremmin nuo työ hinnat. esim: Lucky dog
pelkkää pahvia ei kannata vaihtaa, myös venat kannattaa koneistaa ja kansi oikasta ,muutenkin tarkastaa koko pasha, muuten vain tekohengitystä
V8
Toi tekohengitys on niin tapauskohtaista Omaan 200D:hen vaihdoin pelkän pahvin (vuoti öljyä ulospäin) ja autolla ajettu 100tkm sen jälkeen ongelmitta.JuhaE kirjoitti:elring myös, alkuperäinen on elringTerho P kirjoitti:Victor reinz on ainut oikia pahvi tuohon.. kannen tiiviste sarja oli muistaakseni jotain 100e luokkaa. joku muu osaa kertoa paremmin nuo työ hinnat. esim: Lucky dog
pelkkää pahvia ei kannata vaihtaa, myös venat kannattaa koneistaa ja kansi oikasta ,muutenkin tarkastaa koko pasha, muuten vain tekohengitystä
Aikaa meni 5 tuntia ja kustannukset 50€ (itte tein ja säästin)
Mittarilukema tällä hetkellä 028050
Sama vika j
Mulla rupesi 200d -94 kuluttamaan jäähdytysnestettä, mutta ei sekoittanut öljyn kanssa eikä valuttanut ulospäin. Oletan siis, että nesteet katosi pakoputken kautta.
Viimeinen tapaus oli kun alkoi suuttimen juuresta pukkaamaan paineita pihalle kakkospytystä ja veden kulutus on melkoinen. Mitähän mahtaa tehdä katalysaattorille? Sen verran ottaa päähän, että ostin 200 euron auton ja maanantaina vien ikiliikkujan kilvet konttorille, vaikka leimaa onkin yli puoli vuotta jäljellä.
Leiman jälkeen oli viime syksynä ajettu n. 600 km / 5 vrk ja silti merkkiliikeTampereela korjasi yli 290 eurolla, josta suurin osa töitä, joista ei ollut sovittu. Siinä viimeinen niitti miksi en enää autoa korjaamolle vie. Aina joutuu kusetetuksi tai tappelemaan oikeuksistaan.
Jos dieselvero poistuu, laitan kuntoon ja kilpiin. Muuten taitaa käydä niin , että perikunta myy alle 500 tkm ajettua mersua joskus vuosikymmenten kuluttua.
Viimeinen tapaus oli kun alkoi suuttimen juuresta pukkaamaan paineita pihalle kakkospytystä ja veden kulutus on melkoinen. Mitähän mahtaa tehdä katalysaattorille? Sen verran ottaa päähän, että ostin 200 euron auton ja maanantaina vien ikiliikkujan kilvet konttorille, vaikka leimaa onkin yli puoli vuotta jäljellä.
Leiman jälkeen oli viime syksynä ajettu n. 600 km / 5 vrk ja silti merkkiliikeTampereela korjasi yli 290 eurolla, josta suurin osa töitä, joista ei ollut sovittu. Siinä viimeinen niitti miksi en enää autoa korjaamolle vie. Aina joutuu kusetetuksi tai tappelemaan oikeuksistaan.
Jos dieselvero poistuu, laitan kuntoon ja kilpiin. Muuten taitaa käydä niin , että perikunta myy alle 500 tkm ajettua mersua joskus vuosikymmenten kuluttua.
Mitenkäs porukat on puhdistellu vanhat kansipahvin jämät pois lohkosta? Ihan vaan raaputtamalla varovasti jollain terävällä vai miten? Onko tuossa 260:n kannessa jotain tyypillistä mikä kuluu tai mitä kannattaa tehdä kansipahvin vaihdon yhteydessä? uudet tiivisteet on joka paikkaan kyllä, mutta kannattaako tuo kansi viedä johonkin tarkistettavaksi ja mahdollisesti plaanattavaksi? Kannessa ei kuitenkaan tiettävästi mitään vikaa ole. Autolla ajettu 170tkm.