Yleinen katsastus topic
-
- Hanskakäsi-Edward
- Viestit: 416
- Liittynyt: 03.11.2006 17:47
-
- Hanskakäsi-Edward
- Viestit: 416
- Liittynyt: 03.11.2006 17:47
- lumipantteri
- Viestit: 68
- Liittynyt: 12.7.2007 17:33
- Paikkakunta: nurmes
Huomasin tuossa keskipäivällä että olivat laittaneet kiitoradantien a-katsastuksessa poikkeusajan tänään menivät k.14 kiinni. Soitin sinne että kun on pikkusen vielä homma kesken että ehtisin kyllä ennen kolmea paikalle. Autoa hitsailin parina vkloppuna ja uuden oven laitoin sitten tänään paikalleen.
Meni sitten vika näyttöpäivä siinä, seuraavaksi täys maksu.
Sain melkoisen primitiivireaktion ja tuonne en autoja enää vie katsastukseen.
Ois pitäny katsoa jo aamulla moneen on auki, mutta eipä sitä...
Meni sitten vika näyttöpäivä siinä, seuraavaksi täys maksu.
Sain melkoisen primitiivireaktion ja tuonne en autoja enää vie katsastukseen.
Ois pitäny katsoa jo aamulla moneen on auki, mutta eipä sitä...
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Punainen paholainen oli tänään vuorossa... Aamulla kuuntelin urheilullista pörinää kun samalla tarkastin peräpään polttimot.
Takapöntön liitos, taka-akselin päällä vuotaa. Noh, kohti konttoria, meni syteen tai saveen...
Iskarit, jarrut, valot kiitettävästi läpi.
Ne päästöt, happea liikaa, se vuoto Auto ylös ja menin samantien takapöntön luo. Voi mitä haperoa, ihan tuli mummovainaan muurinpohjaletut mieleen katsoessani liitosta.
Varovaista kopistelua, joo ihan kunnossa, ota nuo pikku ruosteet runkopalkissa kiinni. Viime vuonna napistiin puuttuvasta jarrukilvestä vänkärin puolella. Tänä vuonna asiaa ei noteerattu. Varoituskolmio kuitenkin haluttiin nähdä.
Uusintanäyttö päästöjen vuoksi ja korjauskehoitus luistavasta kytkimestä Elämä on.
Ai niin, 61€ meni tuonne ja uusintanäyttö 16€.
Takapöntön liitos, taka-akselin päällä vuotaa. Noh, kohti konttoria, meni syteen tai saveen...
Iskarit, jarrut, valot kiitettävästi läpi.
Ne päästöt, happea liikaa, se vuoto Auto ylös ja menin samantien takapöntön luo. Voi mitä haperoa, ihan tuli mummovainaan muurinpohjaletut mieleen katsoessani liitosta.
Varovaista kopistelua, joo ihan kunnossa, ota nuo pikku ruosteet runkopalkissa kiinni. Viime vuonna napistiin puuttuvasta jarrukilvestä vänkärin puolella. Tänä vuonna asiaa ei noteerattu. Varoituskolmio kuitenkin haluttiin nähdä.
Uusintanäyttö päästöjen vuoksi ja korjauskehoitus luistavasta kytkimestä Elämä on.
Ai niin, 61€ meni tuonne ja uusintanäyttö 16€.
Joo, ihan pikkusen. Se on pikku hiljaa huonontunut. Vuoden päivät ollaan ajeltu ja tänään aateltiin, että käydään vikalista ja mietitään auton tulevaisuutta.AM kirjoitti:Heh, eikö tuo jo vähän haittaa ajamistakin jos konttorin setäkin halliin ajaessa huomaa
Kun näin vähällä pääsee on melkein sama tuo kytkin korjata ja antaa nissanille hanaa. Eipä tuon kytkinremontin hinnalla saa tilalle mitään.
Ompahan emäntä tyytyväinen kun Nissani pysyy talossa.
Tuo varoituskolmio on kysytty molemmilla kerroilla nissanista, mutta volvon katsastuksessa sitä ei kysytty. Mikähän lienee jutun takana.
No vähän sama pitäisi itelläkin tehdä ennen muutoskatsastusta. Jos tarkka inssi tulee vastaan, niin taitaapi hylätä, kun kulutuspinta tulee edessä sellaiset 1,5 cm yli lokasuojan kaaresta. Josko siihen pyyhkäisis jotkin väliaikaiset levikkeet sinitarralla kiinniaudimies kirjoitti:Minä ajelin konttorin ohi ja..... Sano insinööri , että mee laittamaan levikkeet ,ennen kuin tänne tuut!
Tai onko kellään lainata laillisia 17" vanteita renkaineen pariksi tunniksi
Tilannehan on siis tämä (vaikkei kuvasta niin selkeästi näykkään, niin yli tulee):
Jooh, tuli toi oma hoppa tuossa niputettua just puoli viideksi, äkkiä soitin kouvolan autokatsastukseen, alakyläntielle, että vieläkö ehtis, niin juu, jos nopiasti tuut... "ei kai haittaa jos puol sisutaa puuttuu?" "eei.."
Ja niin vain meni, että 16:52 oli konttorin pihalla, 17:02 ajelin tyytyväisenä kotipäin leiman kanssa, ja ihan auto seissy reilu pariviikkoa, kolmekin vissiin, tuossa pihassa... On se Japanin rauta vaan laadukasta...
Nii, ja 61e
Ja niin vain meni, että 16:52 oli konttorin pihalla, 17:02 ajelin tyytyväisenä kotipäin leiman kanssa, ja ihan auto seissy reilu pariviikkoa, kolmekin vissiin, tuossa pihassa... On se Japanin rauta vaan laadukasta...
Nii, ja 61e
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Kai se on huomioitu tuossa hinnassa,ei tuo vielä koskaan ole noin kallista ollut.
Ja tosiaan,tekninen osa tulee uusi,ja siinä järjestysnumero nykyään esim.tälleen:002/001.
Se "arvopaperiosa" mikä pietään kotona,pysyy siis entisenä.
Jotenkin ihme touhua taas jälleen,keskeneräisen puuhastelun oloista tällainen .
Ja tosiaan,tekninen osa tulee uusi,ja siinä järjestysnumero nykyään esim.tälleen:002/001.
Se "arvopaperiosa" mikä pietään kotona,pysyy siis entisenä.
Jotenkin ihme touhua taas jälleen,keskeneräisen puuhastelun oloista tällainen .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
No AKE:han päivittää tietokantoja ja sen takia ei uusia otteita sieltä saa tulostettua.
Nyt tulee otteeseen kaikki korjaus kehotukset ja nehän pitää olla jossain aikamääreessä korjattu.Että esim mulla tulee otteeseen tuulilasista korjaus kehotus ja se siis pitää vaihtaa tai tienpäällä saa peljätä polliisia.Jos polliisi kattoo otetta että korjauskehotus tuulilasista niin sakko.On se kivaa tälläänen holhous yhteiskunta...ei yhtään ainakaan taas mua aja muuttamaan viroon.Sais jo ne koulut käytyä
Nyt tulee otteeseen kaikki korjaus kehotukset ja nehän pitää olla jossain aikamääreessä korjattu.Että esim mulla tulee otteeseen tuulilasista korjaus kehotus ja se siis pitää vaihtaa tai tienpäällä saa peljätä polliisia.Jos polliisi kattoo otetta että korjauskehotus tuulilasista niin sakko.On se kivaa tälläänen holhous yhteiskunta...ei yhtään ainakaan taas mua aja muuttamaan viroon.Sais jo ne koulut käytyä
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
No nytkö se muuttu,minä käytin tiistaina ja silloin oli vielä vanhat kujeet,eli leima paperiin.kilander kirjoitti:Kävin katsastamassa 4matikin,ei tuu leimaa enää nykyään,uusi ote joka vuosi hyväksytystä katsastuksesta .Vensku_ kirjoitti:Jooh, tuli toi oma hoppa tuossa leiman kanssa,
Nii, ja 61e
Nii,ja 74 € päästömittauksen kanssa .
