w202 tulpanjohtojen järjestys yms...

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
Loyal
Viestit: 79
Liittynyt: 08.12.2006 17:21
Paikkakunta: Vantaa

w202 tulpanjohtojen järjestys yms...

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Purin venakopan kannen ja kiristelin paria kuusiokoloruuvia kannesta
tän foorumin ohjeiden mukaisesti. Nyt kuitenkin kasasin koneen, ja auto ei lähde käyntiin. Tultuu sytytys ongelmalta.. Mikä on tulpan piuhojen järjestys?
Pisimmän tiedänkin, että se tulee syylärin päähän, koska siinä oli teippi valmiiksi ja huomioin sen purkuvaiheessa, mutta minne tulee kaksi yhtä pitkää ja minne lyhin. Luulis että lyhin tulee lähimmäksi kuskia jne...
En ottanut niitä niistä pidikkeistä irti ja niiden mukaan kn ne kytken, auto ei lähe käyntiin ja kilkattaa ja kalkattaa...


Missä vika?
Viimeksi muokannut Loyal, 05.10.2007 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Mikä moottori?
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Olikos se joku -94 bensa-C, neloskoneella, mikäli oikein muistan?

Puolat on imusarjan alla ja niissä on numerot. Taskulamppu kouraan ja kummastelemaan. :idea: 1-3-4-2.
Avatar
Loyal
Viestit: 79
Liittynyt: 08.12.2006 17:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Loyal »

:lol: Just sain kuntoon, koko yö meni ihmetellessä... Monta perkelettä kuului jatyökaluja lensi, mutta sain kun sainkin toimimaan, eli ne menee ainakin puolan johto lukujen mukaan 1234... 1 syyläriltä....

On muuten heikoa tekoa ne pitkät pultit mitkä pitää sitä vesikanavaa kiinni koneen päädyssä. Mikä tuon mötikän nimi nyt onkaan missä on termarikin.
Yksi pulteista katkesi, mutta onneks löyty tankoa mihin tein uudet jengat ja sain pultin päähän. Vanha pultti katkesi ihan juuresta ja vaikka hitsasi uuden mutterin siihen se mureni käsiin kiristettäessä...
Avatar
Loyal
Viestit: 79
Liittynyt: 08.12.2006 17:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Eli kyseessä oli c180 -94
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

HVM kirjoitti:1-3-4-2.
Tällä meinasin siis sytytysjärjestystä. Puolat on varmaankin ihan järjestyksessä 1234, kahden puolan paketeissa. Ja piuhat menee ekasta puolasta ekaan pyttyyn keulasta katsoen, jne. Mutta hyvä että hoksasit itse. :D
Jiin
Viestit: 80
Liittynyt: 07.11.2005 14:39

Viesti Kirjoittaja Jiin »

Mulla taisi mennä johdot niin että keulanpuoleisen puolan johdot menivät ykkös- ja nelospyttyihin, ja taemman puolan johdot menivät kolmos- ja kakkospyttyihin. Onko järjestys oikea? C180 -95 kyseessä.
Avatar
Loyal
Viestit: 79
Liittynyt: 08.12.2006 17:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Kertokaa tyhmälle mikä se mötikkä on konee päässä muovisuojuksen alla, mihin menee kaksi piuhasarjaa? siinä mötikässä on termari ja siitä kulkee koneelle päädystä vettä. nyöskin kiinnostaa mitä ne piuhat on? Toinen oli todella huonossa kunnossa ja pitäisi uusi vissiin ostaa.

Mulla myöskin kuuluu jotain ihme ininää, kun virta on päällä.
ininä kuuluu keen kuskin puolelta missä on (kaasuläppäkotelo). Siinä on joku sähköboxi kyljessä (takana) kiinni ja sitä kun heiluttaa ja piuhoja heiluttaaa ininä muuttuu erilaiseksi. onko tuo joku maa vika??
Viimeksi muokannut Loyal, 05.10.2007 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jiin
Viestit: 80
Liittynyt: 07.11.2005 14:39

Viesti Kirjoittaja Jiin »

Epäilisin että jotain vedenlämpötila-antureita ne ovat. Eikait termari siinä mötikässä ole :shock:
Avatar
Loyal
Viestit: 79
Liittynyt: 08.12.2006 17:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Loyal »

JarnoN kirjoitti:Epäilisin että jotain vedenlämpötila-antureita ne ovat. Eikait termari siinä mötikässä ole :shock:
joo termari on yhsistetty siihen samaiseen mötikkään. Juuri soitin veholle ja kysyin sitä piuhaa. Sanovat että (kait) tulee piuhasasjan mukana, mut ei tiiä varmaksi???! Lysyin hintaa, sano ettei tiiä??!! WTF!? Todellisia osaajia veholla....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”