Mese goes extreme: HVM:n talviauto - Ready to rumble?
Ja tuasennii on jottain ruavettu, eli ovenkarmit on kaluttu teipeistä puhtaaks.
Voi v*tun ikenet mikä savotta! Oikeessa peukalossa on 2 cm pitkä rakko!
Tarrat läks kyllä ihan lemmessä irti, mutta liima ampui tottakai kiinni oveen, eikä siis lähtenyt irti tarran mukana. Ei edes osa.
Mitä lie Aku Ankan keksimää supertölöstä, kahtokees:
-Kuumailmapistoolia maalin irtoamisen rajalla saakka.
-Irtoliiman rullaus peukalolla ja rievuilla.
-Liottelua tinnerin kera.
Noilla eväillä kahen ja puolen tunnin, sekä olkapään kiertäjäkalvon arvoinen savotta.
En suosittele kellekään, mielisairaan hommaa. (Ilimanko onnistu loppujen lopuks niin nopsaan....)
Tämmönen siitä tuli:
Kannattaakohan tuohon liimailla toisaalta enää mitään? Korkeintaan käärmeennahkajäljitelmää tai Kashmir-villaa...
P*rsiiseen huitasin rupperkaret, ne autolymin:
Akka tuntuu tuolla jo käyvän Jetan eteen kontilleen, joten....
Voi v*tun ikenet mikä savotta! Oikeessa peukalossa on 2 cm pitkä rakko!
Tarrat läks kyllä ihan lemmessä irti, mutta liima ampui tottakai kiinni oveen, eikä siis lähtenyt irti tarran mukana. Ei edes osa.
Mitä lie Aku Ankan keksimää supertölöstä, kahtokees:
-Kuumailmapistoolia maalin irtoamisen rajalla saakka.
-Irtoliiman rullaus peukalolla ja rievuilla.
-Liottelua tinnerin kera.
Noilla eväillä kahen ja puolen tunnin, sekä olkapään kiertäjäkalvon arvoinen savotta.
En suosittele kellekään, mielisairaan hommaa. (Ilimanko onnistu loppujen lopuks niin nopsaan....)
Tämmönen siitä tuli:
Kannattaakohan tuohon liimailla toisaalta enää mitään? Korkeintaan käärmeennahkajäljitelmää tai Kashmir-villaa...
P*rsiiseen huitasin rupperkaret, ne autolymin:
Akka tuntuu tuolla jo käyvän Jetan eteen kontilleen, joten....
Hups - tämä oli ihan tahaton lapsus, ei siis tarkoituksellinen piikki.veskola kirjoitti:
No eipäs mollata Yrjö Kalervo Kullervo Eskolan muistoa r.i.p. Vaikka olikin kova poika tuunaamaan vaunun pyöriä 1800 luvulla.
Kannattaa tehdä erilainen kuin muilla, maalaa ne karmit vasaralakalla. Se on tulavaisuuden trendi, ainakin ahvenanmaalla.
Mustalla vasaralakalla (puhutaan edelleenkin noista samoista ovenkarmeista) mahtas saada ainakin ulkosaaristossa ajellessa suolta niin jotta livettää. Ens kesänä Jetta lautalla Utöhön ja pukille.
Silkkaa asiaa koko viesti.Rässi66 kirjoitti:Voe harmin paikka kun sie asut vähä kaukana.
Olis ollu mielessä yks putsauskonsti tuolle liimalle.
Ei olis tarvinnu kuin kymmenen minsaa ja loppuaika olis voitu eiku siis *köh*
Ja meinaat että ois lähteny irti pelkkä liima, eikä esim. ovet ja kattoverhoilu?
..
Onko HVM loukannut itsensä pahemman kerran, kun ei ole jettaprojekti edistynyt pariin päivään?
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Re: ..
Vauriot ovat lähinnä henkisellä puolella, tässä kun painaa päälle akan ja penskojen syyslomat joutu lähtemään kolomeks päivää appiukon mökille (ei oo vielä talviteloillaan niinkun oma) surfaamaan läppärillä mobiilisti.jarski kirjoitti:Onko HVM loukannut itsensä pahemman kerran, kun ei ole jettaprojekti edistynyt pariin päivään?
Jopa muuten mahtaa laajakaista ja autotalli maistua, jahka täältä kurimuksesta ylihuomenna irti päästään.
Topikki kertoo toistaseksi lähinnä ykskuutosen jetan ruostepaikkojen maalaamisesta kilikalipullolla.
Nelekytäkolometuhattanelijäsattaa ja risat lukukertaa ?
Ei oo tuninkijuttujen suosio näköjään kiinni siitä millanen aihio on ja mitä sille tehään ... kyse on siitä miten tehään ja ennenkaikkia miten tekemisestä kerrotaan.
