Mondeo -07 (Melkein tilattu)
Mondeo -07 (Melkein tilattu)
Liekö tää asia jo käsitelty..
Kävin sitten fordin vastaisena ajamassa uuden mondeon. Farmari versio oli, 1,8 TDCi 100hv:n moottorilla. Astuin autoon. Ei näytä fordilta yhtään jos ei merkkejä katsota. Iso. Iso. Iso. Pituutta abaut 4,8m.. eli kutakuinkin E-sarjan mitoissa TÄ? Ulkonäkö on muuttunut sitten viime mallista.. kävin ajamassa lenkin, manuaalilatikko 5v. pelasi mainiosti pienehköltä ja hivenen tehottomalta tuntuvan moottorin kanssa. Mietin, että tää voisi olla minun auto, jos tässä olisi 2 litran turbodiisseli automaattilootalla..
Varustehinnat korventaa mielessä vieläkin. Vakkari abaut 500e kattokaiteet 200-300e.. eberin kello 400.. jne.. katsoin että minulle pakolliset varusteet maksais jo 4000e.. huh. sillähän sais arilta satakaksnelosen ja rahaa jäis vielä ruokaan.. mut pitänee talouspäällikön kans neuvotella tosta automaatista.. se vois olla mainio kulkupeli tänne idän korruptuneitten tiemestarien paskahoidossa oleville tieosuuksille. Palaamme raporttiin jos aihetta ilmenee, jokatapauksessa auto vaihtuu, mutta se kuuluu tähän kategoriaan muut merkit.
Kävin sitten fordin vastaisena ajamassa uuden mondeon. Farmari versio oli, 1,8 TDCi 100hv:n moottorilla. Astuin autoon. Ei näytä fordilta yhtään jos ei merkkejä katsota. Iso. Iso. Iso. Pituutta abaut 4,8m.. eli kutakuinkin E-sarjan mitoissa TÄ? Ulkonäkö on muuttunut sitten viime mallista.. kävin ajamassa lenkin, manuaalilatikko 5v. pelasi mainiosti pienehköltä ja hivenen tehottomalta tuntuvan moottorin kanssa. Mietin, että tää voisi olla minun auto, jos tässä olisi 2 litran turbodiisseli automaattilootalla..
Varustehinnat korventaa mielessä vieläkin. Vakkari abaut 500e kattokaiteet 200-300e.. eberin kello 400.. jne.. katsoin että minulle pakolliset varusteet maksais jo 4000e.. huh. sillähän sais arilta satakaksnelosen ja rahaa jäis vielä ruokaan.. mut pitänee talouspäällikön kans neuvotella tosta automaatista.. se vois olla mainio kulkupeli tänne idän korruptuneitten tiemestarien paskahoidossa oleville tieosuuksille. Palaamme raporttiin jos aihetta ilmenee, jokatapauksessa auto vaihtuu, mutta se kuuluu tähän kategoriaan muut merkit.
ML 270 CDI -00
Re: Mondeo -07 (Melkein tilattu)
Aijai, aika nysältä kuulostaa. Auton on oltava vähintäänkin 516cm pitkä, ei siihen muuten mahu.mannesman kirjoitti: Iso. Iso. Iso. Pituutta abaut 4,8m..
Kaveri haki tässä 2 viikkoo sitten mondeon farkun 2.2 tdic koneella.
Kylä on hyvä kulkunen vehjes. Jos tommosta pääset kokkeileen niin takuulla unohat tommoset 1.8tdic mondeot ja sit ajolleen mun mielestä on maukas peli
http://www.mainio.net/article.asp?path= ... 0091;88995
Kylä on hyvä kulkunen vehjes. Jos tommosta pääset kokkeileen niin takuulla unohat tommoset 1.8tdic mondeot ja sit ajolleen mun mielestä on maukas peli
http://www.mainio.net/article.asp?path= ... 0091;88995
Mainittuja transsitteja tehdään vähän missä sattuu, mikä ei tosin estä ongelmia ebereiden kanssa kaikissa versioissa. Meidän edellinen
-03 transit oli Kölnistä ja nämä nykyiset Belgiasta.
Pienenä vinkkinä sanoisin etten itse uskaltaisi lähteä tohon mondeo-hommaan mukaan
-03 transit oli Kölnistä ja nämä nykyiset Belgiasta.
Heh, mitä meedioita ne luulee olevansa. Vastahan malli tänä kesänä esiteltiin .mannesman kirjoitti:Niin no.. automyyjä suositteli eturoiskeläppiä... kysyin, onko ne pakko olla ovien ruostumisen takia.. hiljaiseksi veti, ei kuulemma uudet mondeot ruostu samaa tahtia.. no ehkä ongelma on siirtynyt jonnekin muualle...
Pienenä vinkkinä sanoisin etten itse uskaltaisi lähteä tohon mondeo-hommaan mukaan
No tästä palasi taas mieleen kun noita uusia voortteja aikanaan tästä laitettiin matkaan niin johan ne oli ruosteessa maahantulovaiheessa ja yksi ärsyttävyys oli jotenkin mystisesti hapettuneet lukot kun akuthan niistä oli tyhjiä järjestään. Hermo niitten kanssa meni, ehkä nyt on tullut parannusta.AM kirjoitti:No eikai tuohon meedio tarvitse olla. Nimittöin ainakin Focukset ruostuivat jo Ennen kuin ne luovutettiin asiakkaalle Kaveri niistä ovia jokusen maalaili, siis jo kilvettömistä autoistaLeka kirjoitti: Heh, mitä meedioita ne luulee olevansa. Vastahan malli tänä kesänä esiteltiin . ?
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Eikös tässä vaiheessa kannattaisi suunnata katse autoon, joka pohjautuu tähän uuteen, paljon kehuttuun mondeohon.. Volvo S80:ntä olisi pakettina varsin tyylikäs ja varmasti mukavakin, pieniä teknisiähän siinä suattaapi olla, mutta lieneekö enempätä kun voortissakkaan.Daimler kirjoitti:...virman autoja..
Ps. Ostakkee hyvät immeiset Mersut.
BMW 318d -09
Tästä tekis melkeen miel kuulla lisää perusteluja..? Itellä ei ainakaan ole olluna mittään ongelmia melkeen parin metrin heinäseipäänä audiloitten kanssa. Jos siis puhutaan etutiloista, ne autot on harvassa, minkä takapenkillä meikeläinen pystyy istumaan edes suht mukavasti.mannesman kirjoitti:...mutta kun on 100kg ja n. 190 pituutta niin ei sitä silloin audeilla ajella
BMW 318d -09
Jos sama kampanja olisi ollut vuonna 1998, niin minä olisin poistanut maailmasta nälänhädän Fordin leivillä.Daimler kirjoitti:Tänään kävin muuten hakemassa ransitin huollosta niin lykkäs huollon vastaanotossa ruisleivän mukaan?
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.