Noniin. Tytöt vois jo näin alustavasti höllätä vyönsolkea ja käydä semmoseen linkkuveitsiasentoon rasvatuubin kanssa, koska nyt on käsillä hetki jolloin aletaan sepittämään
Jettaa.
Laitellaan alkuun kuvia paikoista, joita tänään käytiin läpi:
Pers'peltissä on muutama pieni rupi:
Sama on tilanne antennimaston juuressa, ellei jopa vakavampi:
Vänkärin takaoven alareunaa riivaa vesirokko:
Kokonaisnäkymä p*rseestä:
Siinä siis kupat. Seuraavaksi opastan kuinka auto laitetaan myyntikuntoon:
Antennireiästä jyystetään kupat pois. Ja kuten näkyy, se pitää myös vasaroida sisään, koska joku puusilmä on väännellyt sen ympäryksen tötterölle:
Siitä en muistanut ottaa kuvaa kun hakkasin reiän lommolle.
Reiän ympärille laitetaan reilu teippi, koska koko kylkeä ei ole järkeä käydä paklaamaan ja hiomaan. Ilman teippausta hiomisnaarmut ovat äkkiä metrin alalla.
Teippaus:
Alkuun hioin kuivana, mutta siitäkin unohtui ottaa kuva.
Kun reikä alkaa olla muun pellin tasalla, siirrytään hiomaan vesihiomapaperilla. Itse käytin karkeamman puutteessa "kasisatasta." Vesihiontaa levitetään siten että teipinreunat pakenevat entisen hionnan tieltä
hiomisrajat katoavat.
Lopputulos näyttää tältä:
Hiomaväriä vaille valmis.
Perspellin kupat pakkeloituina:
Perspelti pohjamaalausvalmiina:
Perspelti pohjamaalissa:
Takaovikin on enää maalia vaille, mutta eipä muistanut sitäkään kuvata kuin ilman kuppaa ja kupan kanssa. Jokaisessa välissä on kuitenkin ruosteenestopohjamaali, sekä persepellin volskinmerkkireiässä sinkki.
Huomenna hiotaan hiomaväri ja maalataan.
Tämän jälkeen on jäljellä enää vänkärin etuovi ja konepellin etureuna, sekä etulokasuojat. Ollaankohan jo voiton puolella?