Harjun 250dee! Eipä mittään ihimeellistä
Harjun 250dee! Eipä mittään ihimeellistä
Kuten jo jossain tuli mainittua vaihoin volvon 250deehen Mitään priimaa yksilöä en jaksanut ootella vaan ensimmäinen siedettävä tarttui matkaan tokikaan muutamalla tontulla ei hyvää taho löytääkkään
Eli kyseessä on aivan perus 250d vm-91 suomi auto varusteina penkinlämmittimet ja ja ja no onhan siinäkin Maalia jolla auto on tehtaalla maalattu ei ole muistettu sävyttää ja alaosa muovit on tainnu jäähä pohojamaaliin
Vikojakin on
1. moottorin ja vaihteiston tyynyt lienee parhaat päivänsä nähneet ainakin kolinasta päätellen Onnistuuko niiden vaihto pihalla hietikossa maaten parin tunkin kans äheltäen Tehty
2. valokatkasijan nuppi jää kätehen eikä sytytä sumareita niin kuin pitäisi, haen siis uuden katkaisijan ja vaihdan. Korjattu
3. virtalukko takertelee hieman uusi hankitaan ja asennetaan huomen aamulla heti kun ehitään. Tehty
4. lievää korroosion alkua lokasuojan reunoissa, korjaus suunnitelma laikalla röstit pois pohojamaali, maali, jotain massaa ja kromit
5. aluvanteet lähtee puhallukseen ja puluverimaalaukseen.
6. nostaja hieman raplattaa, tästä on jo keskusteltu mikke.koon kans vaihdetaan kun ehitään
7. ne suuttimien väliset letkut on kangas päällysteisiä ja aivan märkiä, eli vaihtoon Tehty
Jottei ajoasento muuttuisi amis tyyliseksi vänkärin penkiltä ohjastamiseksi hankin tänään kyynärtuen. Toki väri oli jotain ihan muuta kuin sisusta muuten. Autossa on tammerin suojat joten pitännee kysellä sieltä josko sais pussin päälle (kiitokset kuujalalle vinkistä).
Alkuperäinen rattihan on ihan hieno, mutta pienempi puuratti houkuttelee joten se on "työn"alla.
Maskinhan ehin jo pruutata MUSTAKS(huom. Eki87 mustaks )
Jouset menee vaihtoon taikka ne kokee lyhennyksen, matalammaks pitää joka tapauksessa saada Pätkitty
Eli kyseessä on aivan perus 250d vm-91 suomi auto varusteina penkinlämmittimet ja ja ja no onhan siinäkin Maalia jolla auto on tehtaalla maalattu ei ole muistettu sävyttää ja alaosa muovit on tainnu jäähä pohojamaaliin
Vikojakin on
1. moottorin ja vaihteiston tyynyt lienee parhaat päivänsä nähneet ainakin kolinasta päätellen Onnistuuko niiden vaihto pihalla hietikossa maaten parin tunkin kans äheltäen Tehty
2. valokatkasijan nuppi jää kätehen eikä sytytä sumareita niin kuin pitäisi, haen siis uuden katkaisijan ja vaihdan. Korjattu
3. virtalukko takertelee hieman uusi hankitaan ja asennetaan huomen aamulla heti kun ehitään. Tehty
4. lievää korroosion alkua lokasuojan reunoissa, korjaus suunnitelma laikalla röstit pois pohojamaali, maali, jotain massaa ja kromit
5. aluvanteet lähtee puhallukseen ja puluverimaalaukseen.
6. nostaja hieman raplattaa, tästä on jo keskusteltu mikke.koon kans vaihdetaan kun ehitään
7. ne suuttimien väliset letkut on kangas päällysteisiä ja aivan märkiä, eli vaihtoon Tehty
Jottei ajoasento muuttuisi amis tyyliseksi vänkärin penkiltä ohjastamiseksi hankin tänään kyynärtuen. Toki väri oli jotain ihan muuta kuin sisusta muuten. Autossa on tammerin suojat joten pitännee kysellä sieltä josko sais pussin päälle (kiitokset kuujalalle vinkistä).
Alkuperäinen rattihan on ihan hieno, mutta pienempi puuratti houkuttelee joten se on "työn"alla.