(minenoo lukenu tätä ku sataviiskytä kertaa)
Nelekytäkolometuhattanelijäsattaa ja risat lukukertaa ?
Ei oo tuninkijuttujen suosio näköjään kiinni siitä millanen aihio on ja mitä sille tehään ... kyse on siitä miten tehään ja ennenkaikkia miten tekemisestä kerrotaan.
(minenoo lukenu tätä ku sataviiskytä kertaa)
Re: ..
Kyllä se sullekin tekee ihan hyvää välillä levätä... Pääset sitten nauttimaan sivistykseen S-Kortin mukanaan tuomista bonuksistaHVM kirjoitti:Jopa muuten mahtaa laajakaista ja autotalli maistua, jahka täältä kurimuksesta ylihuomenna irti päästään.
Tätä on tullut itsekin ihmeteltyä ihan urakalla, ja olen tullut siihen tulokseen, että joku neropatti klikkailee tätä topikkia piloillaan.dealer kirjoitti:Topikki kertoo toistaseksi lähinnä ykskuutosen jetan ruostepaikkojen maalaamisesta kilikalipullolla.
Nelekytäkolometuhattanelijäsattaa ja risat lukukertaa ?
Ei oo tuninkijuttujen suosio näköjään kiinni siitä millanen aihio on ja mitä sille tehään ... kyse on siitä miten tehään ja ennenkaikkia miten tekemisestä kerrotaan.
(minenoo lukenu tätä ku sataviiskytä kertaa)
Tai sitten saattaa olla niin, että ahkera kuvaaminen herättää ihmisten mielenkiinnon?
Aikalailla asiassahan tässä on kestetty, että ei se oikein voi raportoinnistakaan olla tällä kertaa kiinni. Itse kallistuisin sen kannalle, että ihmisiä kiinnostaa tirkistellä meikäläisen talliin, että mitä siellä tänään tolloillaan.
Nyt kun otit nuo luvut puheeksi, niin taidan ottaa päämääräksi jatkaa auton koppulointia ainakin siihen saakka, kunnes 50000 lukukertaa on täynnä.
Tai katotaan nyt miten tämä kansaa kiinnostaa...
Re: ..
Kah, sielläkö etelässä on jo syyslomat alkaneet?HVM kirjoitti:
Vauriot ovat lähinnä elimellisellä puolella, tässä kun painellu päällä akka ja penskojen syyslomat alkoi ja joutui joutu lähtemään kolomeks päivää appiukon mökille Havaijille(ei oo vielä talviteloillaan niinkun oma) surfaamaan.
Jopa muuten mahtaa laajakaista ja autotalli maistua, jahka täältä kurimuksesta ylihuomenna irti päästään.
Olette vissiin Jetalla ajaneet alkumatkan lomalle, vai?
Re: ..
Alkaneet on.Wireless kirjoitti:Kah, sielläkö etelässä on jo syyslomat alkaneet?HVM kirjoitti:
Vauriot ovat lähinnä elimellisellä puolella, tässä kun painellu päällä akka ja penskojen syyslomat alkoi ja joutui joutu lähtemään kolomeks päivää appiukon mökille Havaijille(ei oo vielä talviteloillaan niinkun oma) surfaamaan.
Jopa muuten mahtaa laajakaista ja autotalli maistua, jahka täältä kurimuksesta ylihuomenna irti päästään.
Olette vissiin Jetalla ajaneet alkumatkan lomalle, vai?
Tultiin mökille kakkosautolla eli akan C:llä, kun on niin märät tiet jottei raaski Jetalla ajaa.
ei tää nyt mitenkään tähän kuulu mutta jos hommattas HVM talliin nettikamera niin nähtäs koko ajan mitä se touhuaa niin vois olla vaikka 500000 kävijää siitä sitten seuraisi oma ohjelma A´la Tim Täylör jenkkilän malliin.
Ainut juttu, suostuuko ite HVM moiseen kuuluisuuteen
Gernin maahantuoja vois jotain varmaan spossatakkin sinne joka on muistaakseni sähkötalo Harju tampesterilta vai olikkoon se nyt einhelin.
IKH:lta vois kans sponssia pummatta.
ois muuten minun tietääkseni ainut realyty autotalli ohjelma,siinä kalpenis monsteritallit ja chopperiäijät.
nyt meen nukkuu että ei tuu muita levottomuuksia lauottua
Ainut juttu, suostuuko ite HVM moiseen kuuluisuuteen
Gernin maahantuoja vois jotain varmaan spossatakkin sinne joka on muistaakseni sähkötalo Harju tampesterilta vai olikkoon se nyt einhelin.
