syylärin nesteen valo??
syylärin nesteen valo??
Katsoin tuossa reissuun lähtiessä syylärin nesteet.kone oli lämmin ja korkista tuli hiukan nestettä muttei paljon.en lisänny koska nestettä oli tarpeeksi mutta sen jälkeen alkoi varotusvalo palamaan mittaritaulussa!!?? en ole vieläkään saanu valoa sammumaan?onko kellään tapahtunu vastaavaa? ps.nestettä on tarpeeksi(olen katsonu miljoona kertaa)
nesteen merkki valo.
Kiitos vastauksista.Bensa c180 -95(unohdin laittaa).Anturia minäki alkanu epäileen mutta en ole ollu varma.Onko kukaan vaihtanu/aukassu anturia?
Re: nesteen merkki valo.
On, ainakin minä.mersuiily kirjoitti:Onko kukaan vaihtanu/aukassu anturia?

nesteen merkki valo?
Kiitos vastauksesta HVM! Osaatko sanoa että pystyykö anturaa käyttämään pois paikoiltaan "kotioloissa" katsoa että onko siinä vikaa?(tarkotan ettei se jää vuotamaa tai muuta vastaavaa)
nesteen merkki valo?
Kiitos Rässi66,niin taijan tehdä.Antaa valon palaa siihen asti kun saan uuden anuturin!(häiritsee minulla suunnattomasti kaikki ylim. valot)!! 

syylärin merkkivalo?
Kiitos HVM,niin meinaan tehdä(vaikka irrotin johdon valo palaa koko ajan) oisko tehty tahallaan?? 

syylärinvarotus valo?
No nyt selves,pitää tutkia myös pissapoika!! Tuhannet kiitokset kaikille vastanneille!