Tulipahan ostettua ensimmäinen mersu. [KUVIA LISÄTTY]
Tulipahan ostettua ensimmäinen mersu. [KUVIA LISÄTTY]
Eli viime lauantaina tuli haettua W123 240 TD 1+1 pakuksi rekisteröitynä. Pelleiltään tarkemman tarkistelun jälkeen oikein yllättävän hyvässä kunnossa mitä nyt kuskin puolen etusiipi ja konepelti nyt vähän kukkii mutta ne osat onneksi löytyy vanhempieni pihapiiristä.
Ehostaminenkin on jo aloitettu, auto seisoo vanhempieni tallissa peräpää pukilla kun perä pitää melkoista ulinaa ja vetaritkin meinasin vaihtaa, kenties samalla vaivalla menee uudet takakelkan kaikki puslat sekä pyöränlaakeritkin.
Sisusta on täydellisen musta nahka tuoleilla jotka meinasin vaihtaa joko kangas päälysteisiin tai vaihtoehtona olisi tietysti soujat kun noissa mustissa nahkaisissa per*e hikoaa aika kivasti, kun tarkoituksena olisi ruveta kulkemaan koulumatkat jota tulee 250km/päivä.
P.S Ja kun joku kysyy niitä kuvia kuitenkin niin otan kunhan huomenna menen jatkamaan remonttia.
Ehostaminenkin on jo aloitettu, auto seisoo vanhempieni tallissa peräpää pukilla kun perä pitää melkoista ulinaa ja vetaritkin meinasin vaihtaa, kenties samalla vaivalla menee uudet takakelkan kaikki puslat sekä pyöränlaakeritkin.
Sisusta on täydellisen musta nahka tuoleilla jotka meinasin vaihtaa joko kangas päälysteisiin tai vaihtoehtona olisi tietysti soujat kun noissa mustissa nahkaisissa per*e hikoaa aika kivasti, kun tarkoituksena olisi ruveta kulkemaan koulumatkat jota tulee 250km/päivä.
P.S Ja kun joku kysyy niitä kuvia kuitenkin niin otan kunhan huomenna menen jatkamaan remonttia.
Viimeksi muokannut Antsa73, 16.9.2007 1:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onnee mersun johdosta ja hyvä, että vanhuksia herätellään henkiin.. Tai vähintään annetaan kuntoutusta.. Kyllä kun laitat puslia uusiks, niin mikäs sen parempi lintta on tuollaiseen ajoon..
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kiitos kommenteista ja seuraava thyynäys rojekti on aloitettu eli otetaan 8 kappaletta peltivanteita joita aletaan työstämään . Arvauksia mikä on homman nimi. Ainiin Daimleri kyseli tuosta tasonsäädöstä "katteli varmaan
että taka roiskeläpät melkein maassa" ja niinhän se on että ei se toimi. Sempä vuoksi nyt tarviis taakse pitempiä jousia kiitos saa tarjota
että taka roiskeläpät melkein maassa" ja niinhän se on että ei se toimi. Sempä vuoksi nyt tarviis taakse pitempiä jousia kiitos saa tarjota
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Heh lähelle meni Meihemin arvaus mutta eipäs käännetä vaan levitetään
vannetta eli 4 luovuttaja vannetta sorvilla sisälaita vanteesta pois ja vaihdetaan ne alle tulevien vanteiden ulkolaitojen tilalle.
Olipas vaikeasti selitetty. Mutta lopputulos suurinpiirtein kuin tuon olikos
nuo nyt Ivanin vanteet ulkonäkö eli härskit juuri niinkuin pitää ollakkin.
pitääkös projektista ottaa kuvia vai sorvaillaanko ihan omaksi iloksi ?
vannetta eli 4 luovuttaja vannetta sorvilla sisälaita vanteesta pois ja vaihdetaan ne alle tulevien vanteiden ulkolaitojen tilalle.
Olipas vaikeasti selitetty. Mutta lopputulos suurinpiirtein kuin tuon olikos
nuo nyt Ivanin vanteet ulkonäkö eli härskit juuri niinkuin pitää ollakkin.
pitääkös projektista ottaa kuvia vai sorvaillaanko ihan omaksi iloksi ?
Eli ne on varmaan 15 tuumaset vai jopa 16 ? Mie meinasin nyt aluksi tehhä tuon levitys operaation noille jo valmiiksi ruosteisille 14 tuumasille talvikumeille ja kattoo minkä näköset niistä tulee hiekkapuhallus ja uutta maalia jos ei sovellu silmään ni valetaan niihin betonia ja vot ku oivat sulkapallo verkon jalat niistä saatiin.
Juu-u. Vituikshan se meni kaveri jolla noita vanteita pitäis muokkailla niin ei jouda tällä viikolla talliin ollenkaan, mutta katotaan jos ensi viikolla saataisiin
vanteet työn alle. Mutta löysin yheltä romikselta ensi kesäksi tuollaiset
mutta jos nuo sorvatut vanteet "sattuu" miun silmään ni joutuu varmaan sorvaamaan kesäkumeille samanlaiset 15 tai 16 tuumaset ja tällöin
Fondmetallit joutaisi myyntiin.