IKH:lta vois kans sponssia pummatta.
ois muuten minun tietääkseni ainut realyty autotalli ohjelma,siinä kalpenis monsteritallit ja chopperiäijät.
nyt meen nukkuu että ei tuu muita levottomuuksia lauottua
Jaha, kerkesit väliin sillä 98:nella lukukerrallasi.PK kirjoitti:Tämähän oli ykskasi ja se varmaan selittääkin topicin suosion.dealer kirjoitti:Topikki kertoo toistaseksi lähinnä ykskuutosen jetan ruostepaikkojen maalaamisesta kilikalipullolla.
Vai joko tekniikkakin on ehditty vaihtaa? Sen siitä saa kun ei ole lukenut kuin 98 kertaa.
Tekniikkaa ei ole vielä vaihdettu, eikä autoa ole vielä edes ahdettu - sponsori puuttuu.
Joo, uskomattomalla tavalla kiinnostavaa on parikymmenvuotiaan muoviauton kiveniskusprayaamisen seuraaminen.
Ei millään pahalla, mutta 78-loppuiset "hiukan pitemmät" kilvet Yettaan kiinni, ja TV-sarjaa voisi alkaa myydä vaikka nimellä "Home Improvement - COPTABAЛA CПEЦИAЛ".
Ei millään pahalla, mutta 78-loppuiset "hiukan pitemmät" kilvet Yettaan kiinni, ja TV-sarjaa voisi alkaa myydä vaikka nimellä "Home Improvement - COPTABAЛA CПEЦИAЛ".
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Taas on jotain tehty, tai oikeastaan jo eilen, mutta raportoimaan ei ennen tätä hetkeä ole kerennyt.
Vuorossa mittarivalopolttimoiden vaihto, sekä kojelaudan perusteellinen puhdistus. Tästä kai se on hyvä alotella:
Mersussa on vielä suhteellisen helppoa tämä mittarivalopolttimoiden vaihto. Joku kätilö vaihtaa polttimot varmaan irrottamatta mittaristoa, mutta en minä - etenkään jos minulla on vääränlaisia polttimoita.
Tilanne tämä:
Eli vääränlainen kanta ja kauppa kiinni - tottakai.
No tämä kun ei oo kauneuskilipailu, ja se kauppakin on kiinni, niin tehhään ne polttimot sitten ite jos valamiita ei kerran kaapissa ole:
Katoppas juutas, sehän palaakin, jopa kaikki 3 palavat:
Kolome siis tinasin ja vaihdoin, ei viiti yhtä tuommosen purkamisen jälkeen enää vaihtaa.
Seuraavana vetästään sitten antennin- ja ämyreiden piuhat taakse, kun on tuo kojelauta niin sopivasti osissa:
Ja takaa penkin alta:
Etulokarin antenninreiän tulppasin perinteisellä kromilätkällä kun ei ollu yhtään laho. Joku nero oli pannu siihen vaseliinia, lie ollu sama nero joka on sen siihen kohtaan keksinyt porailla.
Takapenkki ois vielä laitettava paikalleen, sekä joku täkki sinne väliin äänieristeeksi. Sitten pitää laittaa vielä antenni taakse paikalleen yöhön merisäätä kuuntelemaan.
Ps: oli muuten ihan milleistä kiinni, etten maalannut kojelaudan kehystä korin väriin kun se oli irrallaan ja pesty. Jokin kuitenkin sanoi että älä maalaa.
Vuorossa mittarivalopolttimoiden vaihto, sekä kojelaudan perusteellinen puhdistus. Tästä kai se on hyvä alotella:
Mersussa on vielä suhteellisen helppoa tämä mittarivalopolttimoiden vaihto. Joku kätilö vaihtaa polttimot varmaan irrottamatta mittaristoa, mutta en minä - etenkään jos minulla on vääränlaisia polttimoita.
Tilanne tämä:
Eli vääränlainen kanta ja kauppa kiinni - tottakai.
No tämä kun ei oo kauneuskilipailu, ja se kauppakin on kiinni, niin tehhään ne polttimot sitten ite jos valamiita ei kerran kaapissa ole:
Katoppas juutas, sehän palaakin, jopa kaikki 3 palavat:
Kolome siis tinasin ja vaihdoin, ei viiti yhtä tuommosen purkamisen jälkeen enää vaihtaa.
Seuraavana vetästään sitten antennin- ja ämyreiden piuhat taakse, kun on tuo kojelauta niin sopivasti osissa:
Ja takaa penkin alta:
Etulokarin antenninreiän tulppasin perinteisellä kromilätkällä kun ei ollu yhtään laho. Joku nero oli pannu siihen vaseliinia, lie ollu sama nero joka on sen siihen kohtaan keksinyt porailla.
Takapenkki ois vielä laitettava paikalleen, sekä joku täkki sinne väliin äänieristeeksi. Sitten pitää laittaa vielä antenni taakse paikalleen yöhön merisäätä kuuntelemaan.