Miten helvetissä hinta voi olla toi,olen tänä syksynä käyttänyt leimassa 2 bensa-autoa á 54,- ja Pösön Boxerin 71,-.Mihaline kirjoitti:Käydä tirautin tuossa volvolla katsastuksessa, pari vuotta alko tulla edellisestä niin johan tuo oli aikakin. Kerrasta heittämällä läpi ja 29€. Ei oo kallista katsastus ei
Taidankin ruveta katsastamaan auton Joenkylässä kun käymme mamman vanhassa kotikaupungissa muutaman kerran vuodessa.Johan siellä käytetään eläinlääkärissä koirammekin,hinnat halvemmat kuin pääkaupungin ponitytöillä.
Hyödytön katsoo, kun joku tekee järjetöntä !
jomi
En listaile entisiä naisia tai autoja, molemmista riittäviä muistoja, osaa ei edes halua muistella pahimmissa painajaisissakaan
jomi
En listaile entisiä naisia tai autoja, molemmista riittäviä muistoja, osaa ei edes halua muistella pahimmissa painajaisissakaan
- jackhammer
- Viestit: 188
- Liittynyt: 29.6.2006 16:58
- Paikkakunta: Rovaniemi
^ Melko kallista...
Hitto, tännehän unohtu laittaa rintterin katsastus kokonaan...
No, siitähän on aika tarkalleen kuukausi, nätisti meni läpi, 80 lätkän puuttumisesta huomautti, mutta ku ei viittiny kesällä sitä repeytynyttäkään pitää kiinni... No, sen saa kuulema laittaa ikkunan sisäpuolelle, on vaan 95% kalvot... Noo, ei se mitään
Hitto, tännehän unohtu laittaa rintterin katsastus kokonaan...
No, siitähän on aika tarkalleen kuukausi, nätisti meni läpi, 80 lätkän puuttumisesta huomautti, mutta ku ei viittiny kesällä sitä repeytynyttäkään pitää kiinni... No, sen saa kuulema laittaa ikkunan sisäpuolelle, on vaan 95% kalvot... Noo, ei se mitään
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Nonniin, tuli haettua kuukausi ajoaikaa hintaan 72€ näin alkuun. Ja vikahan on että käsijarru jättää päälle ja toinen puolisko oli vähän tehottomampi siinäpä ne viat sitten, tällä uudella konttorilla ei löytynyt perinteisiä nivelvaivoja tai muuta pikkunipottamista.....tuon kiristyksen nyt vielä varmaan saa hollilleen mutta mikähän noissa jumittaa vai käytön puute.
Niksejä
Niksejä
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Jumittamisenhan näkee äkkiä kun ottaa rattaan pois. Jos jompikumpi männistä on jumissa, niin sen kyllä huomaa levyn ruosteisuudesta. Jos ei tässä vaiheessa näe vikaa, niin viimeistään siinä vaiheessa kun ottaa satulan irti ja kaveri pumppaa jarrua. Näkee heti kumpi mäntä liikkuu niinkuin pitää.Boss kirjoitti:Nvielä varmaan saa hollilleen mutta mikähän noissa jumittaa vai käytön puute.
Jumittuneeseen mäntäänhän taas ei käy lääkkeeksi kuin ottaa satula käteen ja irrotella pala(t) esim. ruuvimeisselillä kampeamalla. Sitten vaan teräsharjaa, viilaa yms. puhdistuskeinoja kumeja varoen. Lopuksi pitää tietenkin ilmata jos on ottanut satulan irti (mikä kummasti helpottaa satulan puhdistusta kylläkin) Vieläkin yksityiskohtaisempia ohjeita annetaan haluttaessa.
E: Vai oliko tuo sun viesti ymmärrettävissä niin, että vain käsijarrussa oli häikkää?
Kein siknatuur