Saisi tarjota hyvää vaihtoehtoa. Eikun ostettu jo.
Saisi tarjota hyvää vaihtoehtoa. Eikun ostettu jo.
Kuulkaatten.
Appiukko on hyvä tyyppi. Vanha mies jo ja vaivojakin on, enemmän kuin kelleen toivoisi. Yksi helpoimmasta päästä oleva vaiva on Mazda 626, joka pitää joka vuosi hitsata puoliksi uudelleen, ja jossa on 17.2 litraa sadalle hölväävä kaasari, joka ei silti anna tarpeeksi soppaa kylmäkäynnistyksessä.
Tämä ei ole pyyteetön avunpyyntö vanhalle miehelle, vaan itsekkäästi minulle. Kun se on nyt miesraukka vakavasti harkitsemassa Renault Meganea, ja arvatkaas kuka päätyy tekemään siihen pikkuvikakorjauksia ja huoltoja jos se semmosen hommaa? Voin vihjata että ei merkkiliike. Ja se vielä olisi monta monituista tonnia sellaiseen laittamassa, eläkerahojaan. Ja se eläke ei ole suuri.
Täällä kun tuntuu välillä olevan muutaman tonnin pelivehkeitä myynnissä, niin voisitteko tästä Oulun alueelta tarjota jotain uskottavampaa? Minä tiedän että jos sen saa koeajamaan oikeaa autoa, niin varmasti jää koukkuun. Seuraavia olin ajatellut:
-Mersu 124
-Mersu 190
-Volvo 240 tai 740
-Ehkä jopa VW
Isäntä ajaa viisi tonnia vuoteen, eli ei ehken mikään henkilödiisseli ole järkevä. Kulutus ei tunnu haittaavan nykyselläänkään, joten isokin bensakone on ihan ok juttu. Ruostetta ei tarvitsisi olla, kiitoksia.
Olisiko tarjota tuommoista teitillä? Saapi myös kommentoida topikkiin muuten, jopa toivottavaa.
Appiukko on hyvä tyyppi. Vanha mies jo ja vaivojakin on, enemmän kuin kelleen toivoisi. Yksi helpoimmasta päästä oleva vaiva on Mazda 626, joka pitää joka vuosi hitsata puoliksi uudelleen, ja jossa on 17.2 litraa sadalle hölväävä kaasari, joka ei silti anna tarpeeksi soppaa kylmäkäynnistyksessä.
Tämä ei ole pyyteetön avunpyyntö vanhalle miehelle, vaan itsekkäästi minulle. Kun se on nyt miesraukka vakavasti harkitsemassa Renault Meganea, ja arvatkaas kuka päätyy tekemään siihen pikkuvikakorjauksia ja huoltoja jos se semmosen hommaa? Voin vihjata että ei merkkiliike. Ja se vielä olisi monta monituista tonnia sellaiseen laittamassa, eläkerahojaan. Ja se eläke ei ole suuri.
Täällä kun tuntuu välillä olevan muutaman tonnin pelivehkeitä myynnissä, niin voisitteko tästä Oulun alueelta tarjota jotain uskottavampaa? Minä tiedän että jos sen saa koeajamaan oikeaa autoa, niin varmasti jää koukkuun. Seuraavia olin ajatellut:
-Mersu 124
-Mersu 190
-Volvo 240 tai 740
-Ehkä jopa VW
Isäntä ajaa viisi tonnia vuoteen, eli ei ehken mikään henkilödiisseli ole järkevä. Kulutus ei tunnu haittaavan nykyselläänkään, joten isokin bensakone on ihan ok juttu. Ruostetta ei tarvitsisi olla, kiitoksia.
Olisiko tarjota tuommoista teitillä? Saapi myös kommentoida topikkiin muuten, jopa toivottavaa.
Viimeksi muokannut jovihava, 30.7.2007 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Tuostahan voisi alkaa repostelemaan:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1380273
Tietysti vähän vaikea testata, ku ei ole kilvissä, ja ekana piitäisi tehhä katastushommat, väh 150 eskoa siihen.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1380273
Tietysti vähän vaikea testata, ku ei ole kilvissä, ja ekana piitäisi tehhä katastushommat, väh 150 eskoa siihen.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Eikös siihen pitäisi laittaa semmonen zexonoz-valo, nehän on muotia?HVM kirjoitti:Mitä lie maksaa uusi akvaario volovon keulalle? Tai ei kai tuo välttämättä huuda kuin heijastinta.