Ps: oli muuten ihan milleistä kiinni, etten maalannut kojelaudan kehystä korin väriin kun se oli irrallaan ja pesty. Jokin kuitenkin sanoi että älä maalaa.
No nyt kun on sisustan kimppuun jo päästy, niin mitenkäs paljon tuota interriooria verhoillaan sillä pinkillä thööning-karvalla..? Vai aikooko maestro pitäytyä hillityssä hiilikuitu teipissä, vaiko peräti originaalissa sisustassa..?
Tuohon polttimon kirkkauteen sen verran, että mie ehkä harkihtisin 230:nen voltin virtajärjästelmää. Sähköstartillinen agregaatti vaan tavara tilaan ja siihen polttoaine-, pakokaasu- ja sähkökytkennät auton järjästelmiiin.
Näin ajovalot voidaan korvata 500:n vatin halogeeneillä, eikä poppivehkeistäkään lopu niin herkästi happi. Samalla auton oman laturin rasitus jää minimaalikseksi ja näin ollen moottoriteho kasvaa huomattavasti kovemmissa vedoissa.
Tuohon polttimon kirkkauteen sen verran, että mie ehkä harkihtisin 230:nen voltin virtajärjästelmää. Sähköstartillinen agregaatti vaan tavara tilaan ja siihen polttoaine-, pakokaasu- ja sähkökytkennät auton järjästelmiiin.
Näin ajovalot voidaan korvata 500:n vatin halogeeneillä, eikä poppivehkeistäkään lopu niin herkästi happi. Samalla auton oman laturin rasitus jää minimaalikseksi ja näin ollen moottoriteho kasvaa huomattavasti kovemmissa vedoissa.
BMW 318d -09
En. Hattuhyllyllä on 2" plaupunkit, ne jytisee sen minkä tarvitsee. Merissäässä on aika vähän passoa.Wireless kirjoitti:Laitatko siihen kunnon poikastelu subbarin?
Poltin on kyllä ihan kirkas, mutta kuvaustaidot eivät ole kaksiset - kuten tiedät. Yritin ensin ilman salamaa ei näy kuvassa kuin "aurinko" salama päälle tiileri kuittaa k*senpolttamasta polttimosta. Eli salama mahto syödä polttimosta kirkkauden, en tiijä...dealer kirjoitti:Onkohan tuo polttimo 24-volttinen vai akku finaalissa ?
Sisustan suhteen ei ole vielä suunnitelmia, mutta auto olisi kyllä tarkoitus pitää sellaisessa kunnossa että sillä ilkeää ajaa muuallakin kuin autotallissa.J.T.S kirjoitti:No nyt kun on sisustan kimppuun jo päästy, niin mitenkäs paljon tuota interriooria verhoillaan sillä pinkillä thööning-karvalla..? Vai aikooko maestro pitäytyä hillityssä hiilikuitu teipissä, vaiko peräti originaalissa sisustassa..?
Tuohon polttimon kirkkauteen sen verran, että mie ehkä harkihtisin 230:nen voltin virtajärjästelmää. Sähköstartillinen agregaatti vaan tavara tilaan ja siihen polttoaine-, pakokaasu- ja sähkökytkennät auton järjästelmiiin.
Näin ajovalot voidaan korvata 500:n vatin halogeeneillä, eikä poppivehkeistäkään lopu niin herkästi happi. Samalla auton oman laturin rasitus jää minimaalikseksi ja näin ollen moottoriteho kasvaa huomattavasti kovemmissa vedoissa.
Sähkösuunnitelmaan en puutu, en ole valtuutettu sähkösuunnittelija.
Miks en oo aiemmin tätä älynnyJ.T.S kirjoitti:Tuohon polttimon kirkkauteen sen verran, että mie ehkä harkihtisin 230:nen voltin virtajärjästelmää. Sähköstartillinen agregaatti vaan tavara tilaan ja siihen polttoaine-, pakokaasu- ja sähkökytkennät auton järjästelmiiin.
Näin mittarivalot voidaan korvata 500:n kikavatin halogeeneillä jotka suunnataan kohti kuskin silmiä
Eikäky oli mulla jotain asiaakin...kai...hmm...???
On varmaan jo ehotettukin ja olet varmaan tiennytkin ja ja ja nii varmaan onkin mutta kuitenkin, oothan ruikkinu koteloöljyä/ketjuöljyä sinne ruostepaikkojen taka...perä...no sinne sisäpuolelle
PM kirjoitti:Ei voi muuta kuin ihmetellä miten jollain voi olla noin paljon intoa:
Tarkoitit varmaan että on luonteeltaan tarkka ja perusteellinen.
Se nukkuu päivisinPM kirjoitti:tarmoa
Ammatinvalinta kysymysPM kirjoitti:ja vapaa-aikaa?
Viimeksi muokannut CDTA, 21.10.2007 0:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.