Perä kumahtaa 4 ja 5 vaihteella.
Perä kumahtaa 4 ja 5 vaihteella.
Tosiaankin auto w124 90 250d nelos ja viitos vaihteella perä kumahtaa kun kytkimen päästää rajummin ylös. oisko ajatusta mistä se johtusi?
Re: Perä kumahtaa 4 ja 5 vaihteella.
Peruspaikat löytyvät taka-apurungon etummaisista kumityynyistä. Ne näkyvät siitä eturenkaan etupuolelta, mihin tulee yksi niistä takaripustuksen tangoista. Jos siinä korin ja apurungon välisessä kumissa on rispaantumaa tai kumi on alkanut irrota metallista, voi limppu olla entinen.LaIlari kirjoitti:Tosiaankin auto w124 90 250d nelos ja viitos vaihteella perä kumahtaa kun kytkimen päästää rajummin ylös. oisko ajatusta mistä se johtusi?
Toinen paikka on perän takakannatinhelat, joilla perä kiinnitetään apurunkoon. Näkee parhaiten takaapäin alle kömpiessä. Omassa ne olivat silminnähden huonossa kunnossa ja kolahtelu loppui, kun ne vaihdatti.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)