Mutta pistetään täydennykseksi pari kuvaa meidän asennus tiloista sotkuistahan siellä on mutta kyllä sinne viellä mahtuu touhuamaan
vanteet työn alle. Mutta löysin yheltä romikselta ensi kesäksi tuollaiset
mutta jos nuo sorvatut vanteet "sattuu" miun silmään ni joutuu varmaan sorvaamaan kesäkumeille samanlaiset 15 tai 16 tuumaset ja tällöin
Fondmetallit joutaisi myyntiin.
Mutta pistetään täydennykseksi pari kuvaa meidän asennus tiloista sotkuistahan siellä on mutta kyllä sinne viellä mahtuu touhuamaan
Viimeksi muokannut Antsa73, 17.10.2007 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos joskus mahdollisesti olet valmis luopumaan nuista vanteista niin minä voisin olla ostaja ehdokas numero1. Pientä epäjärjestystä työtiloissa, se ei ole vaarallista, itsellä myös kokemusta siitä että romua on joka nurkassa.
w123 200d 3.0 -81 Kuollut 11.02.2008.
w123 300d -80 Koneeton lahopaska.
s123 TDT -81. Sivuputki.
w123 300d -80 Koneeton lahopaska.
s123 TDT -81. Sivuputki.
Jaahas kattokaapas kummaa en tullu ajatelleeks kuinka paljon tuo kuvaus
kulma vaikuttaa. Ei se perse tässä kuvassa niin pahasti näytä roikkuvan.
Sanokaapas nyt raatilaiset otetaanko rälläkkä käteen meinaan noita etujousia varten ? Mutta toisaalta miun tekis mieli ensin kokeilla jotakin jäykempää vieteriä tuonne takapäähän ihan sen takia kun nykyisillä jousilla
täydellä tankilla se perä roikkuu oikeasti alhaalla ja muutenkin ne jouset on velton tuntuiset. Kyllä voi "pienen" ihmisen mielenrauhan järkkyminen olla pienestä kiinni kun ei osaa päättää mitä tuon kanssa tekis.
Mutta varmaan järkevintä ois kuitenkin ENSIN sorvata ne vanteet ja katsoa miten istuu.
kulma vaikuttaa. Ei se perse tässä kuvassa niin pahasti näytä roikkuvan.
Sanokaapas nyt raatilaiset otetaanko rälläkkä käteen meinaan noita etujousia varten ? Mutta toisaalta miun tekis mieli ensin kokeilla jotakin jäykempää vieteriä tuonne takapäähän ihan sen takia kun nykyisillä jousilla
täydellä tankilla se perä roikkuu oikeasti alhaalla ja muutenkin ne jouset on velton tuntuiset. Kyllä voi "pienen" ihmisen mielenrauhan järkkyminen olla pienestä kiinni kun ei osaa päättää mitä tuon kanssa tekis.
Mutta varmaan järkevintä ois kuitenkin ENSIN sorvata ne vanteet ja katsoa miten istuu.
Ei muuta kuin kokonaan jouset pois. Sitten puskurin alle eteen ja taakse voisi laittaa moottorikelkan sukset, että pääsee korokkeitten yli laahautumaan
Mielastäni mihinkään ns. tavalliseen autoon ei sovi madallus muuttamatta koko sivu profiilia, katsokaa vaikka näitä mesun linttoja, jotka menee kuni pa*skahätäinen ajokoira nokka ja pe*se maassa. Törkeän näköisiä
Mielastäni mihinkään ns. tavalliseen autoon ei sovi madallus muuttamatta koko sivu profiilia, katsokaa vaikka näitä mesun linttoja, jotka menee kuni pa*skahätäinen ajokoira nokka ja pe*se maassa. Törkeän näköisiä
No nämä on tietysti hyvinkin pitkälle makuasioita, mutta kaikista tyhmimmän näköinen on perse lintassa keuliva mersu, jonka eturenkaan ja lokasuojankaaren väli on 30 cm.
Jos tuosta nappaa kierroksen pois, näyttää se silloin siltä kuin sen kuuluukin näyttää. Se kulkee normaalissa asennossa ja normaalilla korkeudella.
Jos tuosta nappaa kierroksen pois, näyttää se silloin siltä kuin sen kuuluukin näyttää. Se kulkee normaalissa asennossa ja normaalilla korkeudella.
Tässä olis nähtävillä mitä kierros vaikuttaa:
ennen http://i59.photobucket.com/albums/g315/ ... sat055.jpg
jälkeen http://i59.photobucket.com/albums/g315/ ... sat105.jpg
Ei mielestäni näytä vielä lintalta vaikka jousia rälläköin,päinvastoin auto näyttää lähestulkoon siltä kuin pitääkin.
ennen http://i59.photobucket.com/albums/g315/ ... sat055.jpg
jälkeen http://i59.photobucket.com/albums/g315/ ... sat105.jpg
Ei mielestäni näytä vielä lintalta vaikka jousia rälläköin,päinvastoin auto näyttää lähestulkoon siltä kuin pitääkin.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan