Mese goes extreme: HVM:n talviauto - Ready to rumble?
HVM kirjoitti: Ja sitten lopuksi kuva lattiahygieenikollemme Makemydaylle
Onko nyt hyvä? En aja autoa enää jatkossa paljaalle lattialle, ja se on nyt tietenkin luututtu ennen pressuttamista. Ei maha välttää vieläkään...
Mä olen niiiiiiiiiiiiin onnellinen että pikku-Vesa on ottanut opikseen, voi että.
Ja mitä hitsaamiseen tulee niin Jusa Vemppanen ollos varovainen niiden sytytyksen irtokipinöiden ja pakoputken paukkulaakereiden kanssa
"?"
--
--
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Ei sulattanu muovia, mutta polttaa ihoa jopa vaatteiden läpi, eli aika tujua kamaa.audimies kirjoitti: Mitä He*****iä . Unohda tuommoiset aineet autonmaalausurakasta. Tai oo ainakin V***n varovainen. Voi sulattaa ton puskurin päreeksi helposti
Pitää lähteä vetämään puskuri painepesurilla, ja jos sillä ei vielä loput lähde, niin sitten ei auta kuin hioa hilseet hiiteen. Kumma juttu; osasta puskuria maali lähtee suunnilleen itsekseen, ja osasta ei sitten kirveelläkään.
Ilman pohjustusta tuo on joskus maalattu, kuten touhottaja totesikin. Nerokasta...
Lie varsin lintattu joskus, koska uutta osaa on keulassa ainakin lukkopelti, lokasuojat, puskuri ja konepelti. Vai liekkö joku huvikseen vaihdellut?
Konehuoneessa ei kyllä näy mitään mällin jälkiä, joten korjaussauma lienee keskellä autoa b-pilarin kohdalla. Pitää joskus tutkia.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Ei käy laatuun, jumankauta tunnissa ehtis rakentaa maailman, varmaan tahallaan lorauttaneet jotain kuivumisen hidastajaa sinne ja ny nauraavat partaansa.HVM kirjoitti:Aha.
Nyt on sitten muovipohjuste kuivumassa, eli tämän illan aikana röplyytetään puskuriin vielä väri. Kuivuu p*rkeleen hom*litku tunnin, tai ylikin.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
No ja tämähän on ihan varma homma tämä, ei mikään maali kuivu oikeasti noin pitkään. Jos joku maali kuivuu tunnin, tai edes kolme minuuttia, on kyse tästä Bossin kertomasta salaliitosta.Boss kirjoitti: Ei käy laatuun, jumankauta tunnissa ehtis rakentaa maailman, varmaan tahallaan lorauttaneet jotain kuivumisen hidastajaa sinne ja ny nauraavat partaansa.
Voipihan sitä tietysti kokeilla sormella puolen minuutin välein jotta onkohansenytjokuivavoiv*ttujaksatässäkokopäivääodottaa, se mahtas vähän lyhentää kuivumisaikaa. Ja kelloa kannattaa katsoa 3sek. välein, silleen menee kuivumisaika kuin siivillä.
No arvaappa huviksesi, onko metodi ollut koko ajan käytössä?audimies kirjoitti:Kokeiles töhötellä varovasti! Huom! Varovasti! kuumailmapuhaltimella , nopeuttaa kuivumista puolella.
Tällä jätkällä on hermoissa känsiä tai jotain polyyppeja. Soittakaa joku viisas tälle ampulanssi. Ei kellään ole kahta päivää aikaa odotella maalin kuivumista, olokoon sitten vaikka miten nikkttrain.NicNac kirjoitti:night train harrikan mattaryppymaali kuivuu n2 päivää.
Nyt se on muuten tuo keulan k*rpä semmosessa iskussa, että karvavaakuna on illalla taas takuulla salossa.
No akka kyllä sanoi anopin luokse lähtiessään, että P*RKELEEN ROTTELO KUN OIS ÄKKIÄ VALAMIS, KAIKKI MUU JIÄPI TUON KATISKAN TAKIA TEKEMÄTTÄ!!!
Mitä se nyt tuolleen? Vastahan mie tiskikoneen viime viikolla muistaakseni tyhjensin?
No, ota näistä akoista aina tolokku....tässä kumminkin muutama kuva keulasta:
Ensin vetästiin se mikälie muovin pohja-aine, jota kuivatellessa parta ennättää kasvaa metrin.
Valo on taas vähissä, mutta tässä se on sitten valamiina:
Alaosan "kita" suorastaan kiljuu asenna minuun hopeista amis-verkkoa!
Jotta jos tällä törmäimellä ei p*rsettä (suolta siis) lohkea, niin vikaa on kyllä syytä etsiä ihan muualta kuin auton keulasta.
Loppuun tilanteeseen sopiva biisi:
Lakkiiiii......PÄÄSTÄ!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JgEZcwT4QG8[/youtube]
No akka kyllä sanoi anopin luokse lähtiessään, että P*RKELEEN ROTTELO KUN OIS ÄKKIÄ VALAMIS, KAIKKI MUU JIÄPI TUON KATISKAN TAKIA TEKEMÄTTÄ!!!
Mitä se nyt tuolleen? Vastahan mie tiskikoneen viime viikolla muistaakseni tyhjensin?
No, ota näistä akoista aina tolokku....tässä kumminkin muutama kuva keulasta:
Ensin vetästiin se mikälie muovin pohja-aine, jota kuivatellessa parta ennättää kasvaa metrin.
Valo on taas vähissä, mutta tässä se on sitten valamiina:
Alaosan "kita" suorastaan kiljuu asenna minuun hopeista amis-verkkoa!
Jotta jos tällä törmäimellä ei p*rsettä (suolta siis) lohkea, niin vikaa on kyllä syytä etsiä ihan muualta kuin auton keulasta.
Loppuun tilanteeseen sopiva biisi:
Lakkiiiii......PÄÄSTÄ!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JgEZcwT4QG8[/youtube]
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
Ja sitten katsastuskonttorille tilamaan uudet rekisterikilvet! Saa noi ruosteet pois ruuvien ympäriltä! Ja muista tilata samanlaiset vanhan malliset..
Oot kyllä "paukkumaali-guru" Itsekin jotain pientä osaan noilla dödöpulloilla tehä , mutta en jaksaisi noin paljoo maalailla deotorantilla,siksi kainalodödö on stiky.
Oot kyllä "paukkumaali-guru" Itsekin jotain pientä osaan noilla dödöpulloilla tehä , mutta en jaksaisi noin paljoo maalailla deotorantilla,siksi kainalodödö on stiky.
big jopo
Juu, ihan saman havainnon tein itse - kilivet meni uusiks, ja tottakai hommataan Kekkos-kilvet.audimies kirjoitti:Ja sitten katsastuskonttorille tilamaan uudet rekisterikilvet! Saa noi ruosteet pois ruuvien ympäriltä! Ja muista tilata samanlaiset vanhan malliset..
Oot kyllä "paukkumaali-guru" Itsekin jotain pientä osaan noilla dödöpulloilla tehä , mutta en jaksaisi noin paljoo maalailla deotorantilla,siksi kainalodödö on stiky.
No ruiskulla ei viiti tallia sotkea, joku puusilmä kun oli maalannut tallissa ruiskulla auton ennen kuin tähän muutettiin. Maalasin ja siivosin tallia sen takia noin viikon. Joka p*rkeleen sähköjohtokin piti pyyhkiä tinnerillä, samaten valokatkaisijat ja lämpöpatterin taustat, lämpöputket, vesijohdot ja patteritermostaatin sisukset jajajaja....
Paljon? Niin, paljonko on paljon? Nyt on mennyt 4 tai 5 putelia maalia, mutta saattaa tosin olla että laskut menivät 23:n kohdalla sekaisin...
No ei, neljä putelia on nyt impattu. Puskuriin vedin muuten koko pullon, tuleepahan sitten paksumpia reikiä kun kivi osuu.
Yks puteli se on vielä takapuskimeen ruikittava, sitten mahtaa piisata.
Taloudellisinta on pestä kilipi.
Esim "vannehapolla" joka on happojen yhdistelmä.
Tosin en tiedä mitä tuo ympäröivä puskuri tykkää mutta kun ei polta ja suihki sitä sinnetänne, vain kohteeseen eli kilpeen.Kaupasta niitä happoja saa muttei niil tee mitää.Suksi automeikkarille ja kysy vannehappoa.Sen suihkasee ja tarkka ja viiltävä painehuuhtelu ni on valmis.Ja sit vaa uudet ruuvit ja kuvut.
Esim "vannehapolla" joka on happojen yhdistelmä.
Tosin en tiedä mitä tuo ympäröivä puskuri tykkää mutta kun ei polta ja suihki sitä sinnetänne, vain kohteeseen eli kilpeen.Kaupasta niitä happoja saa muttei niil tee mitää.Suksi automeikkarille ja kysy vannehappoa.Sen suihkasee ja tarkka ja viiltävä painehuuhtelu ni on valmis.Ja sit vaa uudet ruuvit ja kuvut.
Mistä nää tuollasen satsin ostit?? On timangiterät ja kaikki...eli palottelet sitten ite sen "autotallin" laajennuksen...tai nooh, ehkä et sittenkään.
Eikäky mitä minä siitä Kakkosen paketista muistan(Ja se ei ole paljoa se) niin hiinäjahiinä että se ite kone siihen sopis..ainakaan jos on kerran pois ottanu
E: Ja sitten uusiin kilpiin uuvvet muoviruuvit niin ei mää uus kilipi heti (15v. päästä) pilalle!
Eikäky mitä minä siitä Kakkosen paketista muistan(Ja se ei ole paljoa se) niin hiinäjahiinä että se ite kone siihen sopis..ainakaan jos on kerran pois ottanu
E: Ja sitten uusiin kilpiin uuvvet muoviruuvit niin ei mää uus kilipi heti (15v. päästä) pilalle!
Viimeksi muokannut CDTA, 12.10.2007 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ostin tuon sieltä Kuurnankaun mikä törkyläjä se nyt on...joku Tavaratori?CDTA kirjoitti:Mistä nää tuollasen satsin ostit?? On timangiterät ja kaikki...eli palottelet sitten ite sen "autotallin" laajennuksen...tai nooh, ehkä et sittenkään.
Eikäky mitä minä siitä Kakkosen paketista muistan(Ja se ei ole paljoa se) niin hiinäjahiinä että se ite kone siihen sopis..ainakaan jos on kerran pois ottanu
Laajennus jos tehhään, niin se tehhään Alcatraz-tyylillä, eli tiiliseinä kuavetaan lusikalla. Ja rojektista otetaan 397 kuvaa.
Tuo makso koko p*skaläjä muistaakseni 49€. Mitälie Kakkonen koneesta n*ssii?
On se täällä. Pistä sitä Yv:llä osottees tänne ni laitan sen sen Maanantaina Postin kautta tulemaan. Hinta 20 ekuaHVM kirjoitti:No johan tuosta oot muutaman kerran maininnu. Onko ideoita miten se saadaan tänne? Vai mitä tässä nyt ajetaan takaa?Mitsu kirjoitti:Jos tarviit tuota korjausopasta niin löytyypi vielä täältä
Ihmetellään, että onpas Mitsulla Jetan korjausopas?
Ex E39 525tds touring paku - 99
Siinä sitä riittääkin kuvaamista kun yläkerta romahtaa alas, mahtaako muistikortti riittääkkäänHVM kirjoitti:Laajennus jos tehhään, niin se tehhään Alcatraz-tyylillä, eli tiiliseinä kuavetaan lusikalla. Ja rojektista otetaan 397 kuvaa.
Noo...ooo...oliko se 45...tai, niinkaiHVM kirjoitti:Tuo makso koko p*skaläjä muistaakseni 49€. Mitälie Kakkonen koneesta n*ssii?
Mutta ei siihen pakettiin noin paljoa roskaa olis millään sopinnu, eli saat nyt sitten ihan ite heittää ne pa...pas...pashat roskiin
No ei oikeesti
En laita, kitos vaan tarjouksesta.
Semmonen tuli mieleen, että mitäs laitettas noihin rispaantuneisiin ovenkarmeihin? Nythän niissä on jotain mustaa tarraa, joka on kaiken hyvän lisäks tungettu ikkunantiivisteen alle.
Ite oon miettiny jotain helposti löydettävää ja -työstettävää materiaalia, niinkun vaikka esim. yksisarvisen e*inahkaa.
Ideoita?
Ainiin, kuva:
Semmonen tuli mieleen, että mitäs laitettas noihin rispaantuneisiin ovenkarmeihin? Nythän niissä on jotain mustaa tarraa, joka on kaiken hyvän lisäks tungettu ikkunantiivisteen alle.
Ite oon miettiny jotain helposti löydettävää ja -työstettävää materiaalia, niinkun vaikka esim. yksisarvisen e*inahkaa.
Ideoita?
Ainiin, kuva: