Harjun 250dee! Eipä mittään ihimeellistä
Juttu jatkuu:jk19 kirjoitti:aika lailla samoissa korkeuksissa. hivenen korkeampi. tuohon on muutes tehty kansiremppa jossain 300-400 tkm vaiheilla..
...mutta sehän johtu vaan siitä hirvikolarista, oli puolikorivaihdossa jäänyt huomaamatta alavesiletkun sisäinen repeämä, teki vesipatin alavesiletkuun, ja ruiski nesteet sähkölaitteisiin. Lopulta kun nesteet loppu, niin kansi kävi kuumana ja väänty, mutta sen nokka-akselilinjan sai vielä jokseenkin kuntoon tv-shopin kemiallisella metallilla (ai niin, elä koskaan laita tuohon synteettisiä öljyjä, kuulemma sulattaa sikaflexiä enemmän kun mineraaliöljy, kun se halkeama siitä kannen kanavasta on paikattu)
No eikun minä oon vaan terveellä tavalla kade kun sulla on siisti sedani, ja vielä isommalla koneella kun mulla
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Liekkö öljypohja halennu samassa hötäkässäjovihava kirjoitti:Juttu jatkuu:jk19 kirjoitti:aika lailla samoissa korkeuksissa. hivenen korkeampi. tuohon on muutes tehty kansiremppa jossain 300-400 tkm vaiheilla..
...mutta sehän johtu vaan siitä hirvikolarista, oli puolikorivaihdossa jäänyt huomaamatta alavesiletkun sisäinen repeämä, teki vesipatin alavesiletkuun, ja ruiski nesteet sähkölaitteisiin. Lopulta kun nesteet loppu, niin kansi kävi kuumana ja väänty, mutta sen nokka-akselilinjan sai vielä jokseenkin kuntoon tv-shopin kemiallisella metallilla (ai niin, elä koskaan laita tuohon synteettisiä öljyjä, kuulemma sulattaa sikaflexiä enemmän kun mineraaliöljy, kun se halkeama siitä kannen kanavasta on paikattu)
No eikun minä oon vaan terveellä tavalla kade kun sulla on siisti sedani, ja vielä isommalla koneella kun mulla
Ajokokemukset rajoittuu tällä hetkellä n.150metriin ja hiljaisella nopeudella, koska muistui mieleen ettei tullu vielä kirittyä pyörän pultteja . Jahka emäntä kotiutuu jostain pesuaine/meikki kutsuilta lähen testaamaanHVM kirjoitti:No siitähän tuli ihan auton näkönen. Mänikö kovaks? Nyt on niinkun istus sahapukin selässä?
-
- Viestit: 111
- Liittynyt: 07.6.2006 18:11
- Paikkakunta: etelä-pohjanmaa
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Pistää aina vähän korvaan, kun mainitaan sanat madallus, jousi ja rälläkkä samassa yhteydessä. Tuo Harjun(kin) kulkine oli mielestäni kuitenkin yllättävän mukava ajella, eikä ollenkaan mikään pintakova tykkilavetti.
Auto on kuitenkin sen verran matala, että saman verran madaltavalla alustasarjalla tuskin yhtään sen mukavampaa kyytiä saisi.
Pyöränkulmia vaan säätämään, ja ei kun mutkaista tietä näkymättömiin.
Kyynärnoja oli kyllä myös hyvä lisäys!
No, koska Kemoralle?
Auto on kuitenkin sen verran matala, että saman verran madaltavalla alustasarjalla tuskin yhtään sen mukavampaa kyytiä saisi.
Pyöränkulmia vaan säätämään, ja ei kun mutkaista tietä näkymättömiin.
Kyynärnoja oli kyllä myös hyvä lisäys!
No, koska Kemoralle?
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
Ei ikävä kyllä ole , mutta pidän siltikin tuon 3 valon patteriston keulalla.raul kirjoitti:Onko hei jou tollanen 3-valo-patteri jo nykysin sallittu tässäkin autoilun ihanuuksien ihmemaassa?
Näillä mennään.
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....