Perä kumahtaa 4 ja 5 vaihteella.

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
LaIlari
Viestit: 52
Liittynyt: 02.10.2007 9:35
Paikkakunta: Mänksälä

Perä kumahtaa 4 ja 5 vaihteella.

Viesti Kirjoittaja LaIlari »

Tosiaankin auto w124 90 250d nelos ja viitos vaihteella perä kumahtaa kun kytkimen päästää rajummin ylös. oisko ajatusta mistä se johtusi?
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Re: Perä kumahtaa 4 ja 5 vaihteella.

Viesti Kirjoittaja Roisto »

LaIlari kirjoitti:Tosiaankin auto w124 90 250d nelos ja viitos vaihteella perä kumahtaa kun kytkimen päästää rajummin ylös. oisko ajatusta mistä se johtusi?
Peruspaikat löytyvät taka-apurungon etummaisista kumityynyistä. Ne näkyvät siitä eturenkaan etupuolelta, mihin tulee yksi niistä takaripustuksen tangoista. Jos siinä korin ja apurungon välisessä kumissa on rispaantumaa tai kumi on alkanut irrota metallista, voi limppu olla entinen.

Toinen paikka on perän takakannatinhelat, joilla perä kiinnitetään apurunkoon. Näkee parhaiten takaapäin alle kömpiessä. Omassa ne olivat silminnähden huonossa kunnossa ja kolahtelu loppui, kun ne vaihdatti.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”