Kiihdyttelyä Dieselmersulla
turbosta akseli poikki.
XUX, eikös tuosa nyt ollu se Powerglide? näyttäs tolla turbiini/lodju yhistelmällä irtoavan viivalta melkose kivasti.
EDIT: Taino vaikia sanoa mitään, liikaa savua.
XUX, eikös tuosa nyt ollu se Powerglide? näyttäs tolla turbiini/lodju yhistelmällä irtoavan viivalta melkose kivasti.
EDIT: Taino vaikia sanoa mitään, liikaa savua.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Joo, ei onneksi - lisää pientä kehitystyötä...AM kirjoitti:^No eihän tuossa mitään oikeasti rikki mennyt? Eikös siinä vaan öljyt hieman kärynneet
Tuossa tuli itteasiassa laatikosta öljyt pihalle Se oli edellinen kisa jossa turbon akseli napsahti poikki. Toivottavasti Kalajoella kaikki toimii. Laatikon öljypohjaa pitää muuttaa kun turbiini ei saa riittävästi öljyä ja sitten aski heittää ylimääräiset pihalle -> pientä tulipaloaFetisisti kirjoitti:turbosta akseli poikki.
XUX, eikös tuosa nyt ollu se Powerglide? näyttäs tolla turbiini/lodju yhistelmällä irtoavan viivalta melkose kivasti.
Pioneerin elämä on joskus kovaa mutta uskon että lopussa kiitos seisoo. Ainakin viivalta lähtö on nyt sitä luokkaa että ei oo enään "purkka tukasta"-malli
Jänskättää tuo Kalajoki
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Huomasinkin kävyn puolelta lueskellessa että tuo oli jo uusintayritys.
On se vaa härski peli.
Heittikö se nyt ne öljyt huohottimesta, mittatikunreijästä vaiko mistä? Siitä päätellen että palaa niin pakosarjan päälle.
On se vaa härski peli.
Heittikö se nyt ne öljyt huohottimesta, mittatikunreijästä vaiko mistä? Siitä päätellen että palaa niin pakosarjan päälle.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Onko kujala kalajoella kiihdyttämässä? Onko XUX kiihdyttämässä
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Kaima on, minä en... Ei oo paikat nyt siinä kunnossa että vois vartille mennäMika.S kirjoitti:Onko kujala kalajoella kiihdyttämässä? Onko XUX kiihdyttämässä
Yleisö osastolle ihmetteleen muitten tekosia
Onpas mukava että eskollakin on auto siinä vaiheessa että nähdään ns. normi-ST:n vartti.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Aattelin että versus Petrin En oo tietonen sen tarkemmin muuta kuin että rankempaa updatea sielläkin on tehty mutta en arvannut että yhtä radikaalia kuin tuohon 200D:henMikko K kirjoitti:Ai Eskolla normi ST Onkos se tehnyt toisenkin
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
kolmivaihteinen jenkkilaatikko löytyy eskonkin mersusta. tekniikkapuoli on hyvin samaa luokkaa kun petri k:lla oli viime kesänä. sillon viime perjantantain testipäivillä kauhajoella eskolla oli pumpun ajotus 6 astetta liaan myöhäisellä sen takia ei tahtonut oikein pelata, mutta nyt kuulemma poistuu ihan kiitettävästi (oli käyny kuulemma eilen vähä ottamassa koelähtöjä). jotta eiköhän sekin mersu ihan hyvän ajan tee jos kaikki menee niinkuin pitää.
Se on tympiä kun pitää tehä testiä kisoissa mutta taas seuraavia kisoja odotellen - huomenna on Petrillä vapaa päivä, kiitos turbiininMelitos kirjoitti:Lauhdutin yms ongelmia oli kuulemma Petrillä ollut Kalajoella. Olipa turbon imutötterökin lentänyt jossain lähdössä kesken ajon.
Eli alle 12s aikaan ollaan sielläkin menossa, hyvä niinMelitos kirjoitti:"Esko" oli lisenssiä ajamassa, ajat reilua 13 sekuntia. Todennäköisesti ei vielä menty täysiä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Mut eikös tuota testiä voisi ajaa mualla kun kisoissa et saisi etes yhden vedon kestään...ettei tulisi öljyn putsaus talkoita...voipi pian käydä ikävästi ettei näillä mannelaveteilla pääse kohta ollenkaan viivalle pahaa vaan pelkään.... mut jotenkin kuuletti et ei turbiini pitänyt tarpeeksi tai oli kyllä aika korkialla tartuntakynnnys... ja olisiko se sitten kuumentanut öljyjä....lähdin itse heti radan rasvauksen jälkeen kotia....
Eskolla näkyi auto pelaavan....siis pysyi liemet sisällä ...ja eikös sielläkin ole muun merkkinen laatikko...
Eskolla näkyi auto pelaavan....siis pysyi liemet sisällä ...ja eikös sielläkin ole muun merkkinen laatikko...
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Mikäs laatikko siellä Eskolla on jos se kolmivaihteinen on? Petrillä on vissiin sitten liian vähän vaihteita jos kolmivaihteisena versiona pelaa Powerglidessähän on vaan hidas ja nopea vaihde
Itse en ollut tänään paikanpäällä, harmi jos Petrillä taas hajosi laitteet. Eilen olin aamusta iltaan ja huomenna oon kans. Olisi ollut mukava nähdä miten se nyt kulkee
Huono tuollaista kisavireistä autoa on missään muualla testata kuin kisoissa. Kadulla jos koittaa, metsähallitus kutsuu hyvinkin herkästi. Sliksit ei ole katurenkaita vaikka katusliksejä oliskin. Kilpureita on ennenkin mennyt koivun kylkeen kun on vähän kadulla kokeiltu Katurenkailla on turha testailla, käyttäytyminen on kisassa ihan eri... Oma Volkkari toimi kadulla hienosti ~1500 ensimmäistä kilometriä, Kauhajoella särkyi heti eka lähdössä ja seurauksena nesteet kartanolla vaikka se ei nyt mikään kilpuri olekaan...
Itse en ollut tänään paikanpäällä, harmi jos Petrillä taas hajosi laitteet. Eilen olin aamusta iltaan ja huomenna oon kans. Olisi ollut mukava nähdä miten se nyt kulkee
Huono tuollaista kisavireistä autoa on missään muualla testata kuin kisoissa. Kadulla jos koittaa, metsähallitus kutsuu hyvinkin herkästi. Sliksit ei ole katurenkaita vaikka katusliksejä oliskin. Kilpureita on ennenkin mennyt koivun kylkeen kun on vähän kadulla kokeiltu Katurenkailla on turha testailla, käyttäytyminen on kisassa ihan eri... Oma Volkkari toimi kadulla hienosti ~1500 ensimmäistä kilometriä, Kauhajoella särkyi heti eka lähdössä ja seurauksena nesteet kartanolla vaikka se ei nyt mikään kilpuri olekaan...
Joo, tötteröt lenteli . Kuviakin tuli siitä vedosta otettua..Melitos kirjoitti:Lauhdutin yms ongelmia oli kuulemma Petrillä ollut Kalajoella. Olipa turbon imutötterökin lentänyt jossain lähdössä kesken ajon.
"Esko" oli lisenssiä ajamassa, ajat reilua 13 sekuntia. Todennäköisesti ei vielä menty täysiä.
Siitä se lähtee..
Oli siellä "Eskokin" savuttelemassa
Bensiinimiehen vastaus kysymykseen, ja kateellisen sellaisen:Sivonen kirjoitti:Mikä h-levetti siinä savuttaa tyhjäkäynnillä? Käykö se raskaalla pöllö-öljyllä?
Kivihiili ei mene muista kuin Fordson majorin suuttimista läpi, joten nämä päättivät ruveta ajamaan raskaalla polttoöljyllä.
Kuuluu olevan monelakin rannalla Pohjanmaalla mersun matonpesukielto.
Ongelmat on oikeestaan nuissa jenkkiaskien turbiineissa tällä hetkellä molempien autojen osalta. Toisaalta mersunkaan omaa turbiinia ei saanut pelittään oikein eli aika paljon pitää pioneerihenkeä olla että vehkeet alkaa pelaan hyvin vääntävien turbokoneiden kanssa.Aki kirjoitti:Just . Ei ihme jos "joskus" on ongelmia...
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.