Mersu kunnossa=D...lämmityslaitteen moottori toimii!
Mersu kunnossa=D...lämmityslaitteen moottori toimii!
Eli tässä rojektissa on tullu sellaanen vika tässä sivussa että.Lämmityslaitteen moottori ei pyöri...eikä myöskään lämmönsäätimet toimi.Kuumaa siis hohkaa...tukalaa.Sulakkeet tsekattu.Poltti aluksi sulaketta nro 7 ja kun huomasin mistä savuaa(pakokaasun kierrätys johdot oli yhdessä) irroitin oikosulun.Sulake ei pala enää...
Mä en löytäny erityistä sulaketta tuohon lämppärin moottoriin...pitääkö siis purkaa koko sisusta että löytyy vika vai mistä tästä alkaas vikaa ettimään??
Mä en löytäny erityistä sulaketta tuohon lämppärin moottoriin...pitääkö siis purkaa koko sisusta että löytyy vika vai mistä tästä alkaas vikaa ettimään??
Viimeksi muokannut NicNac, 25.8.2007 17:37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-

No tiettyhän tämä toimintatapa kertoos pelaako lämppärin moottori itsessään,mutta kun on tosiaan tuo lämpöjen säätökin mykkä.Ilma virta kuljettaa ilmaa aika hyvääsesti ilman moottoriakin niin kuumaa pukkaa niin pirusti...Rässi66 kirjoitti:Kaiva se moottori kätöseen ja kato pellaako se?
Onko näissä joku rele jossain?
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-

Ota lämmönsäädinyksikkö irti ja tinaa komponentit takas paikoilleen - luulisin että osa on irtaallaan. Ei ne kestä ees puolta miljoonaa 

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Onhan siinä se lämmöntunnistin taustapeilin kuppeessa että oisko siihen tullut jotain jos oot sähköhommia tehnyt - muuten yhä tuohon paneeliin viittaisinNicNac kirjoitti:Se pelas vielä ennen tätä mun turbo rojektia??

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei nyt vaan olis sattunut jotain niillä kulmilla.Eikös siinä oo se sisäkierron pumppu lähellä turpoa?Tai olisko sitten ne närhenmunat finaalissa,mutta miksköhän ei puhallin pyöri...hmm...oot yöllä asentaessa survonu jonkin työkalun sinne väliinNicNac kirjoitti:Se pelas vielä ennen tätä mun turbo rojektia??

Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Sulake 7 vikaa on vissii ihmisillä ollu...mutta eipä siinäkään mitään ihmeellistä tunnu olevan.Nimittäin näyttääse sen takana olevan justii se sisäkierron pumppu ja se pyörii.Tai ainakin veden pulina kuuluu ja sormella kun koittaa siihen moottoriin niin se pyörii.Pakkivalotkin näyttääs olevan toiminnassa ja tosiaan ne on kans sen sulakkeen takana...
purin sen lämmönsäätöpaneelin,mutta en alkanu sitä tinaamaan.laitoin takaasin todettuani että jaa-a.Kattotaan peljästyykö yhtään että alkaasko toimia...
nyt meen kurkkimaan sitä lämppärin moottoria...
purin sen lämmönsäätöpaneelin,mutta en alkanu sitä tinaamaan.laitoin takaasin todettuani että jaa-a.Kattotaan peljästyykö yhtään että alkaasko toimia...
nyt meen kurkkimaan sitä lämppärin moottoria...

-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-

No nyt on ainakin lämppärin moottori onkelma ratkennu.Sielä oli liitin irti niiltä vastuksilta.Ahtopainemittari asennuksissa vissiin sitte irronnu..
Avasin muovit ja ihmettelin siinä niin isä vanhana haukan poikana huomas irtonaasen johdon.Paikkahan löytyi niiltä vastuksilta sitten
Kattotaan jos halvaantunu lämmönsäätökin alkaas pelaamaan kun ilmaa alkaa kulkemaan kunnolla läpi...
Avasin muovit ja ihmettelin siinä niin isä vanhana haukan poikana huomas irtonaasen johdon.Paikkahan löytyi niiltä vastuksilta sitten

-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
