Jatketaanpas vähän kun yhteydetkin taas pelaa.
Mittarissahan se vika. Taulun nykäsen aina ratille, ja naplaan liitintä, ni sitten taas pelaa jonkun aikaa. Pitää viedä tinailtavax ja mahd. komponenttien vaihtoon.
Mutta mutta...…..
Mites on mahdollista, että kun heikkovirta mittaristolla (yx päivä jo kierrosluvutkin pimeenä), niin tyhjäkäynti ja käynnistys kovin heikkoa, jopa sammuukin ellei kirnua kaasupoljinta. Ihan kuin ei sais löböä, ja pikkusuodattimelta lähtee ilmakupla kulkemaan starttauksessa.
Tarviiko siis tollanenkin vanhus virtasta johonkin polttoainepuolelle (No onhan se Ässä aina ollut Merssujen edistyksellinen esikuva vähintään 70-luvulta lähtien

)
Vai ihanko vaan sattumaa, en kyllä oikeen usko
Pitänee mittauttaa suuttimien toiminta mikäli jatkuu.
On se muuten nyt tosi hellettä (yli 30 varjossa), kun vuosia vanha reunakivivalukin turpoo päällysteestä irti/kaarelle, mustassapinnassa tietysti lämpöä vielä paljon enämpi.
Montakohan erää jaksetaan lentistä kohta