Maskinhan ehin jo pruutata MUSTAKS(huom. Eki87 mustaks )
Jouset menee vaihtoon taikka ne kokee lyhennyksen, matalammaks pitää joka tapauksessa saada Pätkitty
Viimeksi muokannut Harju, 06.12.2007 10:12. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Tuos on autoliikken kuvat
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1458873
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1458873
No kyllä sinä on jo mesun romit kiinnikuujalka kirjoitti:Pakko kommentoida tuota avatar kuvaa
Harju kyllä puhui maskin tuunamisesta mutta en oikein osannut odottaa tuommoista Jätä se tuommoiseksi, liimaa tai pulttaa volvon rima kiinni, aivan loistava!
taisit olla kaapunnilla tuos vähä myöhemmälläkin, kurvasin "vähä" vanhoilla vihreillä nokan eestä
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Helepottu elämä mersun kans kerta laakista nyt on iso lätäkkö alla. Äsken tupakalla käydessä huomasin en viitsinyt ees kävellä auton luo ja katsoa mitä se on mutta näytti olevan öljypropun kohilla näytti olevan No onhan niillä öljyillä ajettu jo 2000kmHarju kirjoitti:Pitää suorittaa tarkastus välittömästi Kyllä se elo volvon kans oliki vaan helppoaTomaatti II kirjoitti: Onkohan siellä koneessa, vaihteistossa, tai perässä sitä öljyä ollenkaan, kun ei tuohon pihaan jäänyt mitään merkintää
Tarkista ensitilassa
Virtalukko on nyt vaihdettu
Re: Harjun 250dee
Jassoo, minäkin vaihoin katkaisijan ja yhen nykäsyn kesti se uus. Kun kääntää katkaisijaa oikeelle samalla kun nykii sumarit päälle niin nuppi ei jää käteen - muuten kylläHarju kirjoitti:2. valokatkasijan nuppi jää kätehen eikä sytytä sumareita niin kuin pitäisi, haen siis uuden katkaisijan ja vaihdan.
Eipä silti, nuille lopunperin paljoo käyttöä ole mutta voishan ne toimia kun kerta ovat olemassa
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tuohon täytyy kyllä yhtyä verrattuna esim. Salmen loikkakoneeseen (st)Daimler kirjoitti:Onnea autolle;kyseessähän on mercedes-benzin kautta aikojen jouhean mukavasti toimiva moottori+laatikko yhdistelmä jolla ajaminen liikennevaloista toiseen on naurettavan helppoa kun kytkin ynnä laatikko pelaavat yhteen kuin unelma.Nykimistä ei juurikaan huomaa.
valokatkasijan nuppi jää kätehen eikä sytytä sumareita niin kuin pitäisi, haen siis uuden katkaisijan
Suosittelen kokeilemaan uudella nupilla, on kymmeniä kertoja halvempi kuin katkaisija ja kyseinen vaiva korjaantuu sillä.Jassoo, minäkin vaihoin katkaisijan ja yhen nykäsyn kesti se uus. Kun kääntää katkaisijaa oikeelle samalla kun nykii sumarit päälle niin nuppi ei jää käteen - muuten kyllä
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Kvikantin moottoriturpa valehetero kärräs sitte sen sängyn ekopisteeseenHarju kirjoitti:Moottorin tyynyt vaihdettu pihalla kivikossa maaten
Eikö olis ollu sopevampi pötköttää petillä, ja vaihtaa niitä tyynyjä
Vai tykkääkö masokisti kivikosta
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Eipä tullu mieleenkään eikä muuten oo sitä sänkyä viety vielä mihinkäänSalmi kirjoitti:Kvikantin moottoriturpa valehetero kärräs sitte sen sängyn ekopisteeseenHarju kirjoitti:Moottorin tyynyt vaihdettu pihalla kivikossa maaten
Eikö olis ollu sopevampi pötköttää petillä, ja vaihtaa niitä tyynyjä
Vai tykkääkö masokisti kivikosta
No nyt on vaihdettu (kiitos Jari_w123) myös laatikon päähän kannatinkumi ja tadaa mekkala loppu siihen