Terves,
Purettiin tos yks varaosarohjake että pysyy lintta ajossa varmasti. Se oli '81 ja lintta on '76, tässä tuoreemmassa siis oli semmonen aluvalua oleva laatikko ja lintassa valurautainen. Nelilovisia molemmat. Sopiiko toi heittämällä paikalleen? Onko välityksissä eroja?
Niin ja sit sitä purkaessa se kardaani ikäänkuin tipahti irti, joten siinä ei pahemmin merkkailtu että missäs asennossa ne pätkät toisiinsa nähden olikaan. Ristinivel on hyvässä iskussa, ja mietittiin että josko elinsiirtäis koko kardaanin semmosenaan. Mitenkähän mahtaa käytännössä sit käydä, ton nyt saattais saada kuraroiskeita seuraillen osumaan oikeaankin asentoon - mut jos osuu väärään ni sittenhän se on epätasapainossa? Vai häh?
Alu- ja valurautalaatikosta sekä kardaanista.
Juu epätasapainoonhan se menee. Oon tänään menossa landelle ni voisin ottaa kuvan yhestä irrallisesta kardaanista minkälaiset ne merkit on, mie vaihdoin myös tuossa loppu kesästä toisen kardaanin johon vaihoin ristikon rättinivelet ja kannatin laakerin. Naapurin isäntä kun on Lappeenrannan autosunilla ollu Mersu asentajana jo melkein 20 vuotta niin helposti osasi
näyttää merkit. koitan iltapäivällä laittaa kuvia tai viimeistään alkuillasta.
näyttää merkit. koitan iltapäivällä laittaa kuvia tai viimeistään alkuillasta.
Kiitoksia tiedoista, kattellaan merkkien sijaintia jahka romukuorma saapuu purkupaikalta tontille.
Mut mites toi laatikkojuttu? Käyvätkö ristiin? Tossa valurautalaatikossa on nimittäin sellanen ongelma, että kakkonen pitää heittää Fuller-tyyppisesti sisään. Ajateltiin piruuttamme kokeilla josko tuo aluloota pelais sen suhteen nätimmin.
Mut mites toi laatikkojuttu? Käyvätkö ristiin? Tossa valurautalaatikossa on nimittäin sellanen ongelma, että kakkonen pitää heittää Fuller-tyyppisesti sisään. Ajateltiin piruuttamme kokeilla josko tuo aluloota pelais sen suhteen nätimmin.