


Sanokaa sitten kun olette päättäneet mitä tehdään, vaiko mitään.

(Toki tehhään, ja kiitos suitsutuksesta)
Löytyy talviset jotka joutaa lainaan, tule hakemaan. Nehän täällä leveysasteilla jo saapi laittaa, etenkin jos selittää että salakuljettaa suolaturskaa rajan yli NorjastaMalm kirjoitti:Nyt pitäs vissiin renkaat jostain repästä leimalleOli aika sakkorajalla kaikki, kelpuuttaiskohan nuo kuitenni, ei jovihavalla ois lainata ?
Mjaahas, linttahengessä on tukijoukkojakin, eiköhän me joku laillinen sekarengastus löydetäjovihava kirjoitti: Löytyy talviset jotka joutaa lainaan, tule hakemaan. Nehän täällä leveysasteilla jo saapi laittaa, etenkin jos selittää että salakuljettaa suolaturskaa rajan yli Norjastatai että tyttöystävä asuu Rovaniemellä ja opiskelee lastentarhanopettajaksi.
![]()
Tietysti pari vielä laillisen puolella olevaa kesästäkin on irtaallaan, ja joutaa lainaan nekin.
Ei meirän tollasia tarvihte ruotiaHVM kirjoitti:Olen tässä hetken huolestuneena seurannut tätä klubilaisten rengaskeskustelua, ja nyt on ihan sellainen tunne, että jäävätkö pösilöt rengasjunasta - eikös ala painaa sesonkia päälle jo ihan tosissaan?![]()
Missä viipyvät kysymykset "millä vehkeellä olette nyppineet laittomiksi karisseista nastarenkaista loput nastat pois" ja "mistä halvimmat pinnatut renkaat" ja "saako ristikudosrenkaan laittaa samalle akselille vyörenkaan kanssa".![]()
Alottakaa nyt helevetissä hyvissä ajoin ruotimaan sesongin kysymyksiä, tulee muuten pian pirun kiire.
Voiko samalle akselille laittaa 12- ja 15-tuumaisen renkaan? Tuleeko sakot?
Oikeammin tännään olisi kyllä oikke hyvä päivä, tervetuloaMalm kirjoitti:Täytyypi soitella huomenna, saako sitä huomenna jo tulla käväsemään ?
Oikein Malm!Malm kirjoitti:Ei meirän tollasia tarvihte ruotiaKunnon linttamies tietää säännöt
Tähän on pari hyvää vaihtoehtoa, hiukka makukysymys. Mielestäni ehkä paras vaihtoehto on laadukkaat sivuleikkurit (Entisaikaan Anttilan Alekori 5 mk, nykyisin Puuilo 2.49 Eur, huomaa että hyviä tarjouksia löytyy myös torimarkkinoiden työkalupöytäsaarekkeesta, jos sellaisen vielä tänä päivänä onnistuu löytämään). joilla saa nastan lantio-osasta hyvän nostovääntöotteen. Vaihtoehto kaksi, toimiva sekin on ruuvimeisseli mallia tasapää. Työtehokkuuden nostamiseksi kannattaa siitä laadukkaasta halppisruuvimeisselistä vääntää lattaosan aivan kärkeä n. 22 astetta kulmaan vaikkapa siirtoleukapihtejä apunakäyttäen, tällöin työkalun vääntökulma ei lopu niin helposti kesken.HVM kirjoitti:millä vehkeellä olette nyppineet laittomiksi karisseista nastarenkaista loput nastat pois
Kokeilepa vaikka http://ssl.delti.com/rengas-online/Rengas.html, tosin pinnattuja on tänä päivänä jotenkin vaikemapi saada, mutta Vredesteinin erittäin kulumattomana tunnetut ns. kovakumirenkaat (Huippusijoitus, renkaat isältä pojalle!) 185x15 alle 120 Eur ei enää ole kuin meediumkallis. Tämä siis jos tölvää uusiin. Kannattavampaa on sen sijaan katsella Keltaisesta Pörssistä syksyä kohden kesärenkaita, ja keväällä talvirenkaitaHVM kirjoitti:mistä halvimmat pinnatut renkaat
Periaatteessa ei, mutta ei siitä helposti kiinni jää.HVM kirjoitti:saako ristikudosrenkaan laittaa samalle akselille vyörenkaan kanssa
Voi.HVM kirjoitti:Voiko samalle akselille laittaa 12- ja 15-tuumaisen renkaan?
