Ja palataanpas aiheeseen! ORDER! ORDER!
Tänään oli projektin onnistumisen kannalta sen kriittisin päivä, mutta mielestäni kriittisimmästä vaiheesta selviydyttiin hyvin. Palataan asiaan viestin lopussa kuvan muodossa.
Tänään oli vuorossa konepellin museointi, alotellaanpas tarinoimaan:
Lähtotilannehan oli tämä, jokunen rupi pellin etureunassa:
Aika syville montuille joutui taas ajelemaan, ei viiti jättää kuppaa maalin alle:
Pelti teipattuna pohjamaalausta varten:
Tähän väliin vedettiin siis ruosteenestomaali.
Seuraavana kittaus:
Kittauksen jälkeen hiomaväri:
Jaa, no tässä kuvassa olikin pelti jo hiottuna.
Tässä muistinvirkistämiseksi mallia miten teipataan, jos ei haluta rajaa maalisaumaan:
Kuva on vähän pöljästä kulmasta otettu, eli teipin alta. Miksi?
Ja perinteinen ennen-jälkeen -osio:
Tämmönen siitä nyt sitten tuli:
Ai että kärsiikö tutkia lähempää? No kärsii:
Sitten siihen kriittisimpään vaiheeseen, tässä kohtaa ei ollut vara sössiä yhtään.
Kyllä pelotti asentaessa että joku menee pieleen...
Hyvin onnistu, ja istuu mahottoman hyvin.
Terveiset ja kiitokset Lempäälään.
(Seuraavalla kerralla saat nuohota nuo hormis ennen kun lähettelet niitä tänne, on meleko mustat näpit. )