En kyllä taija sittenkään etes soittaa tuonne, se on tietysti pohjasta ihan valamis. Eikä mulloo aikaa ja suojakaasua ryhtyä uudisrakentajaksi. Muutennii jos mennee katsomaan ja näkkee ne silimät, niin sulaapi ihan täysin ja taas on meirän tulevalla golf-kentällä uusi este. Minä oon sillälailla herkkä.
Minä yritän vaan härnätä teitä että joku pistäs tarjolle sen ruosteettoman sedanisatalankun jossa on 120+kg ryhdikkäästi kantava kuskinpenkki (pitääkö olla jo petonia? Elopainohan on lähes normaali, vaan mersun kuskinpenkit aina vähän sieltä tänne) parilla-kolomella tonnilla, ja tois sen ouluun appiukolle kojeajoon
Vaan jone, kerro toki lissää tarjokkaasta? Tarkkana pittää kyllä olla, voipi olla että viijenkymmenen vuoden sissään vaimo saapi sen perintönä perheeseen, ja jonkun pitäisi siinä vaiheessa ylipuhua minut etuvetoon
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
kaverin volle seisoo mun tallissa ikään kuin fiksattavana
ajettu jotain 300 tonnia , venttiili ohjurin kumit vaihettu just (joitten kautta kuulema alkaa syömään öltsyä vanhemmiten)
virranjakaja, pyöriä, tulpat uuvet
taka-akselin pitkittäis tukivarret uuvet
kesä renkaat lähes uuvet nokian i3
talvirenkaista minulla ei tietoa mut on olemassa
odottaa sisäpesua, sais vaan painehuuhtelu koneen vuokrattua
(parin viikon jono)
niin joo ja 4 pyöräsuuntaus + katsastus niin on valmis
ajettu jotain 300 tonnia , venttiili ohjurin kumit vaihettu just (joitten kautta kuulema alkaa syömään öltsyä vanhemmiten)
virranjakaja, pyöriä, tulpat uuvet
taka-akselin pitkittäis tukivarret uuvet
kesä renkaat lähes uuvet nokian i3
talvirenkaista minulla ei tietoa mut on olemassa
odottaa sisäpesua, sais vaan painehuuhtelu koneen vuokrattua
(parin viikon jono)
niin joo ja 4 pyöräsuuntaus + katsastus niin on valmis
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
- jösse
- Tolokun mies
- Viestit: 228
- Liittynyt: 30.9.2005 14:06
- Paikkakunta: Kolomen liikenneympyrän Kärsämäki
Vae puolet Kärsämäen koulutaksiaHVM kirjoitti:No se!jovihava kirjoitti:Volovo ostattelijan mukkaan
Mitä lie maksaa uusi akvaario volovon keulalle? Tai ei kai tuo välttämättä huuda kuin heijastinta. Vai onko kyseessä mestitsi-volovo, jossa on puolet jenkki-mallia, ja puolet Kärsämäen koulutaksia?
Ei meilläpäen oo volovoja ollu taksissa ennää vuojen -79 jäläkeen. Vae tarkotitko sillä puolella sitä puusilimää? Niitäkää ei oo yhtää mitä ite joskus saan tuurata yhtä volokkarin pussikuskia
Mulla oes muuten hyvä 626 Matsa ja ruosteeton, ei tarvihe hitsaella. Säelys tunnelma ja ajonaotinto ennallaan. Pensaakkaa vie pikkupyörityksessä häjin tuskin kymppiä satasella. Renkkaat ei oo häävit vaen nehän jäes entisestä ja pirusti varaosia muutenkin.
Potilas taistelee ylipainoa vastaan toistaiseksi laihoin tuloksin...
Ahdin on hyvässä tallessa, ja kateissa olleet kiinnitysruuvitkin löytyivät, pitäähän se olla tasapainoitettu sarja. Joku kaukaa viisas oli kiertänyt ne hollille talteen Tuu hakemaan kun millon ehit.XUX63 kirjoitti:Oliko sulla se isolohkopuhallin vielä tallissa oottamassa ? Jos, niin voisin vaikka hakia....
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Ohan se toki ehokas tuokin, van pitäisi sitten olla meleko siisti ja edullinen, jos ihan vaan päivitystä meinaisi.jösse kirjoitti:Mulla oes muuten hyvä 626 Matsa ja ruosteeton, ei tarvihe hitsaella. Säelys tunnelma ja ajonaotinto ennallaan. Pensaakkaa vie pikkupyörityksessä häjin tuskin kymppiä satasella. Renkkaat ei oo häävit vaen nehän jäes entisestä ja pirusti varaosia muutenkin.
Minkä vuotuinen se on ja palijonko ajettu? Oisko kuvvaa laittaa? Onko se kaasarikonneela? GL vai GLX? Eihän oo ilimastoitu, eihän? Kukas hallitsi Boliviaa kuuskytluvulla? Miten paljon on leimaa jälellä?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
On noita jotain kertynyt, tai no oikeastaan kerralla tuli aika monta.
www.vempele.fi
Painehuuhtelukone on merkkiä Vatex.
www.vempele.fi
Painehuuhtelukone on merkkiä Vatex.
- Iippo Vinetto
- Autoencyklopedia
- Viestit: 1538
- Liittynyt: 23.5.2006 17:58
- Paikkakunta: Tampereen alla, Hangon yllä.
Ihan offia, mut mikä toi on: SorminiittokoneJiitek kirjoitti: www.vempele.fi
Älkää polttako itteenne loppuun!
Lisää offia, mutta se on kai tuommonen: KliksIippo Vinetto kirjoitti:Ihan offia, mut mikä toi on: Sorminiittokone
Eli heinä katkiaa, ei sormet (yleensä).
Ottaa sen ulosoton pois/sammuttaa masiinan päältä ennenku kiipiää hytistä alas.
Pro HVM
Se on kyllä ihana säksättäjä, katkeaa sormet, heinäkuun jäniksenpoikasten jalat ja korvat (voi ressukoita ), pajukko ja vaikka mikä, jos vaan se puuvarsi joka siirtää voiman pyörivästä liikkeestä edestakaiseksi kestää. Tuommosta tullut joskus ulkoilutettua kototilalla.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- jösse
- Tolokun mies
- Viestit: 228
- Liittynyt: 30.9.2005 14:06
- Paikkakunta: Kolomen liikenneympyrän Kärsämäki
Helepoin on vastata tuohon kysymykseen poliviasta. Sehän on ollut siitä kinkkinen maa, että siellä on lähes vuosittain vaehettu isäntää valttaakaappaamalla. 60-luvun alakupuolella siellä hihhuloi porukka nimeltä Movimiento Nacionalista Revolucionario ja vuojesta -64 komennon alotti Rene Barriento ja Alfredo Ovando.jovihava kirjoitti:Ohan se toki ehokas tuokin, van pitäisi sitten olla meleko siisti ja edullinen, jos ihan vaan päivitystä meinaisi.jösse kirjoitti:Mulla oes muuten hyvä 626 Matsa ja ruosteeton, ei tarvihe hitsaella. Säelys tunnelma ja ajonaotinto ennallaan. Pensaakkaa vie pikkupyörityksessä häjin tuskin kymppiä satasella. Renkkaat ei oo häävit vaen nehän jäes entisestä ja pirusti varaosia muutenkin.
Minkä vuotuinen se on ja palijonko ajettu? Oisko kuvvaa laittaa? Onko se kaasarikonneela? GL vai GLX? Eihän oo ilimastoitu, eihän? Kukas hallitsi Boliviaa kuuskytluvulla? Miten paljon on leimaa jälellä?
Vaen sitten se Matsa. Leima löytyy heti kun käön katsastamassa, viimeksi katsastettu lokakuussa 2006. Kone on kahen litran GLX kaasarilla. Aotomaattiryyppy muutettiin käsiryypyksi kun se tukehutti aoton pakkasella, nyt pellaa hyvin. Kun kysseessä on japanilaesen aototehtaan valiotuote niin tietenkin varustetassoon kuuluu automaattilaatikko (mulla on ruohonleikkurista lähtien kaekki aotomaatteja), sähköikkunat, vakionoppeussääjin ja se ilimastoenti. Siinä on termostaattihäekkää, pittää sanua heti. Aotolla on ajettu n.220 000 km ja siihen vaehatin jakopään hihnan ja kaekki ne muutkin hihnat,kiristimet ja vesipumpun samalla kerttaa kun ne on niin pirun ahtaassa paekassa.
Vuosimalli on -91, siisti sisältä ja päältä. Pistän kuvia jos aoto vielä kiinnostaa, pitäs käyvä ottamassa ne ensin.
Tae toesinpäen, onko appiukollas sattumalta jäämässä yli viijentoesta tuuman aluvanteita tuohon tuulennopiaan urheiluaotoon?
Hinnan sanon sitten yyveellä ettei tuu huutokaoppaa matsasta ja tuki sähköpostia
Potilas taistelee ylipainoa vastaan toistaiseksi laihoin tuloksin...