Tulee jos on tullakseen. Aina kannattaa käyttäytyä mahdollisimman huomaamattomasti liikenteessä, jos mahdollista.HVM kirjoitti:Tuleeko sakot?
Olikos tämä nyt tarpeeksi hyvissä ajoin?HVM kirjoitti: Alottakaa nyt helevetissä hyvissä ajoin ruotimaan sesongin kysymyksiä, tulee muuten pian pirun kiire.![]()
Kiitosjovihava kirjoitti:...joten tervetuloa EzKo populaan!EzKo kirjoitti:Minun jos kenen auton pitäis kuulua linttaklubiin
Sama täällä!Malm kirjoitti:minäkin menen kauppaan ja ostan ihan uudet renkaat, nastoilla jopa,
-Risto
tupru kirjoitti:Normisti puoltanu pikkusen oikealle, mutta nyt viime päivinä alakanu viemää saman verran vasemmalle...hmm![]()
Jos se on tähän asti puoltanut 20 vuotta oikealle, niin ilmeisesti seuraavat 20 vuotta se puoltaa sitte vasemmalle,,ikäänkuin korvatakseen aikaisemman. Osaakoha tuo auto ajatellakki jopa?![]()
Pitäisiköhän sinun alkaa jo pohjustamaan aatelishakemusta, kuvassahan näkyy aivan selvästi jo yksi peruskriteeri täytettynä:EzKo kirjoitti:tässä vielä pari todistetta.
...
Linttahan toi onkin jo pelkkien juttujen perusteella
Ei yhtään tiedä mitä kaikkea tuonne kiiltävän maalipinnan ja kylkimuovien alle onkaan piilotettu, siellähän voipi olla peittoonmaalattuna vaikka millaista kukkaa-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
Ehdottomasti, tervetuloa vaan kaapista pihalle. Ei tuo kiilto meitä hämääJ.T.S kirjoitti:Tuli mieleen, että piäsöökö tämmösellä suomi-lintalla mukkaan? Auto on aloittanut jo kukkimisen sieltä täältä, etu-ovien oventiivisteet ovat rispaantuneet, renkaat sakkorajoilla, ajovalojen lasit himmentyneet ja kuten kuvastakin näkyy alustakin on täydellisessä "lintta-lookissa".![]()
Miksi?J.T.S kirjoitti:Ps. Monta kierrosta rälläköin etujousista poikkees, jotta suahaan keula kohilleen?(Vai korotanko perää.
)
Eläpä nyt kainostele, tiedäthän että: Voit ottaa mersun pois lintasta, mutta et linttaa pois mersustaJ.T.S kirjoitti:PsPs. Tarkemmin ajatellen, taidan anoakkin väliaikaisjäsenyyttä, aikavälille 23.9-15.10.2007. Pelkään pahoin, että linttaan ehdottomasti kuuluva kuplimenen katoaa viikolla 42:si.
Mitäs noista, linttakaveria ei jätetä. Vielä tuosta Vredesteinistä, muistathan sitten että ne ovat käytännöllisesti katsoen ikuiset, tämä on kokeiltu. Eivät kulu, ja moottoritehot paranee merkittävästi näillä. Ainakin tyhjää lyö palio paremmin vaikkapa märällä asfaltilla muihin renkaisiin verrattuna.HVM kirjoitti:Kiitoksia jovihavalle hyvistä ja aina niin oikeista vastauksista. Tämä selvensi meikäläisen syksyn rengaskuvioita huomattavasti.![]()
Minäpä tiedänjovihava kirjoitti:
Ei yhtään tiedä mitä kaikkea tuonne kiiltävän maalipinnan ja kylkimuovien alle onkaan piilotettu, siellähän voipi olla peittoonmaalattuna vaikka millaista kukkaaErinomaista. Emme me tänne haekkaan mitään "tämä on ehta pakastavedettu valioyksilö"-mersuja
![]()
Tolokusti saapi vastaan kammetaEzKo kirjoitti:tupru kirjoitti:Normisti puoltanu pikkusen oikealle, mutta nyt viime päivinä alakanu viemää saman verran vasemmalle...hmm![]()
Jos se on tähän asti puoltanut 20 vuotta oikealle, niin ilmeisesti seuraavat 20 vuotta se puoltaa sitte vasemmalle,,ikäänkuin korvatakseen aikaisemman. Osaakoha tuo auto ajatellakki jopa?![]()
![]()
aaahhhh...tää on mun suosikki puheenaihe
jos oikeasti haluu tietää miten paljon auto voi vetää oikealle niin saa kokeilla mun lavettia
sanoisimpa että nyt viimepäivinä on vetäny ihan hullunlailla
nooh...pitääpähän ainakin kuskin valveilla
Kiitoksia.jovihava kirjoitti:Ehdottomasti, tervetuloa vaan kaapista pihalle. Ei tuo kiilto meitä hämääJ.T.S kirjoitti:Tuli mieleen, että piäsöökö tämmösellä suomi-lintalla mukkaan? Auto on aloittanut jo kukkimisen sieltä täältä, etu-ovien oventiivisteet ovat rispaantuneet, renkaat sakkorajoilla, ajovalojen lasit himmentyneet ja kuten kuvastakin näkyy alustakin on täydellisessä "lintta-lookissa".![]()
![]()
Meikeläisen silmään tuo alusta ei vaan ole balanssissa. Etukaarissa on enemmän tilaa, kuin taka. Suunnittelinkin jo perän korotusta jonkin aikaa sitten, mutta sitten projekti jäi vaiheeseen sovitusta päivästä myöhästyneiden jousenaluskumejen takia.jovihava kirjoitti:Miksi?J.T.S kirjoitti:Ps. Monta kierrosta rälläköin etujousista poikkees, jotta suahaan keula kohilleen?(Vai korotanko perää.
)
tupru kirjoitti:Tolokusti saapi vastaan kammetaEzKo kirjoitti:tupru kirjoitti:Normisti puoltanu pikkusen oikealle, mutta nyt viime päivinä alakanu viemää saman verran vasemmalle...hmm![]()
Jos se on tähän asti puoltanut 20 vuotta oikealle, niin ilmeisesti seuraavat 20 vuotta se puoltaa sitte vasemmalle,,ikäänkuin korvatakseen aikaisemman. Osaakoha tuo auto ajatellakki jopa?![]()
![]()
aaahhhh...tää on mun suosikki puheenaihe
jos oikeasti haluu tietää miten paljon auto voi vetää oikealle niin saa kokeilla mun lavettia
sanoisimpa että nyt viimepäivinä on vetäny ihan hullunlailla
nooh...pitääpähän ainakin kuskin valveilla
Haba kasvaa siinä samalla ja tämähä on vain yksi näiden linttojen hyvistä puolista
![]()
Ihme homma ku tuollai vaihtelee ko mulla, mut iha sama.. tuttua kuitenki ku jonnekki päi tasasesti vetää.. eteenpäi hitaasti ja sivulle varmasti..
Mänööhän se mullakin mutta vain oikealle kääntyviin mutkiinRässi66 kirjoitti:Mikä ihme siinä Ezkon autossa on, oma menee kurvista kurviin kovempaa kun kuskilla piä kestää?
Laikkajousi -40mm + Maragoni Mythos 215/45-17 varustuksella, nääs.
EzKo kirjoitti:Mänööhän se mullakin mutta vain oikealle kääntyviin mutkiinRässi66 kirjoitti:Mikä ihme siinä Ezkon autossa on, oma menee kurvista kurviin kovempaa kun kuskilla piä kestää?
Laikkajousi -40mm + Maragoni Mythos 215/45-17 varustuksella, nääs.![]()
vasemmalle ei kovin lujaa uskalla ajaa koska auto pistää hanttiin
oon koittanu sille selittää ettei sovi olla nuin vikuri, muttei se usko. Taitaa sen piä olla umpiluuta
Taitaa olla enemmänHVM kirjoitti:Oisko Ezkolla korvien välissä 4mm enemmän haritusta?Rässi66 kirjoitti:Mikä ihme siinä Ezkon autossa on, oma menee kurvista kurviin kovempaa kun kuskilla piä kestää?![]()